World of Tanks PC

WoT

World of Tanks to wyprodukowana i wydana przez studio Wargaming.net sieciowa gra akcji, w której gracze mają okazję dowodzić rozmaitymi rodzajami czołgów. Rozgrywka łączy elementy zręcznościowe, symulacyjne oraz taktyczne. Twórcy zadbali o wysoki realizm modeli dostępnych pojazdów oraz widowiskowe starcia, w których uczestniczyć może nawet kilkadziesiąt czołgów.

Symulacje, czołgi, zagraj za darmo, multiplayer, kooperacja, strzelanki.

World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313037World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313036World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313035World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313034World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313033World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313032World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313031World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313030World of Tanks - screen - 2015-12-17 - 313029
Zagraj za Darmo

Wargaming | producent

Wargaming | wydawca

Wargaming | wydawca PL

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry World of Tanks | PC

12sierpnia2010

12kwietnia2011

premiera PL

PC Windows
Okładka World of Tanks (PC)
World of Tanks

World of Tanks to dystrybuowana w modelu free-to-play strzelanina MMO, w której gracze walczą ze sobą zasiadając w kokpitach tytułowych czołgów. Za powstanie gry odpowiada chicagowski oddział studia Wargaming.net, znanego wcześniej za sprawą takich gier, jak Order of War czy seria Massive Assault. Pierwsza wersja gry pojawiła się wiosną 2011 roku na komputerach PC, jednak wobec ogromnego sukcesu przygotowano także edycje konsolowe, dostępne na platformach siódmej i ósmej generacji. W późniejszym czasie powstała również nieco uproszczona odsłona mobilna World of Tanks Blitz oraz łączące elementy strategii i gry karcianej World of Tanks Generals.

Mechanika

Istotę rozgrywki w World of Tanks na platformie PC Windows stanowią starcia pomiędzy graczami, mające postać krótkich minikampanii oraz turniejów, jak również pojedynczych bitew, toczonych w jednym z szerokiej gamy trybów rozgrywki. Akcja gry ukazana jest z perspektywy trzecioosobowej, a fundament stanowi tu symulacja, uzupełniona elementami akcji, strategii oraz RPG. Produkcja studia Wargaming.net oferuje graczom możliwość pokierowania jednym z ponad 300 czołgów i pojazdów opancerzonych (w pierwotnej wersji ok. 150), pochodzących z różnych okresów historycznych – od czasów I wojny światowej aż po okres tzw. zimnej wojny. Poszczególne maszyny pochodzić mogą z kilku różnych krajów (Stany Zjednoczone, ZSRR, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Japonia i Chiny) i podzielone zostały pięć głównych klas: czołgi lekkie, średnie i ciężkie, niszczyciele czołgów oraz działa samobieżne. Każdy z nich przypisany został ponadto do jednego z dziesięciu poziomów (ang. tier), określających stopień zaawansowania pojazdu.

Przystępując do rozgrywki, otrzymujemy do dyspozycji wyłącznie pojazdy pierwszego poziomu, zaś dostęp do kolejnych, poukładanych w oddzielne dla każdego państwa drzewka technologiczne, uzyskujemy wraz z postępami rozgrywki i zdobywaniem doświadczenia. Ponadto, za zarabiane podczas zabawy kredyty możemy kupować szereg ulepszeń, obejmujących np. silnik, wieżyczkę, podwozie, działo oraz system radiowy. Co ciekawe, wszystkie one mają swoje historyczne uzasadnienie i istniały jako prototypy lub zostały wprowadzone w rzeczywistości. Nabywać możemy także masę przydatnych gadżetów, takich jak kamuflaż, nowoczesne systemy naprowadzania, zestawy naprawcze czy apteczki, za pomocą których możemy leczyć rannych członków załogi. Warto także odnotować, że wraz z postępami rozgrywki doświadczenie zdobywa także załoga naszego czołgu, co przekłada się także na jej wydajność na placu boju.

Tryby gry

Produkcja studia Wargaming.net oferuje niezwykle szeroką gamę trybów rozgrywki, a wraz z kolejnymi aktualizacjami gry dołączają do nich także nowe. Wśród najważniejszych wariantów zabawy wyróżnić należy przede wszystkim bitwę losową, bitwę zespołową, wojnę klanów, kompanię, szturm czy tryb twierdzy. W poszczególnych bitwach biorą ścierają się dwa 15-osobowe zespoły, a mogą się one składać z 2 lub 3-osobowych plutonów. Jak na rasową grę MMO przystało, w World of Tanks nie zabrakło także możliwości stworzenia bądź dołączenia do klanu (max. 100 graczy) oraz międzyklanowej rywalizacji o zdobyte tereny na mapie świata.

Kwestie techniczne

World of Tanks na platformie PC Windows wykorzystuje możliwości silnika BigWorld Technology, zmodyfikowanego na potrzeby produkcji przez studio Wargaming.net. Dzięki wysokiej jakości oprawie graficznej oraz oparciu rozgrywki na mechanice symulatora, podczas zabawy możemy poczuć się jak prawdziwy dowódca czołgu. Na wyróżnienie zasługuje także zastosowany w grze, zaawansowany model zniszczeń. Zależy on od wielu czynników, takich jak kąt uderzenia pocisku, grubość pancerza itp., a obliczanie możliwości penetracji, uszkodzeń poszczególnych modułów oraz obrażeń odnoszonych przez załogę zachodzi przy wykorzystaniu wartości procentowych.

Dodatkowe informacje

World of Tanks wyróżniony została szeregiem nagród branżowych, m.in. za najbardziej innowacyjną produkcję targów E3 w 2010 roku oraz nagrodę Golden Joystick Award za najlepszą grę MMO roku 2012. Ponadto gra została wpisana do Księgi Rekordów Guinessa za największą ilość graczy, zalogowanych w tym samym momencie na jednym serwerze gry MMO. 21 stycznia 2013 roku na jednym z rosyjskich serwerów zalogowane było jednocześnie 190 541 graczy.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: massive online multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Ocena gry 7.1 / 10 na podstawie 7346 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 9.0 / 10 na podstawie 110 głosów czytelników.

Gry podobne do World of Tanks

Klasyfikacja PEGI World of Tanks

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy. Gra, która pozwala łączyć się z innymi osobami poprzez Internet.

Wymagania sprzętowe World of Tanks

Rekomendowane: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB RAM (GeForce 9800 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG GL552VW

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 6700HQ | Procesor Intel® Core™ i5 6300HQ
Pamięć: DDR4 2133 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM umożliwiające rozszerzenie do 32 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 960M z 2G/4G GDDR5 VRAM
Wyświetlacz: 15.6" 16:9 HD (1366x768)/Full HD (1920x1080)/IPS FHD (1920x1080) przeciwodblaskowa
Magazyn danych: SSD - 128GB (M.2 2280) | SSD - 256GB (M.2 2280)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

E3: Gramy w World of Tanks na Xboksa 360

E3: Gramy w World of Tanks na Xboksa 360 [5:16]

Historia gąsienic i drążków. Free-to-playowy gigant jakim jest World of Tanks jeszcze w tym roku zadebiutuje na Xboksie 360. Na targach E3 sprawdzamy, czy pad i czołg tworzą zgraną parę.

5:51
Prezentacja aktualizacji v.9.14 (PL)

PC | XONE | PS4 | X360

5:5130 grudnia 1899

8:24
Prezentacja aktualizacji v.8.8

PC

8:2430 grudnia 1899

23:21
Poradnik dla początkujących

PC

23:2130 grudnia 1899

World of Tanks - recenzja gry

Recenzja 19 maja 2011, 12:41

Prawdopodobnie z tego powodu wprowadzono do starć element przejmowania terenu – bitwę można wygrać nie tylko poprzez eliminację wszystkich wrogów, ale i zajęcie ich bazy. Ta zwykle jest całkowicie odsłonięta i łatwo zginąć podczas jej pilnowania czy szturmowania – z drugiej strony, zupełne jej opuszczenie przez obrońców z pewnością poskutkuje ich klęską. Coś za coś.

Komentarze Czytelników (962)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.02.2016 21:51
odpowiedz
demon92
108
Generał

@SkuNwysyn: Uwielbiam takich geniuszy jak ty.
1. Pokaż mi jak 1vs1 tiger full hp jest rozwalany przez t-34-85.
2. Nie, realizm nie przyciągnie więcej graczy, bo realizm zniszczył by kompletnie już i tak średni balans gry. Bo powiedz mi kto by grał na niższych tierach niż X, jeśli czołgi nawet przy MM -1/+1 miały by takie problemy z niszczeniem wyższych tierów, a co dopiero przy obecnym -2/+2 MM.
3. Z chęcią wysłucham Cię jak chciałbyś zbalansować grę, aby ten twój realizm byłby ok, skoro trzeba by było kilka czołgów do ubicia jednego.
4. Jak chcesz pograć w symulator to zapraszam, http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7128 i spuszczaj się nad tym swoim tigerem, to jest arcade i jakiś nawet kiepski balans jest ważniejszy od tego co był w rzeczywistości.

