Wyszukiwarka gier
Brute Force

Brute Force

Xbox
po premierze

Data wydania: 27 maja 2003

Akcji, TPP, Podzielony/wspólny ekran, Tytuły ekskluzywne Xbox, Multiplayer, Singleplayer

Gra akcji, w której głównych bohaterów obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina słynną strzelankę Halo, jest jednak w większym stopniu nastawiony na prowadzenie działań taktycznych.

6.5

Gracze

OCEŃ
Oceny

Platformy:

Xbox

XboxAngielskie napisy i dialogi

Brute Force to dynamiczna gra akcji, w której głównych bohaterów obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Tytuł ten pod wieloma względami przypomina słynną strzelankę Halo. Brute Force w większym stopniu nastawiony jest jednak na prowadzenie działań taktycznych w ściśle zorganizowanej drużynie. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Digital Anvil, które do tej pory specjalizowało się w PeCetowych symulatorach lotu (m.in. StarLancer). Brute Force ukazał się wyłącznie na konsolę Microsoftu.

Akcja opisywanej gry osadzona została w odległej przyszłości. Wątek fabularny w trakcie właściwej rozgrywki schodzi na dalszy plan, gra koncentruje bowiem naszą uwagę na pojedynkach z siłami wroga. Do dyspozycji gracza oddano czteroosobowy zespół, w skład którego wchodzą: Tex (typowy żołnierz specjalizujący się w obsłudze broni ciężkiej), Flint (cybernetycznie udoskonalony snajper), Hawk (pozostający przez znaczną część gry w cieniu skaut) oraz Brutus (wyjątkowo silny przedstawiciel jednej z ras Obcych). W trakcie zabawy dowodzimy całą drużyną, przy czym można dowolnie przełączać pomiędzy poszczególnymi jej członkami. Na uwagę zasługuje również fakt, iż przygotowana przez producentów kampania może być ukańczana samodzielnie lub przy współudziale innych graczy (zawodnicy przejmują kontrolę nad pozostałymi członkami ekipy). W takich sytuacjach ekran jest oczywiście dzielony na kilka części. Multiplayer obejmuje również klasyczne rodzaje zabawy, jak chociażby znany wszystkim deathmatch.

Czytaj więcej

Publicystyka

Wiadomości

Kontrowersyjny patent Microsoftu zrujnuje rozwój trybu kooperacji?

Swego czasu w sieci krążyła informacja, jakoby John Carmack, twórca marek Wolfenstein, Doom i Quake, chciał opatentować koncepcję pierwszoosobowej strzelaniny. Szczęśliwie idea ta bardzo szybko została zaniechana, lecz nie uchroniło to nas przez innymi, równie nieciekawymi pomysłami. Przykładem jest najświeższy patent przyznany przez amerykański Urząd Patentowy koncernowi Microsoft.

pozostałe

Piotr Doroń

21 lipca 2009 19:44

Kontrowersyjny patent Microsoftu zrujnuje rozwój trybu kooperacji?

Digital Anvil poszedł do piachu

Informacje o zniknięciu z rynku kolejnego studia developerskie przeważnie są przygnębiające. Tym razem nieubłagane prawa rynku dotknęły Digital Anvil, firmę założoną przez twórcę serii Wing Commander, Chrissa Robertsa, która w świadomości graczy zaistniała dzięki grze Starlancer.

gry

Maciej Myrcha

2 grudnia 2005 11:45

Digital Anvil poszedł do piachu

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.5

Ocena Graczy

Średnia z 22 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl