Afterfall: InSanity - Edycja Rozszerzona w trzecim kwartale 2012
Studio Nicolas Games Intoxicate zapowiedziało wydanie Edycji Rozszerzonej gry Afterfall: InSanity. Ulepszona wersja Afterfalla ma się pojawić w trzecim kwartale 2012 roku, a poprawki jakie zostaną w niej wprowadzone dotyczyć będą m.in. animacji, systemu walki i efektów psychozy.
Michał Kowalski
Producent gry akcji z elementami survival horroru Afterfall: InSanity, Nicolas Games Intoxicate, zapowiedział jej odświeżenie poprzez wydanie specjalnej Edycji Rozszerzonej. Twórcy wprowadzą usprawnienia, które bezpośrednio przełożą się na zwiększenie przyjemności płynącej z rozgrywki, a także poprawią stronę wizualną produkcji

Najważniejsze ulepszenia, jakie wprowadzi nowa edycja Afterfall, to:
- Bardziej dynamiczny system walki (główny bohater atakuje i porusza się z większą prędkością).
- Poprawione animacje postaci, mimika twarzy, udźwiękowienie otoczenia i bohaterów, cut-sceny (lepsza praca kamery, usprawniony dźwięk i animacje).
- Większa ilość efektów psychozy (system Fearlock).
- Poprawiona wydajność.
- Dodanie nowej broni, punktów zapisu automatycznego (zmieniono też umiejscowienie tych istniejących), efektów świetlnych i specjalnych oraz nowych wariantów zachowań AI.
- Nowy balans rozgrywki i prowadzenia fabuły.
- Różne poprawki techniczne i usprawniające rozgrywkę.
O Edycji Rozszerzonej gry wypowiada się Tomasz Majka, producent Afterfall:InSanity:
Rozbudowaliśmy elementy związane z ruchem, zachowaniem i mimiką postaci, dzięki czemu świat Afterfall i bohaterowie stali się bardziej realistyczni. Zajęliśmy się pracą kamery w cutscenach oraz udźwiękowieniem. Gracze zauważą również rozbudowany system Fearlock. We wprowadzaniu zmian sugerowaliśmy się uwagami recenzentów, a przede wszystkim graczy.
Edycja Rozszerzona Afterfall: InSanity zostanie wydana w trzecim kwartale 2012 roku jako bezpłatny patch dla tych, którzy mają lub będą mieli wersję PC gry. W przypadku wersji przeznaczonej na Xbox 360, produkt już w dniu premiery (prawdopodobnie jeszcze w tym roku) będzie zawierał wszystkie zmiany wprowadzone przez twórców w ramach Edycji Rozszerzonej.
Afterfall: InSanity to polska gra akcji (z elementami survival horroru), której akcja rozgrywa się w zniszczonym, postapokaliptycznym świecie. Bohaterem gry jest psychiatra, Albert Tokaj, zamieszkujący schron „Chwała” razem z innymi ocalonymi z kataklizmu ludźmi. Zadaniem gracza jest m.in. uporanie się z tajemniczym schorzeniem, trapiącym mieszkańców schronu i odnalezienie osoby winnej rozprzestrzenienia choroby. Gra znana jest także z nieudanej akcji charytatywnej na rzecz Amnesty International
- Recenzja Afterfall: InSanity na gry-online.pl
- Zobacz materiały związane z Afterfall: InSanity na Tvgry.pl
Więcej:Afterfall: Perła Pustkowi – Nicolas Games szykuje epizodyczną strzelankę

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany431140 Legend
Gdyby sie tak przylozyli od razu, jak sie chca przylozyc do edycji rozszerzonej, to moze gra mialaby szanse.. na bycie sredniakiem.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

jaro1986 - Sniper PoW (ten nasz ostatni) rowniez dostal cos ala "edycja rozszerzona", poprawili bledy, wywalili wstawki FPP i cos tam jeszcze tworzac ja na PS3. Sniper tez zaczynal od slabej gry, pacze to naprawili a teraz sie szykuja na Snipera 2 na silniku Crysis2, bedzie to pierwsza gra na tym silniku po C2
Nolifer Legend

Taka powinna wyjść właśnie pełna gra , a nie to demo co dostaliśmy teraz .
zanonimizowany805126 Konsul
No to moze zasluza na ocene 6.5/7na10 bo hitu z tego nie bedzie. Nicolas - zrobcie pozadnego sieciowego diablo klona.
zanonimizowany789322 Senator
[7] -> akurat porownywanie InSanity do Wieska to lekka hipokryzja, po ten drugi jest calkiem niezly. W Wiedzminie sa co prawda aspekty, ktore wypadaloby poprawic, ale nie jest tego az tyle, co w Afterfallu.