Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 19 sierpnia 2010, 13:50

autor: Jiker

Zapowiedziano dodatek do Warhammer Online

Carrie Gouskos, przedstawicielka firmy BioWare Mythic (a wcześniej dziennikarka serwisu GameSpot.com), ujawniła w rozmowie z redakcją serwisu OnRPG kilka szczegółów na temat rozszerzenia do Warhammer Online: Age of Reckoning. Będzie ono rozbudowywać moduł RvR, stanowiący o sile jednego z najbardziej niedocenionych produktów z gatunku MMOcRPG.

Carrie Gouskos, przedstawicielka firmy BioWare Mythic (a wcześniej dziennikarka serwisu GameSpot.com), ujawniła w rozmowie z redakcją serwisu OnRPG kilka szczegółów na temat rozszerzenia do Warhammer Online: Age of Reckoning. Będzie ono rozbudowywać moduł RvR, stanowiący o sile jednego z najbardziej niedocenionych produktów z gatunku MMOcRPG.

Dowiedzieliśmy się w ten sposób, że nienazwany jeszcze RvR Pack wprowadzi 20 nowych rang otrzymywanych za uczestnictwo w rozgrywce RvR (zwiększając ich liczbę do 100). W związku z powyższym użytkownicy na niższych poziomach będą przeskakiwać na wyższe nieco prędzej niż w chwili obecnej. Umożliwi im to szybsze dołączenie do grona najbardziej doświadczonych graczy, a tym samym wsparcie poszczególnych stron konfliktu.

Zapowiedziano dodatek do Warhammer Online - ilustracja #1

Według Gouskos za sprawą rozszerzenia do gry wdrożona zostanie także rasa Skavenów, czyli szczuropodobnych istot, żyjących pod powierzchnią Starego Świata. Ich włączenie do grona istot zamieszkujących uniwersum WAR odbędzie się jednak na niestandardowych, jeszcze niesprecyzowanych przez dewelopera zasadach. Według fanów gry BioWare Mythic dostęp do rasy otrzymywać będą osoby, którym uda się przekroczyć 40 poziom doświadczenia. Więcej szczegółów na temat rozszerzenia poznamy w najbliższą sobotę. Wówczas pojawi się oficjalna zapowiedź dodatku i zweryfikowane zostaną wszelkie domysły.

Redakcja OnRPG otrzymała również zapewnienie od Andy’eog Belforda, community managera BioWare Mythic, że twórcy WAR w chwili obecnej nie rozpatrują możliwości rezygnacji z abonamentu i uczynienia z gry produktu darmowego, działającego w oparciu o mikrotransakcje (co jest ostatnimi czasy popularnym zabiegiem wśród producentów gier MMO, które nie cieszą się sporą popularnością – we wrześniu taki los spotka dla przykładu Lord of the Rings Online). Jednocześnie potwierdził on, że od teraz fani WAR mogą spodziewać się częstszych publikacji nieco mniejszych dodatków, których zadaniem będzie urozmaicanie świata gry.

Przypominamy, że Warhammer Online zadebiutował na światowym rynku we wrześniu 2008 roku. Po początkowym entuzjastycznym przyjęciu, zaczął tracić użytkowników, co skończyło się łączeniem serwerów. W końcu w marcu tego roku producenci zdecydowali się na udostępnienie gry za darmo, bez konieczności płacenia za „podstawkę” (miesięczny abonament pozostawiono bez zmian).