Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 października 2014, 20:38

autor: Krzysztof Nieradko

Wiedźmin 3: Dziki Gon – twórcy nie obniżą jakości grafiki na PC

Studio CD Projekt Red ustosunkowało się do mieszanych odczuć graczy, które pojawiły się zaraz po publikacji kilku nowych screenów z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Producenci przekonują, że ciągle intensywnie pracują nad wspomnianą produkcją, która ostatecznie wyglądać ma lepiej niż na upublicznionych niedawno grafikach. O obniżeniu jakości grafiki na PC nie ma w ogóle mowy.

Jakość grafiki w nowym Wiedźminie nie zostanie obniżona – przekonuje CD Projekt Red. - Wiedźmin 3: Dziki Gon – CD Projekt Red nie obniży jakości grafiki na PC - wiadomość - 2014-10-06
Jakość grafiki w nowym Wiedźminie nie zostanie obniżona – przekonuje CD Projekt Red.
W skrócie o Wiedźmin 3: Dziki Gon:
  • Producent: CD Projekt Red Studio
  • Wydawca PL: CDP.pl / CD Projekt
  • Premiera: 24 lutego 2015
  • Platformy sprzętowe: PC, XOne, PS4
  • Gatunek: RPG akcji, TPP, fantasy, sandbox

Kilka dni temu pisaliśmy na łamach naszego serwisu o kilku nowych screenshotach z niesamowicie mocno wyczekiwanego cRPG-a - gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Ujawnione wówczas grafiki wzbudziły prawdziwą mieszankę uczuć ze strony graczy, którzy niekiedy nie szczędzili wobec polskiego CD Projekt RED słów krytyki odnośnie jakości prezentowanych obrazków. Deweloperzy zdecydowali się na reakcję w tej sprawie, umieszczając w serwisie Worldsfactor stosowne oświadczenie.

Marcin Momot, menadżer ds. społeczności, stwierdził w nim, że Wiedźmin 3: Dziki Gon ciągle jeszcze znajduje się w fazie produkcji, dlatego też nieustannie trwają prace nad poprawieniem pewnych jego aspektów. Finalna wersja gry ma wyglądać lepiej niż to, co mieliśmy sposobność oglądać przy okazji najświeższych screenów, i to niezależnie od platformy sprzętowej. Jak przyznał:

”Jak pewnie wiecie, kiedy publikuje się screenshoty, część z nich może wydać się subiektywnie rzez ujmując brzydsza od innych (w zależności od prywatnej opinii), co jest zupełnie normalne. Najważniejsze jest jednak to, że gdy gra ujrzy światło dziennie, będzie się prezentowała wspaniale. Nie będzie żadnego obniżenia jakości grafiki.”

Mając zatem na uwadze powyższe słowa, obawy części osób w kontekście obniżonej jakości oprawy wizualnej w omawianym cRPG-u wydają się być na całe szczęście bezpodstawne. Pewnymi w tym aspekcie będziemy jednak dopiero po premierze gry, która w wersji na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4 zadebiutuje na polskim rynku 24 lutego 2015 roku.