01.02.2016 22:34
odpowiedz
wotowi_nie
4
Legionista

Demon przestań już tego szmelcu bronic. A jak sie ma balans do tego ze ładuje cie HT jako najnizszy tier i masz przeciw sobie ht o dwa tiery wyzsze, to nie zaden balans tylko wywolywanie frustracji w graczu, ma sie wqrwiw i zaplacic czy to za przekucie wolnego pd , czy za premke, czy za goldy. Takie duszenie zawodnika zaczyna sie tak od 5 tieru, a od 6 to juz idzie pelna parą, wiadomo ze gracz juz troche pogral i jest szansa ze sie wciagnal. Zaden gracz nie ma wplywu na przebieg bitwy, decyduje o tym algo WG, ustawiane bitwy gdzie jedna ma dodany chyba wszystkie atrybuty tak z 50 % a druga odjete po 50%. Dlatego takie wyniki bitew 15/0 -15-4
Gówno nie gra , a forum wyglada jak komunistyczna gazeta, jeśli jest post który dowodzi przekretów jest momentalnie obszczekany przez klakierow, a nastepnie kasowany przez moderacje, a uzytkownik dostaje perm bana. Gdyby nie było walkow nikt by sie teoriami tzw spiskowymi nie przejmowal, a jednak ;))

01.02.2016 23:14
odpowiedz
demon92
108
Generał

@wotowi_nie: To już nie chodzi o to, że ja niby jestem klakier i bezmyślnie bronię grę tak jak wy uważacie. No sam się zastanów jak by ten realizm w wocie by miał wyglądać, to jest nie możliwe do zrealizowania przy zachowaniu 15vs15 i nawet +1/-1 MM. To jest arcade a nie symulator.
Co do twojego postu, nikt nikogo nie zmusza do płacenia, wszystko można osiągnąć za darmo, a że wymaga to x razy więcej czasu, no to cóż, jakoś muszą zarobić, w końcu mamy tutaj F2P, a nie abonament. Po za tym co się zaczyna od V tieru? Jeśli masz na myśli, że ciężej z zarobkiem, to już prędzej od VI, bo V tier zarabia najlepiej w grze. Do tego przynajmniej troszkę ogarnięty gracz taki lekko ponad 1k wn8, bez problemu do VIII tieru jest wstanie zawsze zarabiać na każdej bitwie, po za kompletnym daniem dupy ze swojej strony i nie zrobieniem niczego. Właśnie grinduje M4 45 i zawsze jestem na plus. Dopiero od VIII tieru jest trudniej, ale po dotarciu do elity jest dość ok, chociaż tutaj przy słabszych bitwach już można delkiatnie stracić, więc jak nie jesteś totalną amebą to poniżej VIII tieru nie ma opcji, żebyś srednio był w plecy, cały czas mówię o opcji bez premki. Jeśli zdarza CI się być w plecy poniżej VIII tieru częściej niż raz na kilkanaście-dziesiąt bitew to jesteś noobem i powinieneś wrócić do IV-V tieru. Podaj mi te twoje dowody, tutaj nikt Ci w końcu bana nie da. Tylko dziwne, że większość płaczków nigdy nie ma powtórek na te swoje dowody. Kolejna sprawa, na początek z góry mówię, że sam bym chciał +1/-1MM, a teraz do rzeczy, owszem bycie HT na dole tabelki przy -2MM jest bolesne, ale nie jest powiedziane, że nie można nic zrobić, bo o ile nie masz tragicznej peny to zawsze coś przebijesz, może nie zrobisz 20k dmg, ale na pewno się przydasz. Mówienie, że bitwa jest niezależna od gracza to głupota, oczywiście nie wygrasz sam z 15, ale to było by głupie gdyby było możliwe, bo w żadnej grze drużynowej nikt nie wygra sam o ile jego przciwnik(w tym przypadku 15 graczy) nie będzie wystarczająco słaby.
http://wotreplays.com/site/2350259#teams <--- powiedz mi, że ja i AMX nie mieliśmy wpływu na wynik. http://wotreplays.com/site/2311700#teams <--- Druga bitwa, powiedz mi, że jak tam stałem i zblokowałem 7k dmg, że to nie miało wpływu na blokowanie przeciwników. Owszem byłem top tierem, ale na wot replays na pewno znajdziesz masę filmików, gdzie goście jako bottom tiery, albo w LT(co w sumie przeważnie przekłada się na to samo) normalnie roznosili team, albo znacznie pomagali w wygranej.
Tak jeszcze co do zarobków, owszem, bardziej podoba mi się model z Armored Warfare, gdzie każdy tier daje Ci mamonę, tylko wszystko jest droższe, ale co my możemy. Ludzie musieli by przestać płacić, żeby WG zaczęło słuchać graczy, a dobrze o tym wiemy, że to się nie stanie.

post wyedytowany przez demon92 2016-02-01 23:22:23
02.02.2016 10:40
odpowiedz
wotowi_nie
4
Legionista

Pokazuje dowody, dwa skrajne:

pierwszy , w ktorym nie mozna trafic w czolg z metra (niemaly notabene) :

https://www.youtube.com/watch?v=zui8-NY2EO4

i drugi, gdzie koles dwa razy z rzedu wali w lufe ''martwego czolgu'':

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/551286-co-sie-stalo-z-dwoma-pociskami-pls-wyjasnienie/

Takich rzeczy w grze jest masa, i to nie są zwykłe bugi, bo zwykle zdarzają sie często kiedy druzyna doznaje pogromu. Nagle nikt nie trafia nikt nie przebija. Pozniej ze ludzie sa sfrustrowani, nie sa sfrustrowani slabymi wynikami, bo nie mozna z jednej bitwy wyjsc z 5 fragami , a w nastepnej nie trafic przeciwnika, przy obiektywnie patrzac bardzo podobnych typach bitew, frustracja bierze sie z tego ze dzieja sie cuda, i są one tlumaczone szeroko rozumiana mechanika gry, szkoda tylko ze tworcy nie potrafia dokladnie okreslic na czym ta mechanika polega.

02.02.2016 14:52
odpowiedz
demon92
108
Generał

Pierwszym filmik, nie wiesz jaki gość miał ping i gra bez celownika serwerowego, dlatego to jest z dupy dowód, bo jeśli patrzył w innym kierunku, to ze względu na jego wujowe łącze, celownik serwerowy, mógł bardziej z boku. Zainstaluj sobie moda na celownik serwerowy to zobaczysz jaka jest różnica pomiędzy tym co widzisz, a gdzie faktycznie celujesz, stąd też brały się strzały, gdzie wyjeżdżałeś z za budynku i waliłeś w budynek zamiast w przeciwnika.

Drugi przypadek nie za bardzo rozumie o co chodzi, może rozjaśnij, bo nie widzę nic dziwnego w tym, że gość trafia w wrak, masz tam w 3 poście 2 screeny, które wszystko wyjaśniają. Przyznam, że jestem leniwy i nie oglądałem filmiku tylko wnioskuję z tych screenów. No chyba, że z punktu widzenia na filmiku dziwnie to wygląda, daj znać to wtedy oglądnę.

post wyedytowany przez demon92 2016-02-02 14:53:06
02.02.2016 15:25
odpowiedz
wotowi_nie
4
Legionista

Pierwszy filmik jest zrobiony z powtorki , co zresztą dokladnie widac ( a powtorka to zapis tego co widzi serwer)
Drugi przyklad przedstawilem jako przeciwienstwo pierwszego czyli trafiasz w cos bardzo malego byle nie trafic w cel, reasumujac: chodzi o to ze pociski nie leca tam gdzie celujesz, tylko tam gdzie maja leciec wg zalozen algo, ktore pracuje na z gory ustalony wynik bitwy.

02.02.2016 20:05
odpowiedz
demon92
108
Generał

Pierwszy filmik - Zauważ sobie, że gdy ten czołg do niego podjeżdża i celownik się rozjeżdża, a w rzeczywistości tak się nie dzieje, czyli zapewne bug replayu tak jak tutaj https://www.youtube.com/watch?v=PxlNNDR3yuA 5:45 strzela do niewidzialnego czołgu, a w czasie bitwy owy czołg widział. Dla mnie bug replaya, dla Ciebie dowód teorii spiskowej, czyli znowu jestem klakierem, bla bla bla...

