Bloodborne - 30-minutowy gameplay z Tokyo Game Show
Podczas Tokyo Game Show studio From Software zaprezentowało półgodzinny fragment rozgrywki ze swej nadchodzącej gry - Bloodborne. Trafi ona wyłącznie na PlayStation 4 w lutym przyszłego roku.
Sporo nowych informacji i materiałów o nadchodzącym Bloodborne płynie do nas ostatnimi czasy z Japonii. Wczoraj pisaliśmy o tym, że premiera najnowszej gry twórców Demon's Souls oraz serii Dark Souls przypadnie w Europie na 6 lutego 2015 roku i prezentowaliśmy zwiastun z Tokyo Game Show. Teraz studio From Software postanowiło zaprezentować nam długi, bo trwający aż pół godziny fragment rozgrywki, który możecie zobaczyć poniżej.
Powyższy film pokazuje nam walkę kilkoma rodzajami uzbrojenia – w tym potężnym młotem. Duch Dark Souls jest widoczny w zasadzie przy każdej potyczce, choć faktem jest, że broń palna ułatwia nieco rozgrywkę. Fani wymagających batalii nie mają jednak powodów do niepokoju – to wciąż produkcja, która pomyłki gracza „nagradza” wczytaniem ostatniego punktu kontrolnego, i gdzie starcie z większą ilością przeciwników to praktycznie wyrok śmierci. W Bloodborne zachwyca jednak przede wszystkim klimat – uliczki miasta Yharnam to doskonała sceneria dla wyjątkowo krwawych walk z oszalałymi mieszkańcami, a każdy zakamarek ponurej metropolii to potencjalna kryjówka dla śmiertelnego zagrożenia. Wrażenie robi także oprawa graficzna – szczególnie projekt ostatniego przeciwnika to małe dzieło sztuki.

Bloodborne trafi do posiadaczy PlayStation 4 w Europie 6 lutego przyszłego roku. Zapowiedziana podczas E3 2014 gra ma być duchowym spadkobiercą Dark Souls, jednocześnie rozszerzając formułę rozgrywki, znaną z popularnej serii RPG akcji. Nowe możliwości ma dać między innymi wykorzystanie broni palnej oraz przeniesienie akcji do wiktoriańskiej metropolii, dotkniętej tajemniczą zarazą.
Więcej:PlayStation 6 to konsola na „następną dekadę” zdaniem ekspertów z Digital Foundry

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
yadin Legend

Dla mnie to gra, jakich wiele. Japończycy tworzą fajne rzeczy (nawet nie wiem, czy to japońskie), ale często idą na łatwiznę. Nikt im nie odbierze jednak genialnego patentu, jakim jest postać bohatera sterowana z perspektywy trzeciej osoby. Zaś sama rozgrywka jest przeciętna.
kain_pl Generał
Mam nadzieje ze gra bedzie zbalansowana. Klimat jest super,ciasne ulice,szybcy wrogowie,mrok i powiem ze w nocy byloby ostro grac w to.Juz widac ze bron biala jest rozna jak z Soulsow.Fakt DS2 mial pewne braki,brak tego mroku,nie zbalansowany poziom klasy postaci,magowie byli za silni a nawet typowi zabojcy(w pvp nie dalo sie zadac nawet jednego ciosu bo koles zrobil kombosa krwawienia z trucizna szponami i nozem do przebicia bloku tarczy...A magowie byli koksami.Nawet nie doszlo sie do przeciwnika a on puscil serie skilli.Mam nadzieje ze bron palna bedzie cos w stylu DS-owej kuszy
alien1121 Chorąży
Będzie gra roku prawdopodobnie. Szkoda tylko że ex na ps4...
Murabura Generał
po pierwszych materialach spodziewalem sie inspiracji Souls ale im wiecej tym bardziej jestem przekonany ze gra moglaby nazywac sie po prostu Beast Souls. w ostatecznym rozrachunku troche zawiodlem sie na Dark Souls 2 ze wzgledu na niespojny swiat - nie tak plynny i logiczny jak w pierwszej czesci. troche podobny do Demons tylko bez teleportacji a z etapami przejsciowymi, ktore prowadzily z jednej lokacji do calkowicie odmiennej, czesto wrecz absurdalnie. zawiodlem sie tez na powtarzanych schematach a nawet przeciwnikach czy ekwipunku.
Bloodborne to jak na razie gra, dla ktorej kupilem PS4. mam tylko nadzieje ze nie powieli bledow poprzednikow. na pewno wprowadzono sporo nowosci ale nawet na tym filmiku widzialem tak absurdalne rzeczy jak popsuty ragdoll ciagnacy sie za seria od dawna - niech scierwo bedzie ciezkie i nie lata po calej mapie przy kontakcie z postacia. moze to drobnostka ale strasznie dziala mi na nerwy.
najwazniejsze jest to ze czuc gesty klimat i sam styl bardzo mi odpowiada.
zanonimizowany652522 Pretorianin
Poprzez obejrzenie tego filmu do wiedziałem się 2 rzeczy:
1. japoński komentarz jest irytujący
2. japońskie komentatorki są wybitnie irytujące
Może przez to, że nie rozumiem co mówią.
Co do gry to widzę kilka ciekawych zmian, np. limitowane parowanie, które w poprzednich soulsach sprawiało, że niektórzy przeciwnicy nie stanowili zakładanego przez twórców wyzwania (lord gwyn lol) oraz bronie z 2 trybami - ciekawe czy cała broń biała będzie działała w ten sposób i ile różnych egzemplarzy będzie.