Battlefield 1 - poradnik do gry

Battlefield 1 - poradnik do gry

Battlefield 1 - poradnik do gry

Poradnik do gry Battlefield 1 zawiera instrukcje dotyczące przejścia całej kampanii jednoosobowej, wraz ze wszystkimi możliwymi ścieżkami fabularnymi. Oprócz tego opisana została lokalizacje wszystkich (podręczników polowych) dostępnych w grze.

W poradniku znajdziesz również wiele wskazówek dotyczących gry sieciowej. Są w nim zawarte opisy wszystkich trybów i porady dotyczące każdego z nich. Duża część jest też poświęcona charakterystyce klas postaci i wskazówkom dotyczącym gry nimi. Nie zabrakło również opisów najlepszych broni. Kilka rozdziałów zostało poświęconych temu co odróżnia Battlefielda od podobnych strzelanek, czyli pojazdom. Kolejnym, co się tu znalazło są granaty, których w tej edycji BF-a jest aż siedem rodzajów. Kolejnym punktem jest opis sterowania na PC oraz na konsolach Xbox One i Playstation 4.

W Battlefield 1 developerzy studia EA DICE postanowili przenieść graczy do realiów I wojny światowej. W grze został zaimplementowany tryb jednoosobowy oraz sieciowy multiplayer. Fabuła przedstawi nam globalny konflikt z perspektywy kilku bohaterów. Natomiast tryb multiplayer pozwoli bawić się na największych mapach w historii serii, w pojedynkach z udziałem nawet 64 graczy.

Poradnik do gry Battlefield 1 zawiera:

  • szczegółowy opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza,
  • informacje na temat rozmieszczenia znajdziek.
  • opis sterowania,
  • porady ogólne,
  • opisy i porady dotyczące klas postaci,
  • opis drogi rozwoju i systemu odblokowań,
  • opisy i porady dotyczące pojazdów,
  • szczegółowe opisy trybów,
  • porady dotyczące doboru akcesoriów do broni,
  • opisy wszystkich dostępnych granatów.

Grzegorz Niedziela (www.gry-online.pl)

Informacje o Battlefield 1 - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Cyrk0n Niedziela

Ostatnia aktualizacja : 14 września 2016

Poradnik zawiera : strony: 46, ilustracje: 408 .

Popularne strony w Battlefield 1 - poradnik do gry

Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353341Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353340Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353339Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353338Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353337Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353336Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353335Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353334Battlefield 1 - screen - 2017-08-22 - 353333

06.08.2016 01:39
Gorn221
48
Łowca Demonów

Przykładowo, jeśli gracz odrodzi się w czołgu jako pierwsza, staje się czołgistom, co daje mu dostęp do pewnych specjalnych gadżetów.
Jako pierwszY i czołgistĄ

31.08.2016 00:04
odpowiedz
dododo
80
Pretorianin

W tekście jest błąd:

"Planowana zawartość poradnika do Mass Effect: Andromeda"

15.10.2016 17:09
odpowiedz
1 odpowiedź
neunstickPL
2
Junior

Jeżeli tylko potrafi się troszkę strzelać to w wsparcie nie służy do defensywy a bardzo dobrze sprawdza się w close quarters wbrew temu poradnikowi. W przypadku Lewis Guna rzeczywiście średni dystans jest najrozsądniejszy ale polecam odblokować sobie Madsena MG który jest istną kosą na wszystkich. Na średnim dystansie bardzo dobrze sobie radzi, jest szybkostrzelny dzięki temu można podjąć walkę na bardzo krótkim dystansie. Da radę bez problemu nękać siedzących w oknach szturmowców i medyków. Jeśli tylko główka im troszkę wystaje to celność Madsena i tak ją trafi.

21.10.2016 21:31
👍
kwiść
105
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Dzięki za przydatne porady :) Część poradnika dotycząca multi powstawała na podstawie bety, więc nie wszystko jest jeszcze opisane idealnie. Na szczęście premiera już za nami, więc autor pogra dużo więcej i postaramy się jak najszybciej wszystko zaktualizować :)

03.11.2016 19:19
odpowiedz
zanonimizowany1050288
20
Pretorianin

Ta gra jest cienka jak żebro bakterii. Rozegrałem ponad 40h o nic tylko bezsensowna rozwałka i eksplozje z zerowym poczuciem posiadania wpływu na to co się dzieje. Żałuję, że kupiłem to dziadostwo.

30.11.2016 09:44
odpowiedz
premium794502001
1
Junior

W czasie gry, a dokładnie w widoku kiedy wybieram postać i miejsce gdzie się chce odrodzić po prawej stronie ekranu pojawiają się takie żółte ikonki np. ze strzałką czy jakieś prostokąty. Co to?

08.02.2017 11:14
odpowiedz
lidzia-tygrys
1
Junior

Witam, mam pytanie czy wy tez nie macie autoaims w BF 1? bo latam na medyku i innych zolnierzach i nie wiedze tej fukcji... I teraz nie wiem czy mam jakiś blad w grze czy po prostu ta funkcja jest prawie niezauwazalna... Będę wdzieczna za pomoc (konsola xbox)

24.08.2018 13:42
odpowiedz
StudentMyszak
2
Junior

M1907 jest (okopowa) jest samo powtarzalna a nie automatyczna. Pewnie chodzi wam o wariant wymiatający.