Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zwolnienia Microsoftu tylko połowa z 9 tysięcy poszkodowanych twórców pracowała dla samego Xboxa

03.07.2025 10:03
Kohnyu
1
1
Kohnyu
0
Legionista

"Zamiast tego część z nich odkryła, że zamknięto im dostęp do firmowych kont w usłudze Slack"
to nie jest chaotyczny sposób, to jest amerykański sposób. Tak tam robią. Blizzard tak juz robił też i o tym też głośno było.
Może i szybko zwalniają tam pracowników, ale przynajmniej CEO tam też mają największy mnożnik z gamedevowego świata.
Dopiero co wyszło że CEO Nintendo zarabia 30 razy mniej od CEO EA, a są ponad dwa razy więcej wyceniani.

post wyedytowany przez Kohnyu 2025-07-03 10:03:33
03.07.2025 10:05
elathir
2
odpowiedz
elathir
110
Czymże jest nuda?

Potwierdzam, moja współpraca z amerykańskimi korpo pokazuje, że to u nich typowe podejście. Dziwnie to wygląda w stosunku do europejskich pracowników, bo zwalniają cię z dnia na dzień ale z racji na prawo wypłacają pensje za cały okres wypowiedzenia (zazwyczaj 3 miesiące).

03.07.2025 11:49
Morgul Maugoth
3
odpowiedz
Morgul Maugoth
173
Konsul

W tych korpo to kwestia bezpieczeństwa, dział hr tu pewnie nie ma nic do gadania, po prostu mają przykaz wyznaczyć wszystkich do zwolnienia, godzinę i wtedy im odbierane są dostępy do zasobów firmy by nikt nie wpadł na głupi pomysł. Dlatego też zwalniają z zaskoczenia, minimalizują ryzyko.

03.07.2025 12:07
MANTISTIGER
😍
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
MANTISTIGER
84
Generał

Podpisz się pod tą europejską inicjatywą obywatelską
Może Gol zaczoł by promować tą incjatywę https://eci.ec.europa.eu/045/public/#/screen/home

Stop niszczeniu gier wideo.Celem inicjatywy jest zażądanie od wydawców, którzy sprzedają konsumentom w Unii Europejskiej gry wideo (lub związane z nimi funkcje i zasoby do obsługiwanych przez nich gier) bądź udzielają na nie licencji, aby pozostawiali wspomniane gry wideo w stanie funkcjonalnym (umożliwiającym grę).

W szczególności inicjatywa ta ma na celu zapobieganie zdalnemu blokowaniu gier wideo przez wydawców przed zapewnieniem odpowiednich środków umożliwiających dalsze funkcjonowanie tych gier wideo niezależnie od wydawcy.

Inicjatywa nie ma na celu przejęcia własności wspomnianych gier wideo, związanych z nimi praw intelektualnych czy praw do monetyzacji. Nie oczekuje się też od wydawcy udostępniania zasobów do danej gry wideo po jej zakończeniu i pozostawieniu w funkcjonalnym (umożliwiającym grę) stanie.

post wyedytowany przez MANTISTIGER 2025-07-03 12:09:12
04.07.2025 16:22
Mietek.
4.1
Mietek.
0
Junior

Trzy błędy w jednym zdaniu. Masz talent.

04.07.2025 19:22
MANTISTIGER
😂
4.2
MANTISTIGER
84
Generał

mietek

Nie Moja wina że na stronie Uni są błędy.

03.07.2025 12:18
5
odpowiedz
sabaru
26
Senator

Ciekawe ile z tych osób zostało zatrudnione w ramach promowania LGBT+ czy tak zwanej poprawności politycznej. A i same gry nie były robione po to żeby oni tam sobie siedzieli i nikt się nie czepiał M$ o to że nie zatrudnia takich osób.

03.07.2025 17:24
6
odpowiedz
Tupolew
85
Pretorianin

I pomyśleć, że oni wykupili Activision BLizzard.

03.07.2025 18:48
Szlugi12
7
odpowiedz
Szlugi12
121
BABYMETAL
Image

Gracze są także wściekli, że w taki dzień Phil Spencer jedynie opublikował list do pracowników, a następnie oddał się graniu w Indiana Jones and the Great Circle.

Dałem z siebie całe 10 % - - - >

post wyedytowany przez Szlugi12 2025-07-03 18:48:50
03.07.2025 20:24
8
1
odpowiedz
1 odpowiedź
rpg-7
92
Konsul

W 2022 r. chwalili się 1,4 mld użytkowników Windows a w 2025 r. chwalą się 1 mld użytkowników. No to tną zatrudnienie bo 400 mln ubyło..

04.07.2025 16:32
8.1
NightGeisha
4
Konsul

Już dawno poprawili, tzn. wrócili do stanu wyjściowego 1.4 mld.

03.07.2025 21:52
mirko81
9
odpowiedz
mirko81
77
Slow Gaming

Chciałem pomóc, kupiłem w tym roku boxy windowsa+office, korporacyjne ale zawsze coś :)
a tu taka drama :/

04.07.2025 00:13
Herr Pietrus
😂
10
odpowiedz
Herr Pietrus
232
Jestę Grifterę

Zaorali Turn 10? Naprawdę? Oby tak dalej, brawo MS.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2025-07-04 00:14:02
04.07.2025 16:39
11
odpowiedz
NightGeisha
4
Konsul

Przecież to jest bzdura, każdy z tych zwolnionych dostał odszkodowanie w zależności od stażu, a wypowiedzenie było wcześniej ogłoszone. Odcięcie od systemów (firmowych kont) to zupełnie co innego, ale faktycznie przynosi więcej problemów jak korzyści danej firmie.

Mojego kumpla wywalili z MS po 23 latach pracy, dostał odszkodowanie ok. miliona PLN minus podatek. Też go odcięli od konta firmowego z dnia na dzień, a później dzwonili przez pół roku z pytaniem „gdzie zuploadowal” dane, które nagle okazały się „niezbędne”.

post wyedytowany przez NightGeisha 2025-07-04 16:40:13
Wiadomość Zwolnienia Microsoftu tylko połowa z 9 tysięcy poszkodowanych twórców pracowała dla samego Xboxa