Lineage II: Goddess of Destruction - poradnik dla początkujących

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lineage II: Goddess of Destruction - poradnik dla początkujących

W poradniku dla początkujących do gry Lineage II: Goddes of Destruction znajdziesz wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia zabawy w tej klasycznej grze MMO - Lineage II: Goddess of Destruction - poradnik dla początkujących

W poradniku dla początkujących do gry Lineage II: Goddes of Destruction znajdziesz wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia zabawy w tej klasycznej grze MMO. Opanowanie pojęć używanych przez innych graczy czy dobre zrozumienie rozbudowanego systemu klas postaci nie jest zadaniem łatwym, ale dzięki poniższemu tekstowi powinno zająć znacznie mniej czasu. Poradnik zawiera również szczegółowe informacje na temat zmian wprowadzonych w najnowszym dużym rozszerzeniu, dzięki czemu osoby powracające do gry po dłuższej przerwie, szybko zapoznają się z wszelkimi nowościami.

Poradnik zawiera:

  • Słownik często używanych pojęć
  • Opis tworzenia postaci
  • Spis wszystkich dostępnych ras oraz klas postaci
  • Opis podstaw rozgrywki oraz omówienie interfejsu gry
  • Informacje na temat walut, płatności oraz domu aukcyjnego
  • Wykaz nowości wprowadzonych w rozszerzeniu Goddess Of Destruction
  • Listę Dungeonów
  • Dokładne omówienie rozgrywki PvP
Lineage II: Goddes of Destruction to najnowsza wersja wydanego jeszcze w 2003 roku koreańskiego MMO, które wraz z ukazaniem się rozszerzenia przeszło na system finansowania free2play - Lineage II: Goddess of Destruction - poradnik dla początkujących

Lineage II: Goddes of Destruction to najnowsza wersja wydanego jeszcze w 2003 roku koreańskiego MMO, które wraz z ukazaniem się rozszerzenia przeszło na system finansowania free2play. Gra nie tylko nie wymaga już płacenia miesięcznego abonamentu, ale jest również oficjalnie dostępna w języku polskim.

Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o Lineage II: Goddess of Destruction - poradnik dla początkujących

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 30, ilustracje: 53 .

Popularne strony w Lineage II: Goddess of Destruction - poradnik dla początkujących

Lineage II - screen - 2011-12-06 - 226448Lineage II - screen - 2011-12-06 - 226447Lineage II - screen - 2011-12-06 - 226446Lineage II - screen - 2011-12-06 - 226443Lineage II - screen - 2011-12-06 - 226442Lineage II - screen - 2011-12-06 - 226434Lineage II - screen - 2011-12-06 - 226432

18.07.2013 21:29
Oseth
83
Wild animal

Zaskoczyliście mnie tym poradnikiem, myślałem że już nikt nie jest zainteresowany tą pozycją.
Sporo czasu zainwestowałem kiedyś (w czasach C1-C4) w L2 i jak sobie oglądam te screeny z interfejsem po polsku to mi smutno, że mój silver ranger to teraz "srebrny tropiciel" a spellsinger to "pieśniarz magii".
Jakoś te tłumaczenia są dla mnie całkowicie niejadalne.

19.07.2013 15:55
odpowiedz
Emiliano666
83
Konsul

Ten cały GW2 przejadł mi się, jest nudny jak flaki z olejem. W L2 grało się kiedyś miesiącami, czas wreszcie pograć w tą odświeżoną perełkę ...