Drugi filmik - Super wróciliśmy z rozmową do poziomu New World Order i Reptalian, bo to na pewno zły algorytm tak ułożył, że trafił w lufę. Oczywiście Tobie nigdy nie zdarzyło się trafić 2-3 razy w punkt.

03.02.2016 15:18
-1
odpowiedz
vikingos
1
Junior

A ja mam takie głupie pytanie - widziałem, że złoto do Wota można zgarnąć grając w Armored Warfare. Ktoś widział tę promo wcześniej? Niby nie piszą wprost o czołgach, ale i tak wiadomo ocb

post wyedytowany przez vikingos 2016-02-03 15:18:20
04.02.2016 13:19
odpowiedz
demon92
108
Generał

Za wbicie 6 tieru w AW można dostać golda do WoTa, problem w tym, że z tego co mi wiadomo tyczy ię to tylko serwera rosyjskiego.

EDIT: Widzę, reklamę w naszym języku, chyba jednak się coś w tej sprawie zmieniło, trzeba będzie obadać temat.

post wyedytowany przez demon92 2016-02-04 14:01:44
07.02.2016 17:39
-1
odpowiedz
galio
2
Junior

Mam beke jak czytam to forum. Jedni to trolle bez kolegów którzy tworzą multikonta żeby powiedzieć jaka ta gra jest zła i niedobra i jak oszukuje itp. Drudzy natomiast bronią tej gry jak własnej matki. Ogólnie moja ocena gry to 5/10 mapy są małe,jest ich mało, a bitwy trwają po 5-7 minut czołgi są co chwila nerfione i mapy w sumie też. na koncie mam 2k bitew bitew i doszedłem do VIII tieru. Gra mi się po prostu znudziła.

26.02.2016 18:38
odpowiedz
BracoForOne
8
Konsul
7.5

Najlepsza seria czołgów a teraz wszystkie inne produkcje będą podrabiać aaa już podrabiają

21.03.2016 11:04
-1
odpowiedz
Keyser_S0ze
1
Junior

Witam. Gram w Wot'a 4-5 lat nie pamiętam. Mam prawie 14k niezłe staty (nic na forum jak w grze). Nie wynikają one z faktu nabijania ich w klanach (jestem w swoim klanie, który nie gra żadnych drużynówek) ani stadpadowania na niskich tierach. Co do samej gry widzę poniżej jest olbrzymia g...o burza jaka ta gra jest zła i jak WG, MM i bóg wie kto jeszcze oszukuje i okrada graczy. Powiem tak gra ma wady, wiele patchy wprowadza złe rozwiązania, tak szybciej i łatwiej zrobimy nowe czołgi mając płatne konto premium. Ale niektóre łatki są dobre, nikt nie każe za nic płacić, mm wcale nie stara się mnie zniszczyć (myślę, że to teoria spiskowa jakich wiele). Niestety gra wymaga dużej wiedzy. I rozumiem, że szczególnie nowym graczom nie jest łatwo. Uważam, że by poznać podstawowe zasady potrzeba z 1k bitew a by naprawdę zacząć ogarniać 10k. I mało tego nawet po dużej ilości bitew nie każdy ją ogarnie. Ja lubię grać w tą grę, nie interesują mnie teorie spiskowe, polityka wg. Powiem jeszcze, że niektóre bitwy sam jestem w stanie wygrać i wiem to już po odpaleniu bitwy. Pozdrawiam i życzę mniej stresu w spędzaniu wolnego czasu grając w jakiekolwiek gry polecam też nie grać w to co przysparza nam niepotrzebnego stresu.

30.03.2016 17:03
3
odpowiedz
Revolt25
3
Legionista
0.0

37 tyś bitew na koncie po czym odinstalowałem grę... z roku na rok ta gra sięga coraz bliżej dna... przyjemności z tej gry już od dawna nie ma

08.04.2016 18:20
1
odpowiedz
cirman
3
Junior
4.0

Gra w zamyśle fajna, gorzej z wykonaniem..

