Redakcyjne wrażenia z zamkniętego pokazu gry Far Cry 4. Nowe filmy z rozgrywki

Wysłannik naszego serwisu odwiedził paryską siedzibę Ubisoftu, gdzie na zamkniętym pokazie miał okazję przez kilka godzin przetestować czwartą odsłonę serii Far Cry. Wrażenia z rozgrywki opisał w nowej zapowiedzi, zawierającej informacje oraz uwagi dotyczące między innymi nowości wprowadzonych do cyklu przez deweloperów. W sieci pojawiły się również obszerne filmowe zapisy z rozgrywki.

Michał Kułakowski

Nowy Far Cry pozwala na zabawę kooperacyjną na mapie świata

Polska premiera Far Cry 4, którą wyznaczono na 20 listopada, zbliża się do nas wielkimi krokami. W ostatnich miesiącach Ubisoft prezentował regularnie kolejne i czasami zaskakujące elementy rozgrywki, które znajdą się w finalnej wersji gry. Oczywiście wszelkiego rodzaju informacje prasowe oraz trailery nie zastąpią zwykłego obcowania z tytułem i własnoręcznego przetestowania zapowiadanych nowości. Wysłannik naszej redakcji miał jednak okazję swobodnie spędzić kilka godzin z czwartą odsłoną Far Cry podczas zamkniętego pokazu prasowego w Paryżu. Swoje wrażenia i odczucia opisał w opublikowanej zapowiedzi.

W trakcie pobytu we Francji, zaproszeni przedstawiciele mediów mogli przetestować kampanię singleplayer oraz zabawę kooperacyjną. W tekście znajdziecie więc informacje dotyczące obu trybów, w tym szczegóły związane z systemem karmy, rozwojem umiejętności postaci oraz licznymi przedmiotami kolekcjonerskimi rozmieszczonymi na mapie świata. Nie zabrakło również paru spostrzeżeń związanych z fabułą oraz ścieżką muzyczną. Far Cry 4 sprawił ogólnie dobre wrażenie na zebranych w Paryżu dziennikarzach, ale jak zwykle w przypadku zamkniętych pokazów warto pamiętać, że nie odzwierciedlają one w pełni ostatecznej wersji gry.

Jako bonus prezentujemy również nowe klipy z fragmentami rozgrywki, które pochodzą z wersji na PlayStation 4. Znajdziecie tutaj godzinny zapis przebiegu kampanii, a także urywki prezentujące inne tryby zabawy.

Far Cry 4 to kolejna odsłona słynnej serii strzelanek, zapoczątkowanej w 2004 roku grą stworzoną przez studio Crytek. Do tej pory doczekaliśmy się trzech głównych części oraz kilku reedycji i spin-offów. Największym komercyjnym sukcesem okazało się Far Cry 3 z 2012 roku, które według ostatnich danych firmy Ubisoft, sprzedało się w nakładzie przekraczającym 9 mln egzemplarzy.

  1. Wrażenia z pokazu Far Cry 4 – uroczy wypad w Himalaje
  2. Kompendium wiedzy Far Cry 4
  3. Oficjalna strona gry Far Cry 4
Far Cry 4

Far Cry 4

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 18 listopada 2014

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

7.9

Gracze

8.4

Steam

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

październik
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-10-21
23:46

yadin Legend

yadin

Poza grafiką, które prezentuje się bardzo dobrze, ta gra nadal jest taka samą strzelanką, jak wszystkie poprzednie części. Jak kupię, to z braku laku i zwyczajnych nudów. Na razie nie planuję. Po jedynce nie miałem chyba ani jednej części. Gdzieś tam pograłem u kogoś w drugą część i sobie odpuściłem. Tak bardzo przyzwyczaiłem się do widoku z 3rd person, że te łapy wystające z rogów ekranu mnie denerwują.

Komentarz: yadin
2014-10-16
10:55

Blackhawk Konsul

Nie da się tych filmików oglądać, koleś gra jakby pierwszy raz miał styczność z FPSem na padzie. Ogólnie spodziewałem się więcej nowości w mechanice gry, a tak tygrysy zamienili na słownie, dodali helikopter i góry. Jakieś to takie meh.

Komentarz: Blackhawk
2014-10-16
10:24

Artek3333 Centurion

Artek3333

@PortalGta wcale nie większość tylko te które po między częściami jest mniej jak 2 lata
@OsK[ar] nie grałem w Tomb Raideny i Uncharted więc nie wiem, ale dodatek od kolejnej części powinien się różnić nie tylko inną fabułą i dodaniem dodatkowych lub innych obiektów, mamy itp ale całą mechaniką gry jak i grafiką, ale niestety to wymaga kolejnej ewolucji sprzętowej i programistycznej czyli minimum 5 lat. Ja podam przykład gry Arma 2 i dodatek Arma 2 arrowhead. Według opisywanej tu sytuacji to Arma 2 arrowhead powinna być trójką, a jest samodzielnym dodatkiem pomimo pewnych modyfikacji. Dopiero po kilku latach jak wyszła Arma z numerem 3. to widać ogromny postęp w grafice, fizyce, sterowaniu, otwarciu dodatkowych możliwości i wiele wiele innych czynników i tym się różni kolejny numerek gry od dodatku. Kto zna serie Arma ten wie o czym mówię.

Komentarz: Artek3333
2014-10-15
16:20

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

[7] Przeciez to wlasnie jedna z wiekszych wad FC3 - wystarczy lornetna zespotowac posterunek a potem wszystkich mamy na muszce bo widzimy ich ruchy za sciana czy dowolna przeszkoda. Nie mowiac juz ze w FC3 melee atak odbywal sie chyba 2-3m od osoby.
Nie kreci mnie ta seria juz, ma duzy plus ze jest sandboxem, szkoda ze nie ma Rifta, nie mal idealna gra pod VR bo przedstawia nam nowy i otwarty swiat a nie jest kolejka gorska na szynach jak COD

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2014-10-15
10:54

nikt11 Konsul

Po bardzo fajnej 3 części spodziewam się co najmniej czegoś podobnego.
Pewnie nie ma co liczyć na taki przeskok jak pomiędzy 2 a 3 częścią.

Komentarz: nikt11

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl