Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 maja 2009, 10:20

autor: Michał Zieliński

Nowe jednostki dla Empire: Total War

Twórcy gier komputerowych często obiecują złote góry. Dotyczy to również usprawnień i dodatków, które mają ulepszać ich dzieła. Creative Assembly udowodniło jednak, że nie rzuca słów na wiatr. Niespełna miesiąc temu posiadacze Empire : Total War otrzymali całkiem pokaźną łatkę. Niedługo do grona dedykowanych grze usprawnień dołączy pakiet zupełnie nowych jednostek.

Twórcy gier komputerowych często obiecują złote góry. Dotyczy to również usprawnień i dodatków, które mają ulepszać ich dzieła. Creative Assembly udowodniło jednak, że nie rzuca słów na wiatr. Niespełna miesiąc temu posiadacze Empire : Total War otrzymali całkiem pokaźną łatkę. Niedługo do grona dedykowanych grze usprawnień dołączy pakiet zupełnie nowych jednostek.

W zestawie znajdziemy 11 przygotowanych od podstaw jednostek. Do tego wesołego grona trafi m.in. oddział rosyjskich grenadierów, który możecie podziwiać na załączonym obrazku. Nie jest to jednak sedno niespodzianki, jaką szykuje nam Creative Assembly. Niektóre strony konfliktu otrzymają dostęp do nieosiągalnych wcześniej wojaków. Deweloperzy przyznają, że głównym zadaniem zapowiedzianego dodatku jest jeszcze lepsze zbalansowanie sił w grze. Wygląda na to, że ich starania zakończą dyskusję o niezniszczalności niektórych frakcji.

Trzeba przyznać, że taki gest zasługuje na szacunek, zwłaszcza że wszystko zostanie udostępniony całkowicie za darmo, jako część patcha do gry. Niestety, jak na razie nie wiadomo, kiedy nastąpi oficjalna premiera łatki oznaczonej numerkiem 1.3.0. Osoby mające dostęp do poufnych informacji wspominają o połowie przyszłego miesiąca. Swoją drogą, ciekawe, czy zestaw będzie obejmował dostępne w edycji kolekcjonerskiej siły specjalne.

Nowe jednostki dla Empire: Total War - ilustracja #1

Niektórych może zastanawiać, dlaczego autorzy tracą czas na dodatki w chwili, w której Empire: Total War wciąż wymaga sporej liczby udoskonaleń. Dla przypomnienia, gra od początku borykała się z problemem licznych błędów potrafiących skutecznie uprzykrzyć zabawę. Opierając się na słowach Creative Assembly, można jednak dojść do wniosku, że działania te nie odbijają się w żaden sposób na pozostałych projektach. W przypadku tworzenia nowych jednostek cały ciężar pracy spoczywa na barkach grafików oraz designerów. Reszta ekipy może skupić się na masterowaniu zapowiedzianego niedawno patcha.