1. Co tu owijać w bawełnę, panowie z Wargaming mają, jak to ktoś określił na jednym forum, "kompleks Rosjanina". Oznacza to, że rosyjskie modele czołgów są na ogół silniejsze, gra przeciwko nim jest uciążliwa i męcząca, a poprawność historyczna, to pojęcie, z którym twórcy nigdy nie mieli chyba nic do czynienia..

2. Pay2Win. To nie żart, mimo całej paplaniny, że można wszystko osiągnąć grając za darmo. Problem pojawia się, gdy wprowadzany jest nowy czołg premium z lepszymi parametrami, który przebija pancerze większości zwykłych czołgów tego samego, a zazwyczaj i wyższego poziomu, jest szybszy, ma lepszy pancerz, ogólnie jakby był na kodach.. Oczywiście można z nim wygrać, wystarczy, że zakupi się samemu pojazd premium, albo tzw. "gold ammo" czyli pociski podkalibrowe dostępne za płatną walutę w grze.

3. Nierealne czołgi. Ostatnio wprowadzono chociażby nową linię japońskich czołgów ciężkich, na poziomie VI jest to bodajże O-I. Czołg superciężki, który był tylko i wyłącznie zamysłem japońskim w czasie II wojny światowej, ale jego rozmiar, ogromne działa i 3 wieżyczki sprawiały, że jego produkcja była niemożliwa. Ale to nie przeszkodziło wprowadzić go do gry, więc niech gracze walczą sobie czołgami typu Tiger I z jeżdżącą fortecą z działem okrętowym (150 mm)... To tylko przykład, są też i niemieckie działa samobieżne, a fizyka nie ma tu nic do rzeczy (działo 3x dłuższe niż gąsienice)

4. Kiczowaty "matchmaking" czyli sposób dobierania graczy do pojedynczej rozgrywki. Czołgi podzielone są między innymi w zależności od poziomu (Tier I, II, III... IX, X). Problem w tym, że nikt nie uwzględnił, że czołgi słabsze walczyły często w tym samym okresie z czołgami silniejszymi, np. t34 vs Tiger I. Także przykładowy t34 jest na V poziomie i będzie walczył z PzIV, a Tiger I będący na poziomie VII walczy z czołgiem IS, T29 (który nigdy nie był seryjnie produkowany i używany w walce) czy innymi silniejszymi od niego. Ale jest też możliwość walki z poziomami wyższymi o 2. Czyli Poziom VII vs IX. A na poziomie IX są już czołgi z lat chociażby 50' czy 60', więc gra tymże tygrysem przeciwko nim, jest porównywalna do Cywilizacji, gdy komputer będący w średniowieczu atakuje nas będących w erze atomowej. Efekt każdy zna..

5. Polityka Wargaming. Napisać cokolwiek negatywnego o nich na ich forum - delete, spadaj, f*** off. Gardzą graczami, no.. chyba że płacisz.

Wniosek nasuwa się jeden, chcesz zagrać w dobrą grę z czołgami? Kup ją, nie żadną f2p, tylko taką bez mikropłatności, w pełni płatną, takie w niczym nie zaskoczą i nie faworyzują nikogo.

21.04.2016 10:29
odpowiedz
1 odpowiedź
Winioo
2
Legionista

Ja tez grałem w to 2 lata wpakowałem tylko 8 stów w czołgi prem :/ a teraz z chęcią bym się tego pozbył bo szajs się zrobił na nic

14.07.2016 10:20
-1
odpowiedz
bertek005
1
Junior

[link]

05.08.2016 23:51
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
PrzerzutkaOdRoweru
1
Junior

ogólnie gra jest świetna, tylko banda debili za przeproszeniem, po paru nieudanych bitwach przyszła tu i hejtuje WG za to że przegrywają, obwiniając wszystko i wszystkich - Matchmaking, RNG, mikropłatność itd. A tak na prawdę gra potrafi wciągnać na bardzo dług czas, sam gram osobiście 5 rok już, z przerwami ale gra jest dobra pod względem graficznym i gameplayu. Co do Pay2Win, jeżeli Win oznacza zbadanie jakiegoś czołgu to można się zgodzić, ale na polu walki to ile wydałeś na WoT'a nie ma znaczenia, tzw amunicja goldowa, od jakiegoś czasu jest za normalną walute w grze więc praktycznie jest wyrównanie.

