Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 66

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Bad Boys II - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2004

Bad Boys II to wirtualna adaptacja kinowego obrazu pod tym samym tytułem, z Willem Smithem i Martinem Lawrencem w rolach głównych. Podczas faktycznej rozgrywki, prowadzimy tutaj jednego z dwóch głównych bohaterów-policjantów z oddziału narkotykowego.

Bad Boys II - recenzja gry

Sonic Adventure DX - recenzja gry

recenzja gry20 kwietnia 2004

Sonic Adventure DX to PeCetowa konwersja słynnego zręcznościowego przeboju z konsoli Nintendo GameCube o tym samym tytule, który to jest ulepszoną i poszerzoną wersją gry Sonic Adventure wydanej w 1999 roku na konsoli Sega Dreamcast.

Sonic Adventure DX - recenzja gry

Black & White 2: Wojny Bogów - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2006

Największym plusem Wojny Bogów jest wprowadzenie do rozgrywki złowrogiego boga. Ponadto otrzymujemy nowego chowańca i... tak naprawdę niewiele więcej.

Black & White 2: Wojny Bogów - recenzja gry

Grom - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2003

Grom to przygodowa gra akcji z elementami cRPG. Posiada bogatą fabułę osadzoną w realiach II Wojny Światowej, pełną pierwiastków fantastycznych i mistycznych typowych dla filmów typu James Bond oraz Indiana Jones.

Grom - recenzja gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry

recenzja gry23 czerwca 2004

No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900).

No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry

Midnight Racing: Long Night - recenzja gry

recenzja gry3 lipca 2001

Midnight Racing to przykład gry, która pomimo niezbyt wielu atutów w postaci grafiki czy liczby markowych samochodów, może okazać się atrakcyjnym produktem, opartym na sprawdzonych wzorcach. Jeśli dołożymy do tego niską cenę i zachęcające opakowanie ...

Midnight Racing: Long Night - recenzja gry

Bet on Soldier: Krwawy Sport - recenzja gry

recenzja gry15 listopada 2005

Głównym punktem programu są specjalnie wytrenowani żołnierze, prowadzący ze sobą walki na śmierć i życie. Aby nie było zbyt barbarzyńsko, akcja została umiejscowiona w alternatywnej teraźniejszości, w której od niepamiętnych czasów trwa wojna.

Bet on Soldier: Krwawy Sport - recenzja gry

Moto Racer 3 - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2002

Nowa edycja znanej serii traktującej o wyścigach motocyklowych – Moto Racer. Pozwala ona wszystkim miłośnikom sportowych motocykli różnych kategorii, zarówno motocrossowych jak i wyścigowych, na ściganie się w wielu prestiżowych zawodach.

Moto Racer 3 - recenzja gry

Might & Magic IX: Writ of Fate - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2002

Writ of Fate to dziewiąta cześć jednej z najpopularniejszych serii cRPG rozgrywająca się w fantastycznym świecie Might & Magic. Fabuła toczy się w innym rejonie tego samego świata co w Heroes of Might & Magic IV.

Might & Magic IX: Writ of Fate - recenzja gry

Zanzarah: The Hidden Portal - recenzja gry

recenzja gry10 września 2002

Zanzarah: The Hidden Portal to przygodowa gra akcji zrealizowana przy użyciu trójwymiarowej grafiki. My wcielamy się w postać młodej dziewczyny, która jako jedyna z ludzi może przywrócić dawny porządek w dwóch światach pogrążających się w chaosie.

Zanzarah: The Hidden Portal - recenzja gry

Comanche 4 - recenzja gry

recenzja gry21 stycznia 2002

Comanche 4 nie odbiega od koncepcji gry z 1992 roku (części pierwszej), tzn. nie jest to super realistyczny symulator, do którego opanowania trzeba przeczytać 150 stronicową instrukcję, lecz wciągająca gra o charakterze first lub third person shooter.

Comanche 4 - recenzja gry
Axis & Allies - recenzja gry

Axis & Allies - recenzja gry

recenzja gry12 stycznia 2005

AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).

Axis & Allies - recenzja gry

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2005

„Hidden & Dangerous 2: Drużyna Szabla” oferuje dziewięć nowych, niezbyt długich a na dodatek stosunkowo prostych misji. Jedynym poważnym usprawnieniem jest niezwykle grywalny tryb kooperacji – szkoda tylko, iż obejmuje on wyłącznie nowe etapy.

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

Ship Simulator 2006 - recenzja gry

recenzja gry22 czerwca 2006

Wakacyjny kurs żeglugi? Czemu nie... i tak nie mam nic lepszego do roboty. Hmm... zobaczmy, co takiego mają tu do zaoferowania. Wiele typów jednostek pływających, z którymi stopniowo można zacząć się bliżej zapoznawać...

Ship Simulator 2006 - recenzja gry

Twierdza Legendy - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2007

Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?

Twierdza Legendy - recenzja gry

Battlefield 2: Pancerny Atak - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2006

Trzeci dodatek ze stajni EA do Battlefield’a 2 na pewno rozczaruje tych, którzy oczekują wielu nowości. Na tym polu Pancerny Atak jest gorszy niż niejeden mod stworzony przez grupę amatorów. Jednak to, co otrzymaliśmy, wciąż jest ładne i grywalne.

Battlefield 2: Pancerny Atak - recenzja gry

Sam & Max: Season 1 – Culture Shock - recenzja gry

recenzja gry2 listopada 2006

Po trzynastu latach Sam i Max powracają na ekrany monitorów. Wyglądają ładniej, ale zachowali przy tym swoje dawne, charakterystyczne poczucie humoru, za który pokochali ich fani. Otrzymaliśmy rasową przygodówkę.

Sam & Max: Season 1 – Culture Shock - recenzja gry

Warlords: Battlecry III - recenzja gry

recenzja gry1 października 2004

„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.

Warlords: Battlecry III - recenzja gry

Roller Coaster World - recenzja gry

recenzja gry11 grudnia 2003

Gra, w której główną atrakcją jest możliwość konstruowania a następne testowania ogromnych kolejek górskich (tak zwanych RollerCoasterów). Autorzy gry zadbali o to, aby ich produkt cechował się nieskomplikowanym interfejsem.

Roller Coaster World - recenzja gry

Myth III: Era Wilka - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2002

Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta

Myth III: Era Wilka - recenzja gry
Twierdza - recenzja gry

Twierdza - recenzja gry

recenzja gry13 grudnia 2001

Twierdza to połączenie symulatora budowy średniowiecznych zamczysk i strategii ekonomicznej polegającej na zarządzaniu miastem.

Twierdza - recenzja gry

Grand Prix Legends - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2001

Grand Prix Legends legendę ma wpisaną już w nazwie, ale czy twórcy tej gry zdawali sobie sprawę, że stanie się nią naprawdę? Na liczącym sobie zaledwie kilkanaście pozycji, rynku symulacji samochodowych GPL zajmuje miejsce w najściślejszej czołówce.

Grand Prix Legends - recenzja gry

Neuro Hunter - recenzja gry

recenzja gry23 maja 2006

Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?

Neuro Hunter - recenzja gry

The Guild 2 - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2006

Noc. Głucha, czarna noc. Miasto pogrążone w śnie. Gdzieś przemknie nocny padlinożerca. Gdzieś indziej da się słyszeć chłeptanie spragnionego wampira. W okolicach cmentarza pojękuje nieumarły, a po kniejach grasują ci, co krzyczą „dobytek, albo życie!”.

The Guild 2 - recenzja gry