Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 listopada 2015, 11:15

Fallout 4 - Bethesda zapowiada poprawki

Firma Bethesda zapowiedziała wydanie serii łatek dla gry Fallout 4, które mają poprawić liczne błędy w czwartej odsłonie serii Fallout. Pierwszy beta patch zadebiutuje na Steamie w przyszłym tygodniu.

Niektóre postacie z Fallout 4 wyglądają… znajomo. - Fallout 4 - Bethesda zapowiada poprawki - wiadomość - 2015-11-20
Niektóre postacie z Fallout 4 wyglądają… znajomo.

Fallout 4 spotkał się z ciepłym przyjęciem ze strony mediów, a niedawne doniesienia na temat rozejścia się 2 milionów egzemplarzy na platformie Steam nie pozostawiają wątpliwości co do dobrej sprzedaży najnowszej odsłony postapokaliptycznej serii. Niemniej czwartemu Falloutowi daleko do ideału, o czym świadczą narzekania na liczne bugi Niektóre są jedynie dziwne lub zabawne w stylu szwankującej grawitacji, inne tak poważne, jak wyłącznie się gry po dotarciu do określonej lokacji. Nie dziwi więc oświadczenie firmy Bethesda, która oprócz podziękowania graczom za wsparcie i nabycie zapowiedziała przystąpienie do natychmiastowego poprawiania gry. Jak można przeczytać na oficjalnej stronie wydawcy, twórcy planują rozpocząć naprawianie błędów od opublikowania beta patcha na Steamie, a następnie udostępnienie pełnej łatki na PC i później na konsolach:

”W naszych planach uaktualniania gry uwzględniliśmy wydanie beta patcha na Steamie, poprzedzający wydanie pełnego patcha na PC, a następnie na konsolach. Takie postępowanie sprawdziło się w przeszłości i pozwala nam na szybsze wydanie większej liczby poprawek. Spodziewajcie się więcej aktualizacji, raczej mniejszych i częstszych niż większych. Dzięki temu możemy się upewnić, że każda poprawka działa prawidłowo, jako że każda zmiana może spowodować nieprzewidziane efekty uboczne”.

Pierwsza aktualizacja beta powinna pojawić się już w przyszłym tygodniu, kolejne zaś mają być znacznie mniejsze i częstsze. Jak na razie nie podano jeszcze, które błędy zostaną naprawione w pierwszej kolejności, aczkolwiek wspomniane wyłączenie się gry z pewnością jest na samym szczycie długiej listy.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej