MotorStorm: Pacific Rift, wydany 28 października w Stanach Zjednoczonych i 7 listopada w Europie, przypadł do gustu wielu użytkownikom konsoli PlayStation 3. Z informacji opublikowanych przez Michaela Denny’ego, szefa europejskiego oddziału Sony Worldwide Studios, wynika, że dzieło Evolution Studios przekonało do siebie milion osób z całego świata.
MotorStorm: Pacific Rift, wydany 28 października w Stanach Zjednoczonych i 7 listopada w Europie, przypadł do gustu wielu użytkownikom konsoli PlayStation 3. Z informacji opublikowanych przez Michaela Denny’ego, szefa europejskiego oddziału Sony Worldwide Studios, wynika, że dzieło Evolution Studios przekonało do siebie milion osób z całego świata.
Już milion osób napawa się takimi oto widokami.
Rezultat robi szczególne wrażenie w świetle faktu, że pozycja została wydana w najgorętszym okresie bieżącego roku. Do sklepów powędrowało wówczas wiele równie ciekawych produkcji, pomiędzy którymi posiadacze PS3 musieli dokonywać nierzadko trudnych wyborów. Największy dylemat mieli zapewne Brytyjczycy, których wahanie spowodowało, że MotorStorm: Pacific Rift debiutował na tamtejszy listach najlepiej sprzedających się gier dopiero na 29 miejscu, by po tygodniu spaść na pozycję 35.
Denny’ego ucieszył również fakt, że kontynuacja MotorStorma zdobyła uznanie wśród krytyków, którzy, jak wynika z danych zebranych przez serwis Metacritic, oceniają ją średnio na 82%. Ponadto bardzo dobra sprzedaż gry wpłynęła pozytywnie na ekipę Evolution Studios. Pracuje ona już nad kolejnymi rozszerzeniami do swojego dzieła. Znajdują się wśród nich m.in. nowe trasy. Do debiutu dodatków dojdzie w niedalekiej przyszłości.
Więcej:PS5 Pro taniej w Polsce na Black Friday. Sprawdzamy przecieki dotyczące promocji na konsolę
GRYOnline
Gracze

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.