Cities: Skylines z pół milionem sprzedanych egzemplarzy
Wygląda na to, że wraz z Cities: Skylines firma Paradox Interactive strzeliło w dziesiątkę. Pozwalająca graczom na zbudowanie własnego wirtualnego miasta produkcja sprzedała się dotychczas w pół milionie egzemplarzy.
Piotr Bicki

Zaledwie przed weekendem przedstawiciele firmy Paradox Interactive poinformowali, że w ciągu 24 godzin od premiery Cities: Skylines – stworzona przez studio Colossal Order gra koncentrująca się na budowaniu miast – sprzedało się w 250 tysiacach egzemplarzy. Na tym jednak nie koniec, bo produkcja bije kolejne rekordy – okazuje się bowiem, że wystarczyło tylko kilka dni, by wcześniejszy rezultat został podwojony. Za pośrednictwem oficjalnego profilu tytułu na Twitterze odpowiedzialni za powstanie programu deweloperzy oświadczyli, że znalazł on dotychczas aż 500 tysięcy nabywców. A wiele wskazuje na to, że liczba ta zostanie jeszcze powiększona, szczególnie, że od debiutu gry minął niespełna tydzień – na rynku pojawiła się w miniony wtorek.
Sukces nie powinien być jednak dużym zaskoczeniem, biorąc pod uwagę fakt, że Cities: Skylines zostało bardzo cieplo przyjęte przez recenzentów – średnia ocen według serwisu Metacritic wynosi 87%. Dziennikarze chwalą przede wszystkim większe niż w wydanym dwa lata temu SimCity mapy, na których można budować wirtualne miasta, a także spore możliwości, jakimi dysponuje gracz w zarządzaniu metropolią.
- Recenzja gry Cities: Skylines - SimCity 4 ma wreszcie godnego konkurenta
- Oficjalna strona internetowa gry Cities: Skylines
Cities: Skylines jest kolejną produkcją studia Colossal Order, a więc ekipy, która ma na swoim koncie m.in. dwie części cyklu Cities in Motion. Produkcja pozwala graczom na wybudowanie wirtualnego miasta, ale jest przy tym nieco bardziej rozbudowana niż wydane w 2013 roku nowe SimCity.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Paradox Interactive
- Colossal Order
- strategie ekonomiczne / tycoon
- wyniki sprzedaży (gry)
- PC
Komentarze czytelników
gerth Konsul
Dobry wynik, do końca marca pęknie 1 000 000 egzemplarzy jak nic!!!
ps. Grę zrobili twórcy Cities in Motion (CIM), można powiedzieć że "poprzednia" część Skylines to było CIM2. W żadnym przypadku nie należy Skylines mylić ze Cities XXL. Mam nadzieję że zrobią do Skylines DLC CIM3.
Cziczaki Legend

Coś takiego... A CiM2 było jedną z najgorszych gier jakie widziałem, na najbliższej wyprzedaży chyba sobie sprawię te CS skoro się ludzie z tego studia poprawili.
szyszka_PC Generał

"Coś takiego... A CiM2 było jedną z najgorszych gier jakie widziałem" - ja bardzo żałowałem wydanych pieniędzy na CiM2, ale CS jest genialny! Co prawda grałem dopiero 4 godziny, ale jestem zachwycony. Tak okropnie wciąga. Daje tyle radości.
gerth Konsul
Co kto lubi, dla mnie Cities in Motion było (jest) świetne, dokupiłem też większość dodatków i nie żałuje ani jednego grosza czy eurocenta. Jedynie irytowało mnie to że tramwaj kosztował tyle co kilka tys biletów (w realu raczej trudno kupić nowy tramwaj za... 10 000zł. Można to zmienić ale tylko x10 czyli 100 000zł czyli nadal mało)