Neverwinter Nights: Wschodni Trakt Rozdział 2
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Wschodni Trakt / Port Last
B - Wschodni Trakt / Północny Trakt
C - Wschodni Trakt / Południowy Trakt
D - Wschodni Trakt / Baraki Jaxa
E - Wschodni Trakt / Jaskinie Trolli - Skład
F - Wschodni Trakt / Jaskinie Trolli - Poziom 1
G - Wschodni Trakt / Jaskinie Trolli - Poziom 1
H - Wschodni Trakt / Jaskinie Trolli - Poziom 2
I - Wschodni Trakt / Knieja Neverwinter
J - Jaskinie Trolli - Skład / Jaskinie Trolli - Poziom 1
K - Jaskinie Trolli - Poziom 1 / Jaskinie Trolli - Poziom 2
L - Jaskinie Trolli - Poziom 1 / Jaskinie Trolli - Poziom 2
M - Jaskinie Trolli - Poziom 2 / Jaskinie Trolli - Poziom 3
N - Jaskinie Trolli - Poziom 3 / Ruiny Kreatorów - Poziom 1
O - Ruiny Kreatorów - Poziom 1 / Ruiny Kreatorów - Poziom 2
P - Ruiny Kreatorów - Poziom 2 / Ruiny Kreatorów - Poziom 3
Po trakcie kręci się pełno Trolli i są to jedyni przeciwnicy, których tu spotkasz. Obszukaj miejsce, lecz nie wchodź do jaskiń - idź do (2), spotkasz tam przemienionego w wilkołaka Getha, zrań go i daj mu Srebrny Amulet, a dostaniesz 74 doświadczenia i Pierścień Getha. Idź do (1), tam porozmawiaj z profesorem Jaxem - dostaniesz pierwsze zadanie tutaj - Wschodni Trakt: Co czai się w podziemiach . Oprócz tego otrzymasz też Klucz do baraków i zaliczkę, jeśli ją wytargujesz. Wejdź do Baraków Jaxa w (D), obszukaj parter i piętro, pogadaj z ludźmi. Revat w (3) da ci questa Wschodni Trakt: Matka prostaczka i Pierścień Revata, a Lenton w (4) kolejnego - Wschodni Trakt: Głowa trolla . Wejdź na piętro, spotkasz tam w (5) Delilah , którą albo uwolnij, albo zabij - gdy się podda, dostaniesz 110 doświadczenia. Weź koniecznie Ucho Delilah, jeśli ją wypuścisz, dostaniesz 5 punktów w stronę złego.
Wyjdź z baraków i skieruj się na północ, wejściem w (E) dostaniesz się do Jaskiń Trolli - Przestrzeni Magazynowej. Jest tu dużo Trolli i Ogrów - z tymi drugimi nie będzie praktycznie żadnego problemu. Jedyne, co w składzie jest ciekawego, to matka Revata - Janis, stojąca w (6), której daj pierścień, dzięki czemu uwolnisz ją z jaskini. W (J) jest zejście do Jaskiń Trolli - Poziomu 1. Z ciekawszych rzeczy w (8) znajdziesz Dziennik Synth La'Neral (potrzebny jest Linu - gdy jej go dasz i posiadasz poprzedni od niej przedmiot, dostaniesz 200 doświadczenia, Wisiorek Elfa +2 oraz wykonasz zadanie Opowieść Linu ), a w (7) - Wodza Trolli, którego zabij. Zostanie po nim potrzebna Głowa Wodza Trolli. Zejściami w (K) lub (L) dostań się do Jaskiń Trolli - Poziomu 2. Tu jest jeszcze mniej ciekawie, tylko w (9) znajduje się Szaman Trolli. Przeszukaj obszar, oczyść go z wrogów i zejdź do Jaskiń Trolli - Poziomu 3 w (M). W (10) zabijesz kilka Trolli Szamanów, w (11) i (13) - kilka Ghastów (oprócz standardowych Trolli i Ogrów). W (12) jest więzień Darius, który jest bardzo przestraszony sytuacją. Idź do (N), gdzie zejdziesz do Ruin Stwórców - Poziomu 1.
Tutaj na wszystkich poziomach najczęściej walczył będziesz z Minogonami i zamieniającymi się w Gargoyle posągami. Tuż przy wejściu po prawej (na południe) są skrzynki, w jednej z nich - Ziarno Tęczowego Kwiatu. Gdy dasz je Boddyknockowi i masz poprzedni od niego przedmiot, dostaniesz 200 doświadczenia, Pierścień Lantański +3, wykonasz zadanie Opowieść Boddyknocka . W (14) stoi Golem Strażnik - możesz albo pójść na łatwiznę, zabić go i zdobyć Klucz do bramy, albo poszukać Sygnetu Golema - pierścienia, który jest w skrzynce w (15). Aby go zdobyć, pokonać będziesz musiał jeden Horror Bitewny. Zejdź schodami w (O) do Ruin Stwórców - Poziomu 2. Tutaj jest podobnie - w (16) stoi Golem Strażnik, ale tym razem trzeba znaleźć mu hasło. Jest ono napisane na Zwoju stworzyciela, który ukryty jest w skrzyni w (17). Uważaj - gdy go weźmiesz, wyjdzie na ciebie trzech Golemów z Ciała. Obszukaj jeszcze pokój w (18) - jest tam Uhełmiony Horror. Zejdź do Ruin Stwórców - Poziomu 3 schodami w (P). Golem Strażnik stojący w (19) zaatakuje cię od razu. Idź na południe ruin, zabij dwa Szarawce w (20) i (21), potem zabierz z (22) Dziennik złodzieja i Skradziony klucz pieczęci. Jeszcze tylko zabij Bitewnego Horrora w (23) i idź do bramy głównej. Przygotuj się na walkę, w (24) czeka trzech Kreatorów Magów, a w (25) - ostatni. Najlepiej się tu sprawdza walka wręcz. Ostatni będzie chciał z tobą pogadać - po rozmowie zabierz ze skrzyni Pełną Historię Ruin Stworzycieli. Teleportem przenieś się na powierzchnię.
Czas powykonywać zadania. Daj księgę Jaxowi, to dostaniesz 500 do 750 złota i 500 doświadczenia, zadanie Wschodni Trakt: Co czai się w podziemiach wykonane. Porozmawiaj z Revatem, to dostaniesz 300 do 375 złota i 250 doświadczenia, wykonasz zadanie Wschodni Trakt: Matka prostaczka . Daj Głowę Wodza Trolli Lentonowi, to trzeci quest - Wschodni Trakt: Głowa trolla - zostanie skończony. Otrzymasz 300 złota i 200 doświadczenia. Przenieś się do Świątyni Tyra, daj Pierścień Getha Neurikowi, a dostaniesz znowu 74 doświadczenia i 150 złota. Idź na Wschodni Trakt i drogą w (I) - do Kniei Neverwiner - Obozowiska Druidów.
0
- Neverwinter Nights - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
	- Neverwinter Nights: Rozdział 2
		- Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Zielony Gryf Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Wschodni Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Knieja Neverwinter Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Czarnydrzew Rozdział 2
- Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 2
 
 
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
		
 
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany46017 Junior
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany17230 Konsul
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Ziuziek Chorąży
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
zanonimizowany53331 Junior
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
paściak Senator
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
zanonimizowany159063 Junior
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny 
                                                                                                     PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