06.08.2016 18:08
-1
odpowiedz
AyenoKanno
114
SomeoneElse

Pytanko mam małe - Czy jest na dzień dzisiejszy jakikolwiek sposób na kupienie Jagdtigera 8.8?(poza kupowaniem konta na którym się znajduje)

06.08.2016 19:34
odpowiedz
demon92
108
Generał

Być może tzn. teraz na 100 lat czołgów niby w sklepie mają się pojawić 4 stare czołgi. To też jest szansa że jednym będzie jt 8.8

06.08.2016 21:12
odpowiedz
AyenoKanno
114
SomeoneElse

A kiedy to stulecie czołgów ma być celebrowane w WoT?

15.08.2016 22:16
odpowiedz
Mentorinoss
1
Legionista

Ehhh...Lepsze bitwy są w WarThunderze niż w World Of Tanks

22.08.2016 23:05
-1
odpowiedz
MrGlina
3
Chorąży

Mi tam się podoba.

spoiler start

DAWAĆ 7TP!!! ;)

spoiler stop

post wyedytowany przez MrGlina 2016-08-22 23:06:51
27.08.2016 16:03
1
odpowiedz
cieslak18
3
Junior

Gówno nie gra pisałem przed chwilą na forum wot ale tam same pacany opłacane przez WG. Nie będę się już rozpisywał bo wszystko już napisaliście i macie w 100 % racje . Gra to jedno wielkie oszóstwo . My jako gracze nie mamy ani 1% wpływu czy wygramy czy przegramy

Jak mamy przegrać ujebią nam wszystko , Pancerz , Penetracje , Celność , kamuflaż . Itp

Albo bo prostu dają nam noobów lub boty do temu które mają robić za kamikaze i zginąć bo pierwszych 3-4 minutach tak abyśmy zostali sami na 10-15 .

Długo by tu pisać bo prostu wszystko jest oszukane w tej grze . Dla nowych Graczy nie zaczynajcie

2 sprawa cena normalna gra koszt 20-30 euro . Wot już od 6 -7 tieru przy tym MM wymaga konta premium co za tym idzie 80 euro na rok . Nie warto

03.10.2016 22:45
odpowiedz
advent72
1
Junior

Powiedzcie dlaczego w tej skurwiałej grze jaką jest World of Tanks jest tak że; jak np: stoisz działem w chaszczach na najodleglejszym miejscu za pagórkiem to podobno jesteś dobrze zamaskowany z niskim stopniem ryzyka wykrycia. A pojazd aktywnie poruszający się i strzelający niby ma być widoczny. w tej grze niestety to działa, ale całkiem odwrotnie, bo często gęsto pojazd podjeżdża do mnie na grubość lakieru i wali we mnie a dla mnie on jest zupełnie nie widoczny, dopiero jak mnie wykończy to się pojawia ! więc ja się kurwa uprzejmie pytam, o co do kurwy nędzy kaman ?!..

04.10.2016 00:47
odpowiedz
1 odpowiedź
Cyniczny Rewolwerowiec
32
Senator

Wystarczy zamiast bluzgania nauczyć się mechaniki gry.
Zacznijmy od tego że na grubość lakieru nic nie podjeżdża bo w promieniu 50 metrów spotujesz wszystko.

A o co "kaman"? Każdy czołg ma własne wartości kamuflażu i zasięgu widzenia. Jeśli strzela do ciebie czołg którego nie widzisz to oznacza że ma zdecydowanie lepszy kamuflaż niż ty zasięg widzenia, bo pomimo że oddawanie strzałów czyni cię bardziej widocznym to nadal nie możesz go wyspotować. Generalnie ty masz ujowy zasięg widzenia albo on bardzo dobre camo albo (najczęściej) oba powyższe.

Proste.

A to:
stoisz działem w chaszczach na najodleglejszym miejscu za pagórkiem to podobno jesteś dobrze zamaskowany z niskim stopniem ryzyka wykrycia
nie jest prawdą. Co z tego że takim Jgpz e-100 stoisz w krzaczku w rogu mapy skoro i tak widac cię z orbity...

