Assassin's Creed Origins PC

Assassin's Creed: Empire

Kolejna pełnoprawna odsłona bestsellerowej serii Assassin's Creed, będąca prequelem całego cyklu i przenosząca graczy w najodleglejsze jak dotąd czasy starożytnego Egiptu. W trakcie zabawy wcielamy się w postać Bayeka - nubijskiego wojownika, a zarazem jednego z założycieli bractwa tytułowych Asasynów.

Akcji, TPP, science fiction, skradanki, sandbox, starożytność, Egipt, przygodowe gry akcji.

Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353513Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353512Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353511Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353510Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353509Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353508Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353507Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353506Assassin's Creed Origins - screen - 2017-08-23 - 353505

Ubisoft | producent

Ubisoft | wydawca

Ubisoft GmbH | wydawca PL

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry Assassin's Creed Origins | PC

27października201737dni

27października2017

premiera PL

27października2017

Steam

PC Windows
Okładka Assassin's Creed Origins (PC)
Assassin's Creed Origins

Assassin's Creed: Origins to kolejna odsłona bestsellerowego cyklu gier akcji z otwartym światem, nad którą pieczę sprawowało wewnętrzne studio firmy Ubisoft, z siedzibą w kanadyjskim Montrealu. Produkcja stanowi swego rodzaju nowe otwarcie dla serii, wprowadzając szereg zmian, usprawnień i zupełnie nowych rozwiązań w mechanice rozgrywki oraz w konstrukcji fabuły. Jednocześnie jest pierwszą jej częścią, której akcja została osadzona w starożytności. Opisywana pozycja została wydana na wielu platformach – na ich liście pojawia się PC Windows. To właśnie wersja na komputery osobiste może się pochwalić najwyższej jakości oprawą graficzną – pecetowi gracze jako jedyni mogą się cieszyć z rozgrywki w natywnej rozdzielczości 4K.

Fabuła

Akcja Assassin’s Creed: Origins toczy się w starożytnym Egipcie, gdzie swoje początki miało bractwo tytułowych Asasynów. Za powstaniem owego ugrupowania stała intryga, którą gracze poznają w toku przygody, wcielając się w Bayeka z Siwy. Bohater był jednym z nubijskich wojowników, którzy przez wieki służyli faraonom jako agenci i elitarni stróże prawa. On i jemu podobni żołnierze stali się jednak reliktem przeszłości, kiedy do głosu zaczęły dochodzić greckie wpływy wprowadzane przez dynastię Ptolemeuszy – w obliczu zmian protagoniście nie pozostało nic innego, jak dostosować się do nowych realiów.

Podobnie jak miało to miejsce w większości wcześniejszych gier z serii, oprócz wątku historycznego w opisywanej produkcji pojawiają się epizody osadzone w czasach współczesnych. Gracz odkrywa w nich kolejne tajemnice firmy Abstergo Industries, będącej jedynie przykrywką dla działalności zwaśnionego z Asasynami zakonu Templariuszy.

Mechanika

Assassin's Creed: Origins na platformie PC Windows oddaje w nasze ręce rozległy, otwarty świat dorównujący pod względem rozmiarów obszarowi z Assassin's Creed IV: Black Flag. Kraina obejmuje miasta (pokroju Gizy, w której można znaleźć Piramidy i Sfinksa), mniejsze i większe oazy (jak Fajum i Siwa) oraz Deltę Nilu. Tym razem mapa nie została podzielona na mniejsze sektory doczytywane w toku przygody; dotyczy to również rzecznego dna, gdzie można znaleźć podwodne ruiny i wraki zatopionych statków. Istotną rolę odgrywa więc eksploracja, którą uskuteczniamy zarówno na piechotę (po raz kolejny możemy skorzystać z systemu freeruningu, dzięki któremu protagonista wspina się na elementy otoczenia i przeskakuje po nich w zręczny, parkourowy sposób), jak i na grzbiecie wierzchowca – konia lub wielbłąda, które można przyzwać do siebie gwizdnięciem. Oprócz tego w toku przygody możemy powozić rydwanem lub podróżować na pokładzie łodzi.

Świat gry zamieszkują nie tylko dzikie zwierzęta (które Bayek może oswajać i jeśli zajdzie taka potrzeba, wykorzystać jako wsparcie w walce), lecz także postacie neutralne (po raz pierwszy w historii serii ich życie jest podporządkowane cyklowi dnia i nocy oraz indywidualnemu terminarzowi obowiązków). To właśnie od NPC-ów przyjmujemy zadania fabularne i misje poboczne, będące motorem gry. W porównaniu ze zleceniami, jakich podejmowaliśmy się we wcześniejszych grach z serii, questy mają o wiele bardziej otwartą strukturę.

Kolejne zmiany objęły system walki. Autorzy zrezygnowali ze schematu opartego na wyprowadzaniu widowiskowych kontr na rzecz stosowania uników i blokowania ataków tarczą oraz wykorzystywania momentów, kiedy przeciwnicy odsłaniają się na ciosy. Ponadto ataki podzielono na dwie kategorie – lekkie wykorzystujemy przede wszystkim podczas potyczek ze słabszymi oponentami, z kolei stosowanie ciężkich jest jednym ze sposobów na pokonanie opancerzonych wrogów (tyczy się to również bossów). Dodatkowo po naładowaniu specjalnego paska adrenaliny Bayek może wyprowadzić niszczycielski atak zdolny powalić nawet najpotężniejszego oponenta. Na podorędziu bohatera znajdują się zróżnicowane narzędzia mordu – z przeciwnikami radzimy sobie zarówno w zwarciu, przy użyciu broni białej (topory, kije, miecze, sztylety, maczugi), jak i dystansowej (kilka rodzajów łuków); wzorem wcześniejszych odsłon cyklu, oponentów można eliminować również z zaskoczenia, przy użyciu ukrytego ostrza, oraz wykorzystywać wymyślne gadżety pokroju bomb dymnych. Należy też wspomnieć, że elementy ekwipunku można ulepszać w oparciu o rozbudowany system craftingu.

Wyraźnie zarysowane elementy RPG obejmują także rozwój postaci. W toku przygody zdobywamy doświadczenie i awansujemy na kolejne poziomy, a pozyskane punkty zdolności wydajemy na zakup skilli ulokowanych na rozbudowanym drzewku. Umiejętności podzielono na trzy grupy odpowiadające preferowanemu stylowi zabawy: Master Warrior obejmuje talenty dotyczące walki w zwarciu; Master Hunter pozwala opanować korzystanie z łuku i cichą eliminację wrogów; Master Seer z kolei dotyczy narzędzi wykorzystywanych przez Bayeka i manipulacji środowiskiem. Niejako ponad nimi stoi Senu, czyli oswojony orzeł, a zarazem wierna towarzyszka prowadzonego do boju herosa. Ptaka posyłamy na niezbyt odległe zwiady (co pozwala zapoznać się z topografią terenu i pozycjami zajmowanymi przez przeciwników), a rozwijając jego zdolności, gwarantujemy sobie możliwość oznaczania wypatrzonych przez niego adwersarzy, a nawet odwracania ich uwagi.

Kwestie techniczne

Assassin's Creed: Origins działa w oparciu o technologię AnvilNext 2.0 – nowa wersja rozwijanego przez twórców silnika pozwoliła na poprawę jakości oprawy graficznej; uwagę przykuwa zarówno pełne detali otoczenie, jak i bogato animowane postacie. Standardowo dla serii, w przygodzie towarzyszy nam klimatyczny soundtrack.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 8.4 / 10 na podstawie 811 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Assassin's Creed Origins

18+

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G752VS

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ
Pamięć: GB DDR4 2400MHz SDRAM, do 64 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1070 z GDDR5, 8GB VRAM
Wyświetlacz: 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED UHD (3840x2160) 100% Adobe, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 120Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 45% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync
Magazyn danych: SSD - 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (RAID0)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Czy Assassin’s Creed Origins będzie pełnoprawną grą RPG?

Przed premierą 26 sierpnia 2017, 11:30

Jak zatem widać, Assassin’s Creed Origins z pewnym przymrużeniem oka da się zaklasyfikować jako grę RPG. Osoby, które po przeczytaniu takiej „herezji” parskną śmiechem, mogą spróbować udzielić odpowiedzi na jeszcze jedno pytanie.

Komentarze Czytelników (112)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
28.04.2017 09:12
1
odpowiedz
abyzaki
3
Pretorianin

Fanem Assassin's Creed nie jestem, i nie popieram ilości wysrywanych części przez Ubisoft. Ale sama idea Egiptu brzmi ciekawie więc dodaję grę do obserwowanych. Poczekamy, bez preorderów, może będzie fajna.

15.05.2017 11:18
1
odpowiedz
majsterr
21
Legionista
9.0

Jesli poprawia takie rzeczy jak : wiecej obiektow w ktore mozna oddac skok wiary ,sie rzucic , ukryc w nich i odbyc interakcję; rozwiniecie wiekszej ilosci ruchow ktorymi np sie skacze ,bije ,wspina itp .wprowadzenie gestykulacji ktora odddzialywuje na ludzi z otoczenia .Wiecej sposobow rozwoju postaci , ujarzmianie zwierzat ktore pomagaly by nam w misjach. Ubisoft powinien przeanalizowac w koncu AC na nowo i isc do przodu. Sam pomysl z egiptem jest swietny ale mam nadzieje ze oprocz wieku gry pomysla bardziej o tej serii.

21.05.2017 02:20
odpowiedz
1 odpowiedź
christbrando
44
Antyhejter

Wszyscy utyskują, a i tak prawie każdy kupi. Bo powiedzmy sobie szczerze: gry z cyklu Assassin's Creed - jakie by nie były - to z całą pewnością produkcje, bijące na głowę większość współczesnych gier w swoim gatunku... I tyle w temacie.

21.05.2017 18:45
1
odpowiedz
Pijak123
1
Junior

Egipt to może być dobry kierunek. Dobrze, że twórcy w końcu wstrzymali i postanowili nie wydawać kolejnego kotleta.
Podobno też mają być poczynione znaczne zmiany w rozgrywce.
Oby to miało odbicie w rzeczywistości.

23.05.2017 22:07
odpowiedz
1 odpowiedź
serieapl
13
Centurion
9.5

Nigdy nie przepadałem za seria Assassins Creed, bo jedyna gra z tej serii którą przeszedlem w całości byl swietny Black Flag. Świetna gra. Tych obecnych nawet nie tykam. Ale zapowiedź najnowszej odsłony gry spowodowal ze z niecierpliwością czekam na premierę. Zupelnie nowy okres czasowy zapowiada się super.
Red Dead Redemption 2, Far Cry 5, God Of War oraz Assasins Creed Empire to premiery w ktorych kupuje gry od razu.

11.06.2017 22:22
2
odpowiedz
nexet
3
Legionista
8.0

Cholera, daję im ostatnią szansę. Bo jeśli to zawalą, to już nigdy nie kupię żadnego AC, choćby recenzje były 1000000000/10.

11.06.2017 23:43
2
odpowiedz
thejoker102
19
Centurion

Po zobaczeniu rozgrywki na konferencji Micro$oftu, mam mieszane odczucia do gry. Walka jak i sama gra wydaje mi się strasznie drewniana - taka mieszanka mechaniki z black flag i syndicate (btw - mi najbardziej się podobała mechanika w Unity). Mimo to będę czekał na kolejne gamplay'e, może zmienię zdanie.

12.06.2017 10:55
odpowiedz
4 odpowiedzi
Lord .
33
Generał

Jak widać po pokazie przerwa wcale serii nie służy bo to nadal dokładnie to samo. Ten sam styl graficzny, animacje, system poruszania się postaci, skradanie, głupi przeciwnicy. Zmiany nastąpiły w systemie walki bo jest tacza i wygląda to trochę inaczej ale jak duże są to zmiany okaże się po premierze. Jest też łuk ale tu nie ma się czym zachwycać bo pojawił się w serii już wcześniej, jedyna zmiana to możliwość poprowadzenia strzały w trakcie lotu co już można było zobaczyć w wielu grach wcześniej w zasadzie to drobnostka.
Na zwiastunie nie widać było przedstawicieli innych ras, w starożytny egipt był prawdopodobnie multi-kulturalny, wspominam o tym bo wiem, że byłby wielki płacz gdyby ubi z egipcian zrobiło ludzi białych albo azjatów ;]

post wyedytowany przez Lord . 2017-06-12 10:56:36
12.06.2017 23:00
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Matioza1234
38
Centurion
8.5

Dla mnie "bomba"! Nie byłem tak napalony na żadną grę od czasu Uncharted 4... tfu... nawet od czasu Dzikiego Gonu!
Zawsze chciałem zobaczyć realistyczny obraz starożytnego Egiptu, czego dotychczas nie zdołał mi pokazać żaden film, ani tym bardziej żadna gra.
Ubisoft zawsze ogromną wagę przywiązywał do tego, aby jak najlepiej oddać realia epoki, w której osadza akcję kolejnego AC. Ze screenów widzę, że i tym razem nie zawiedli!
To jest to! Nie tylko wszędzie pokazywane piramidy i świątynie, ale także tętniące życiem miasta takie jak Memfis czy Aleksandria oraz wioski i pola z pracującymi na nich wieśniakami.
Oczywiście byłoby fajnie, gdyby fabuła była dobra, gdyby pojawiło się jakieś odświeżenie starej i skostniałej już mechaniki serii, ale przynajmniej dla mnie, nie jest to już konieczne, bo klimatem, który udało im się uchwycić, już mnie kupili!

post wyedytowany przez Matioza1234 2017-06-12 23:05:17
14.06.2017 12:55
1
odpowiedz
Lord .
33
Generał
9.0

Może trochę za bardzo pospieszyłem się z tym narzekaniem, chyba głównie dlatego że ten pierwszy gameplay nie był zbyt ciekawy i mogliśmy zobaczyć rzeczy znane nam już z poprzednich odsłon serii.

Wiele osób w internetach (nie tylko polskich) w tym redakcja gola zauważyło, że system walki jest bardzo podobny do tego z Wiedźmina 3, co mnie bardzo cieszy bo walka w dzikim gonie była świetna, w AC:O warto zaliczyć na plus, że w każdej chwili można uciec z walki co w W3 nie było takie poste bo Geralt przechodził w tryb walki i tworzyła się taka mini arena.

Kolejna rzecz to elementy RPG, będzie ekwipunek, przeciwnicy z poziomami i paskiem życia nad głowami i co najważniejsze wreszcie wygląda na to że będzie wyższy pozom trudności, który będzie stanowił wyzwanie no przynajmniej w otwartej walce bo skradanie nadal wygląda tak samo nudno.

Będzie koń który przybiegnie do nas na zwołanie całkiem jak w RDR czy upośledzona płotka z wiedźmina, cieszy to bardzo bo uwielbiam motyw z przemierzaniem świata na grzbiecie konia. Z licznych gameplayów można wywnioskować że koń to będzie podstawowy środek lokomocji + łódka bardzo przypominająca tą z W3 ;]

Świat gry również przypomina bardziej to co prezentują flagowe gry z otwartymi światami, Ubi w tym temacie miał wiele do powiedzenia kilka lat temu, szczególnie w ACII jednak potem się pogubili i klepali swoją formułkę, kiedy inne studia szły do przodu robiąc rzeczy bardziej innowacyjne i lepiej przemyślane.

Nie wiadomo jak będzie wyglądać sprawa z wątkiem głównym i misjami pobocznymi, jeśli na tym się wyłożą to żadne zmiany na lepsze będą na nic gdy najważniejszy element gry będzie do niczego, jednak jestem dobrej myśli i kto wie może powrócili na dobrą ścieżkę i zaczną przynajmniej przez jakiś czas wypuszczać dobre gry :D

15.06.2017 03:46
odpowiedz
yadin
92
Senator

Wygląda lepiej jak większość poprzednich części. W ogóle wrażenie jest inne.

15.06.2017 18:36
odpowiedz
kamczak1987
53
Pozdro i Poćwicz
10

Brawo Ubi, to może się wam udać, Origins może być waszą najgorszą odsłoną AC :D Nudne puste tereny, słaby system rpg, walka inspirowana grami z przed kilku lat, wszystko jest, teraz tylko spartolcie optymalizacje i jest git.

