Wiadomość gry na świecie 9 czerwca 2011, 13:08

autor: Ender

Battlefield 3 dostanie trzy razy więcej DLC niż Bad Company 2

Battlefield 3, który już 25 października ma trafić na półki sklepowe, wystawi swoich fanów i ich portfele na ciężką próbę. Deweloper poinformował bowiem na spotkaniu z inwestorami, że już na starcie zapewni bardzo duże wsparcie dla tytułu, oferując bogatą paletę różnego rodzaju DLC.

Battlefield 3, który już 25 października ma trafić na półki sklepowe, wystawi swoich fanów i ich portfele na ciężką próbę. Deweloper poinformował bowiem na spotkaniu z inwestorami, że już na starcie zapewni bardzo duże wsparcie dla tytułu, oferując bogatą paletę różnego rodzaju DLC.

Battlefield 3 dostanie trzy razy więcej DLC niż Bad Company 2 - ilustracja #1

Electronic Arts zapewnia, że trzecia część Battlefielda, głównego konkurenta dla niezmiennie popularnego Modern Warfare od Activision, będzie miała trzykrotnie więcej DLC, niż jej poprzednik, Battlefield: Bad Company 2. Warto przypomnieć, że Bad Company 2 oferowało graczom możliwość ściągnięcia aż 7 zestawów dodatków, w tym dwóch dużych: Onslaught i Bad Company 2: Vietnam, które pozwalały między innymi na zabawę w trybie kooperacji.

Pierwszym dodatkiem do Battlefield 3, dostępnym za darmo dla osób zamawiających go przed premierą oraz zawartym w limitowanej wersji gry, będzie zestaw map Back to Karkand. Zawiera on cztery znane z drugiej części plansze, poddane liftingowi i przystosowane do pracy z nowym silnikiem graficznym. W jego skład wejdą mapy: Strike at Karkand, Wake Island, Sharqi Peninsula oraz Gulf of Oman. Ponadto pozwoli nam wykorzystać pojazdy znane z poprzedniej odsłony gry, a także zdobyć nowe osiągnięcia/trofea do zdobycia.

Nie jest tajemnicą, że DLC stały się bardzo dochodowym interesem, zwłaszcza w przypadku gier opartych w dużej mierze na rozgrywce wieloosobowej. EA robi więc wszystko żeby podążać za modą i pieniędzmi graczy. Dlatego też ciągłe zwiększanie liczby dostępnych dodatków - nawet tuż po premierze - nie powinno dziwić.

Battlefield 3 ukaże się w Polsce pod koniec października, jego oficjalnym dystrybutorem w kraju jest Electronic Arts. Sugerowana cena detaliczna gry wynosić będzie odpowiednio 149,90 zł dla wersji PC i 229,90 zł dla wersji na konsole Xbox360 i PlayStation 3.