16.10.2016 15:12
odpowiedz
maszynypancerneYT
1
Legionista

Po trzech latach w WOT wywaliłem to z dysku i sprzedałem konto bo frustracja narastała a każdy patch psuł grę technicznie. Od stycznia tego roku gram na konsoli i musze przyznać że gra jest o niebo lepsza,graficznie,technicznie i ludzie inni,jakaś magia też występuje w grze jednak nie taka jak na PC. Mogę szczerze polecić na konsolę.Pozdrawiam.

spoiler start

[link]

spoiler stop

24.10.2016 01:31
odpowiedz
1 odpowiedź
capicho
58
Konsul
8.0

Gra jest fajna, ma wciągającą mechanikę.
Mam ponad 13k bitew, więc mogę co nieco napisać.
Na początku wydaje się że jest chaos i może wydawać się niezrozumiała, ale z czasem wszystko można spokojnie ogarnąć (może prawie wszystko).
Wargaming zrobił tutoriale, jest wiele filmów na YT, więc krok po kroku dojdziemy do wniosku, co w grze jest ważne, a co mniej.

Czy trzeba mieć jakąś sporą wiedzę, jak ktoś wcześniej napisał? Nie sądzę. Ważniejsze jest bardziej poznanie siebie i zorientowanie się, który rodzaj gry będzie nam bardziej odpowiadał - czy lepiej siedzieć w krzakach i czekać na ofiarę, czy jednak lepiej jeździć szybko, spotować (za co też dostaje się punkty) ale zadawać mniej obrażeń. itd itd.

Jedna rzecz mnie ciągle wkurza i nie mogę się do niej przekonać - matchmaking różniący się o 2 tiery, a czasami (jak to w lekkich czołgach) o 3 tiery. To jest fatalne i zabiera fun z gry.
Zwyczajnie jak jesteśmy na dole listy i na górze większość czołgów ma 2 tiery wyżej, to po prostu można większość czasu pojeździć i pooglądać mapę niż grać. Może trochę przesadzam, ale ciągle mam wrażenie że gra byłaby o wiele lepsza jakby ten matchmaking był zmniejszony o 1 tier.

Ale ogólnie, za sam pomysł, za wiele nowych pomysłów i za klimat w grze - ocena 8.

post wyedytowany przez capicho 2016-10-24 01:33:19
25.11.2016 18:09
odpowiedz
Urban68
0
Junior

Z patcha na patch gra coraz gorsza
bardzo zauważalne ciśnienie wot na kasę
cala masa beznadziejnych tankow prem
nie domagające serwery, lagi, zrywanie łącz w trakcie gry
upośledzony system MM nie tylko z doborem czołgów ale także samych graczy -drużyn- dziwnym zbiegiem zbyt często występujący
nerfienie fajnych tankow-wiec po co było robić te drzewka???
tym to mu nic nie zrobimy.....wiec po co tam wylosowało????
swoja droga żadna przyjemność czymś takim grac.
przez małą ilość map gra monotonna i wręcz nudna
zauważalnie mniejsza przyjemność z gry
co wyraźnie widać po spadającej ilości użytkowników.
a masowymi banami za opinie o grze na czacie WOT nie poprawia wizerunku gry jaki i nie wyciszą problemu

w zasadzie to cheaty jeżdżące po mapie

ogólnie pomysł na grę bardzo fajny ale sama gra jest bardzo przestarzała
wiec bardzo dziwi mnie polityka WOT i olewanie opinii graczy

04.12.2016 11:19
odpowiedz
Mrsecio
0
Junior

Gram w wota od 2013 i powiem tak z fajnej gry zrobili szajs totalny za czarną wersje amerykańskiego T34 mam zapłacić 1000 złota. dużo cheaterów kiedyś w wot się grało miło i dobrze
a teraz się gra zle zpierzona optymalizacja nawet na komputerze za 1000 tyś gra ma 40 fps czasem 60 z dobrej gry zrobili bagno

05.12.2016 20:50
odpowiedz
massu
3
Junior
0.5

Popieram wcześniejsze komentarze. Gra kiedys była bardzo dobra. Teraz jest strasznie irytująca. Gra bez konta premium na tierach X mija się z celem. Nie dośc, że nie da się zarobić żeby chociaż naprawić czołg, to jest zauważalne, że w czasie gry na zwykłym koncie trafia się na team z widocznie gorszymi graczami lub czołgami z większym potęcjałem. Balans w tej grze jest kompletnie do dupy. I rozumiem, że można przegrać kilka bitw, czasami pod rząd ale nie z wynikiem 13:0. WG chyba "pomaga" graczom kupującym złoto aby grało im sie przyjemnie i kupowali więcej złota.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze