Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

W imieniu króla | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

W imieniu króla

1 - Wilbrecht - W imieniu króla | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - Wilbrecht

2 - Armin

3 - miejsce występowania wilków

4 - Ningal

czerwone kropki - wejścia do jaskiń

Popiół nad Argaanią

Jest to główny quest zlecany zaraz na samym początku gry. Składa się on z kilku części (W imieniu króla, Za polami lawy, Cztery stare kamienie, Pod wodą, Świątynia Adanosa) prowadzących ostatecznie do finału. Jednym słowem ukończenie linii fabularnej powoduje, że to zadanie zostaje zaliczone.

Czary Ningala

Zleceniodawca: Willbrecht (M1, 1)

Rusz przed siebie, a już po kilku krokach natkniesz się na Wilbrechta (M1, 1) - W imieniu króla | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Rusz przed siebie, a już po kilku krokach natkniesz się na Wilbrechta (M1, 1). Porozmawiaj z nim chwilę, a otrzymasz zadanie spotkania się z Ningalem (M1, 4). Zacznij iść po ścieżce rozprawiając się z przeciwnikami, których napotkasz (będą to głównie opętane ścierwojady i wilki). Po chwili dotrzesz na plażę, gdzie oprócz niegroźnych żółwi morskich natkniesz się również na podobne z wyglądu, ale agresywne mułowce morskie i bardziej niebezpieczne, ziejące ogniem ogniste jaszczury. Rozpraw się z nimi i kontynuuj marsz wzdłuż wybrzeża (możesz odwiedzić domki stojące na wodzie, gdzie znajdziesz parę przydatnych rzeczy). Po drodze możesz zajrzeć do jaskiń (M1, czerwone kropki), gdzie znajdziesz sporo szybko się poruszających opętanych topielców i trujących roślin - paszcz demonów, a także kilka skrzyń z różnymi drobiazgami. Po minięciu plaży zaczniesz wspinać się po wąskiej ścieżce na szczyt wzgórza. Tuż przed zniszczonym mostem spotkasz Ningala (obrazek powyżej). Porozmawiaj z nim, a kiedy będziesz gotowy powiedz mu, aby przetransportował cię do następnej lokacji.

Nagroda: 7000 XP, Alchemiczna receptura doskonałej mikstury leczniczej

Oczy niczym węgle (opcjonalne)

Zleceniodawca: Armin (M1, 2)

Idąc wzdłuż drogi natkniesz się na gospodarstwo niejakiego Armina (M1, 2), który boryka się z problemem agresywnych wilków - W imieniu króla | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Idąc wzdłuż drogi natkniesz się na gospodarstwo niejakiego Armina (M1, 2), który boryka się z problemem agresywnych wilków. Jeśli chcesz możesz pomóc mu w rozwiązaniu problemu. Wystarczy udać się na polanę (M1, 3) na północy, gdzie przebywa wataha dzikich stworzeń (obrazek powyżej). Zabij wszystkie 12 zwierząt i wróć do Armina po nagrodę. Przy okazji możesz odwiedzić znajdującą się na północ od polany wieżę. Na jej szczycie jest skrzynia z kilkoma przydatnymi rzeczami.

Nagroda: 9000 XP, Symbol Bogini