15.06.2017 21:01
odpowiedz
3 odpowiedzi
Windmaster
6
Legionista

Assassin 's Creed: Origins pomimo wielu komentarzy czasami pozytywnch a czasmi negatywnch okazuje się być grą która w b. przyzwoity sposób prezętuje i eksponuje otwarty świat i przytym pokazuje że to może być całkiem fajna lecz przed wszystkim udowadnia że to jest marka która może pokazać że ją stać na jeszcze więcej aniżeli to co dotychczas widzieliśmy ( chodź trzeba przynać że poprzedniczki też miały swój specyficzny urok ), z dostępnych nam materiałów dowadujemy się całkiem sporo o głównym bohaterze którym jest Bayek z Siwy który jest najdalszym przodkiem Altaira z Assassin 's Creed który prowadzi swego rodzju verdettę i tropi jak to się wyraźił w rozmowie z jedną z postaci którą spotkamy na swojej drodze " tych co chcą zniszczyć Egipt " brzmi to całkiem bardzo mocno przekonująco zwłaszcza że główny bohater może być kimś kto przypadkowo wykrył spisek wymerzony w jego ojczysty kraj a to wszystko dziać się w czaszch Starożytnego Egiptu, za tą grę jak i zacałą serię tych gier odpowiada firma Ubisoft zaś wewnetrzne studio developerskie z siedzibą w Motrealu to ekipa ludzi którzy pracowali przy poprzednich częściach tej gry. Otwarty świat to coś czego trzeba było serii tych gier AC IV : Black Flag było ostatnią która miała zdaniem niektórych użytkowiników portalu Gry Online otwarty świat i ciężko to przyznać ale mogą mieć tu rację ale nie koniecznie pełną bo w gruncie rzeczy co nie które części się tym wyróżniały ale podwzględem wielkości nie koniecznie, kolejną rzeczą jest parkour ostatnią grą gdzie swoboda w nie których częściach tej serii gier był b. delikatnie mówiąc sztywny ale tak na prawdę był dosyć b. fajny i przyjemnie na to się patrzyło zaś w AC : Orgins parkour jest znacznie dynamiczniejszy, żywszy i ma się wrażenie że grać będziemy nie w nowego Assasyna lecz w nowego Księcia Persji wszakże kiedyś Ubisoft planowało przenieść akcję gry Prince of Persia do Starożytnego Egiptu ale wskutek b. silnego oporu graczy porzuciło te plany które chodź w niewielkim stopniu przetrwały do czasu powstania właśnie AC : Orgins ciekawostką na pewno jest że jendym z bossów w grze będzie gigantyczny wąż prawdopodobinie Kobra Królewska która była powszchnie używana w intrygach i spiskach czasów starożytnych a więc po trochu będzie to też taki mini - Prince of Persia. Kolejnymi rewulucjunymi rzeczami są elementy zaczerpniete z innch gier jak chodźby : A) System walki podobny do tego z Wiedźmina 3, B) Rozległe, rozbudowane drzewko umiętności takie samo jak Wiedźminie 3, C) Brak mimimapki został zastąpiny kompasem nawigacynum podobym do tego z gry ES : Skyrim, D) Zaporzyczony został z gry Far Cry : Primal pomysł zwiadowcy w wspomnianiej grze była to sowa w AC : Orgins mieć do dyspozycji będziemy tzw. " żywego drona " czyli innymi słowy sokoła wendrownego ( lub jak kto woli chyba wszystkim znanego orła ) owy zwierzak na imię ma Senu. Jeśli do tego dorzucimy sugerowany poziom doświaczenia zaporzyczony... A jakże inaczej miało by być z Wiedźmina 3 i przede wszystkim system animacji oraz rozpoznawalne elemyenty jak chodźby skok wiary czy wzrok orła albo panaromiczne rozglądanie się ( chyba wiecie o co chodzi ;) ) otrzymamy grę która może podbić serca graczy i zadowolić zakorzenionych już fanów AC ale trzeba tu dorzucić jeszcze możliwość nurkowania pod wodą i dzikie zwierzeta to w tym wypadku zadowolenie może być bardzo duże. Podsumuwując : 10 lat po wydanu pierwszego AC Ubisoft zafudować nam chce powrót do korzenii serii tych gier z b. szerokim wachlarzem możliwości jeżeli dodamy do tego kupców, kowali i krawców to otrzymamy grę która będzie zdolna do tego by podbić serca graczy a do tego ma bardzo przyjemną warstwę muzyczą będącą bardzo kilmatyczną oprawą i równie ciekawą oprawę dźwiękową. Ps : Nie zapomnieć trzeba tu o rydwanach i walkach gladiatorskich które mogą być zapierającymi dech pierśch starciami oraz sekwencjami których na przykład ześlizgujemy się z piramidy a na dodatek akcja gry osadzona będzie w czasach gdy Starożytnym Egiptem rządziła Kleopatra Wielka. Ponadto niewadomo jaki wpływ mieć będzie główny bohater na bractwo Assasynów i ich wojnę z Teplaruszami to oczywiście jest tajemnicą. Dziękuję za uwagę i do następnego postu na portalu Gry Online ( ps II : piszcie jeżeli macie jakieś uwagi dotyczące mojego kometarza badzo mi to się przyda :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ).

15.06.2017 21:16
1
odpowiedz
Lord .
33
Generał

Własnie porównałem twarze z Unity do tych z nadchodzącego asasyna i niestety wydać spory spadek poziomu, nadal wyglądają nieźle jednak przez te 3 lata technologia poszła do przodu więc powinno być lepiej. Widać też że tekstury i cienie są wyświetlane w nie najwyższych rozdzielczościach, nadal gra wygląda ładnie i jeśli to jest cena płynności to jestem w stanie to wybaczyć.

16.06.2017 11:11
odpowiedz
3 odpowiedzi
Gh_H4h
11
Centurion

Ten Assassins Creed na pewno będzie rewolucyjny. Czy będzie dobry czas pokaże.

21.06.2017 20:10
2
odpowiedz
KoxGamesPL
4
Chorąży
9.0

Czekam z niecierpliwością.

22.06.2017 21:07
odpowiedz
młoda foka
34
Centurion

Asasyni w starożytnym Egipcie? Litości! Templariusze też? Dziesiątki rodzajów broni? Np. dzida malowana w kamuflaż urban, digital, desert itp.? Albo bronie legendarne: proca Dawida, którą ten pokonał Goliata? Życzę sukcesów, choć w nie nie wierzę.

29.06.2017 11:20
odpowiedz
Konr@d
4
Centurion

To jest pierwszy Assassin's Creed który mnie tak bardzo zainteresował i pierwszy którego mam nadzieję kupię. Z narzekaniami poczekam do premiery, ale na jedno muszę zwrócić uwagę jak widzę te uniki (3-metrowe skoki w tył) to aż mam ochotę zwrócić obiad WTF! kto to w ogóle robił ten system walki! (nie ważne kim jest ja bym go zwolnił natychmiast).
Moje oczekiwania: 9/10

post wyedytowany przez Konr@d 2017-06-29 11:21:25
01.07.2017 23:32
odpowiedz
rj
97
Pretorianin

Ostatnio odpaliłem znowu pierwszą część. I jeszcze bardziej utwierdziłem się w przekonaniu, że "Origins" powinno być podtytułem porządnego remastera/reboota/zwałjakzwał jedynki. Albo gra mogłaby się dziać przed historią Altaira i pokazać faktyczne początki bractwa. Ta gra ma najbardziej zbliżony z historią klimat, i ogólnie najlepszy klimat z całej serii. Średniowieczne krucjaty, tereny Ziemi Świętej... ach tęsknota się włączyła. Pierwszy AC nie był idealną grą, a na 10 lat serii które miną w tym roku, idealnie byłoby zrobić takiego Assassin's Creeda jakim miała być jedynka według planów. Połączeniem Hitmana, Thiefa i Prince of Persii, najlepszych cech tych gier.
No ale nic, nie można mieć wszystkiego, a mimo tego narzekania czekam na Origins, klimat mi nie podejdzie ale rozgrywka może wciągnąć jeśli faktycznie będzie usprawniona względem wszystkich poprzednich odsłon.

04.07.2017 15:48
1
odpowiedz
1 odpowiedź
TurboFanEngine
3
Junior
7.5

Zapowiada się nawet ciekawie...
Chociaż nie bardzo rozumiem połączenia tej części z innymi. Może głównie ze względu na brak templariuszy w tym okresie. Może być dużo zmyślania i naciągania.

System walki póki co tragiczny, może coś jeszcze z tym zrobią.
Ilość broni noszona przez bohatera kojarzy mi się z pewnym modem do Skyrima. Totalnie z tym przesadzili, to ma być asasyn, a nie jednoosobowa armia. Myślę, że wyposażenie powinno być po prostu wybierane (w granicach rozsądku). Jak ktoś czytał książki, szczególnie te z Ezio, tam fajnie było wszystko opisane, jak główny bohater przed każdym zadaniem odpowiednio się przygotowywał i wybierał najpotrzebniejsze rzeczy.

Jakby ktoś jeszcze nie widział, to na youtube dostępny jest 20 minutowy gameplay.

Coż, ja zagram chyba tylko dlatego, że Egipt ma fajną historię i byłem tam kilka razy.

post wyedytowany przez TurboFanEngine 2017-07-04 15:50:58
07.07.2017 16:09
odpowiedz
Los_Slovianos
4
Junior

A ode mnie z innej beczki - w oczekiwaniu na nową część, może jakiś kawałek o poprzednich częściach? Miłego słuchania :D

watch?v=BXRuCK4-YFw

11.07.2017 23:16
odpowiedz
1 odpowiedź
Rengar
4
Legionista
10

Pierwsza gra z serii Assassin, na którą poczekamy dłużej niż rok.
Ja już z niecierpliwością czekam na premierę.
Coś tak czuję że po tej dłuższej przerwie Ubisoft może nas naprawdę pozytywnie zaskoczyć.

16.07.2017 12:23
odpowiedz
1 odpowiedź
AlderKan
9
Chorąży
7.0

https://www.youtube.com/watch?v=Bkn3-fbrCoQ&t=2s - moja opinia, może się wam spodoba ;)

26.07.2017 17:02
odpowiedz
roockoPL
7
Legionista
7.5

I już wiem kto 1 wynalazł drona?? Hyba ta cześć sobie odpuszcze, jak spadnie do 100 to może , a czy to prawda ze na koniec gry dostajemy ponton?

07.08.2017 19:05
odpowiedz
1 odpowiedź
sebogothic
99
Senator
21.08.2017 21:50
odpowiedz
yadin
92
Senator

To i tak będzie lepsza część od wszystkich dotychczasowych.

03.09.2017 10:07
2
odpowiedz
Jango Kane
15
Konsul
7.0

Gówniana historyjka, orzeł robiący za drona, XP nad głowami umierających przeciwników, powtarzające się elementy z poprzednich serii (skok wiary do wozu ze słomą w Egipcie - serio!?), beznadziejne animacje no i gramy murzynem. Miałem zakupić pre-order, ale po ostatnich tytułach od UBI (np. GR:Wildlands) stałem się ostrożny - i miałem rację. Ta gra będzie zwykłym przeciętniakiem, kupię za rok za 80zł, bo więcej nie będzie na pewno warta a DLC na pewno nie wniosą nic interesującego do gry, bo służą tylko do krojenia kasy z frajerów.

03.09.2017 23:33
odpowiedz
Dano1992
3
Junior

Zacieram ręce, z grafiką przegieli już w syndicate zresztą zawsze pięknie wyglądał te fabuły sztuki walki no i skakanka jak dla mnie to będzie mega gra jak każda część i napewno się nie rozczaruję :)

14.09.2017 18:08
odpowiedz
Pół Człowiek Pół Litra
0
Junior

Gdzie stare podejść które miało być połączeniem Hitmana, Thifa i Prince of Persii, a przy okazji fabuły, o której myślało się zasypiając "co odkryje jutro, co oznacza to wszystko, dokąd to zmierza". Zauważyłem, że Ubisoft ma w dupie stałych fanów i nie dziwie się dlaczego mają taką opinie jaką mają :D Seria AC to moja jedyna gra na półce single player, ale na AC:ORGINIE się skończy dzień dziecka :)

post wyedytowany przez Pół Człowiek Pół Litra 2017-09-14 18:08:42
15.09.2017 19:49
odpowiedz
Dawko062
30
Pretorianin
6.0

Jak walka będzie wyglądała tak jak przed premierą, to już wiem, że gry nie kupię. Znając Ubisoft nie będzie im się chciało tego dopracowaći, żeby "jako tako" to wyglądało, tylko zostawią to tak zbugowane jak przed premierą, bo ludziom podoba się nowy styl walki. Poza tym, według mnie ten pomysł aby gra bardziej przypominała RPG jest niedorzeczny. Sami powiedzcie - skradanka, ciche podejście do rozgrywki a przeciwnicy mają level i jakiś pieprzony pasek nad głową.... Nie wygląda to dość zachęcająco, a szkoda bo umiejscowienie akcji w Egipcie jest dla mnie strzałem w dziesiątkę.

Echhh ubi, ubi

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze