Wiedźmin 3: Dziki Gon – zobacz porównanie ustawień grafiki
gra wygląda jak z 2010 wiec czym tu się tak gracze podniecają,jak ja testowałem to z wysokich a niskich faktycznie nie ma różnicy
Masakra, będą się podniecać, że grafika jest słabsza niż na prezentacjach i że jest inna na rożnych platformach.
To jest oczywiste, że będzie się różnic na wysokich oraz niskich, tak samo pomiędzy PS4 a XONE, bo to są dwie inne platformy, a już nawet nie wspomnę o PC, przecież każdy ma inne bebechy.
Z GTA IV było podobnie, niby też takie kosmicznie miało wymagania w dniu premiery itd...
Wiesiek i tak niezłe wygląda nawet na niskich i raczej skupiłbym się tu na fabule oraz grywalności, a nie podniecał się tym, że zrobili downgrade itp...
Kiedyś w grach liczyła się grywalność, a w dzisiejszych czasach ma tylko wyglądać, że aż ma du...pę urywać, co za czasy...
wielkie mi halo,niewielka różnica,pozatym dla mnie to nie ma znaczenia i tak i tak można grać ;p
Konkluzja na koniec raportu:
"Performance is not great and the game has problems keeping a decent frame rate even on high-end hardware. Stable 60 FPS@1920x1200 on Ultra is only attainable on a GTX Titan X, barely. That wouldn't be such an issue, if the game looked like it did in the first trailers. It doesn't look particularly bad, but there is very much to be desired."
Każdy sobie przetłumaczy. No ale niestety dla wielu "speców" z forum Gol'a jak gra działa płynnie w 60 klatkach i max ustawieniach na titanie czy 980 to jest dobra optymalizacja:D
I ja też nie widzę wielkich różnic miedzy low a ultra. Wiec skoro takie niewielkie różnice robią taki skok wymagań to jak to nazwać jak nie słabą optymalizacją.
Na Low ta gra powinna wygladać jak gówno, ale chodzić na starym kompie. Za to każdy skok ustawień graficznych powinien powodować widoczną poprawę jakości i współmierny skok wymagań.
A tu mamy troche tak jakby od Low do High był wygląd ala z konsoli. A na ultra cos tam dodali efektów i wyglada troszke ładniej.
Czekam na fale hejtu jak to sie nie znam itd. Goscie z serwisów tez sie nie znaja.
Redzi zrobili tak super optymalizacje i grę że aż musieli kłamać do premiery ze nie obnizali grafiki:D
Lepiej niech napiszą o patchu 1.03, a nie ciągle płacz na temat grafiki.
Gdzie jest ta ZAUWAŻALNA różnica w wodzie!? Jakoś nie widzę albo będę musiał pójść do okulistyka. :P
Jedyne zauważalne różnicy według mnie to:
- jakość tekstury (np. ubrania Geralta i mury obronne);
- jakość terenu;
- poziom szczegółów;
- ilość NPC we wsi i w mieście;
- zagęszczanie trawy;
- widoczność roślinność i obiekty na daleko odległość;
- promienie z słońce i wszelkie źródła światło;
- włosy NPC i sierści potwory;
- filtry "piksele".
A reszty są mało zauważalne różnicy, że prawie nie widać.
Co do patch 1.03, niech ktoś mi wytłumaczy, co znaczy "Rostan Muggs"? Za odpowiedź dziękuję.
Dajcie spokój. Jedyne (przynajmniej na ten moment) słuszne ustawienia ultra dla Wiedźmina 3 są pokazane w tym wątku https://www.gry-online.pl/forum/wiedzmin-iii-modyfikacje-graficzne-pcmr/zed12403?N=1 .
Jak nazywa się ten rodzaj fetyszu(?), gdzie ludzie jarają sie grafiką i liczbą fpsów?
Sir Xan [8]
Jakoś nie widzę albo będę musiał pójść do okulistyka. :P
Czym prędzej idź!!! Tak na serio, jak widać gra na low, aż tak bardzo nie różni się od ultra, jeszcze mniej od wysokich, a jednak fps się różni...
W takim wypadku, na twoim miejscu, bo pisałeś, że ustawiłeś blokadę na 30fps, zszedł bym z ustawień nieco i celował w 45 fps albo i 50, bo po co mieć na siłę jakieś tam opcje wyżej jak różnica minimalna, a zblokować na 50 fps możesz w riva tuner statistics server.
Irek22 [9]
To ty daj spokój, już tam pisałem, ten config mało zmienia, dowodem są zamieszone tam rzuty porównawcze z pierwszego postu na samym końcu, minimalna różnica, najwięcej daje, kolorystyka z sweetfx, czyli coś co nie zjada wydajności praktycznie wcale.
Wiedźmin 3 po prostu tak wygląda na ultra 4K, stąd ta jakość, wystarczy spojrzeć na zrzut 4K ultra domyślne, to tak po prostu wygląda, a nie jakieś jedyne słuszne, pomijam, że 4k, a samo to robi swoje.
---------
Ogólnie bym powiedział, że może warto przeczekać kilka dni, bo jak widać patche się jeszcze pojawią, a może być tylko lepiej.
Dodam, że ktoś przeniósł sterownik AMD z win10 na win 8.1 i win7, ponoć uzyskuje lepsze rezultaty.
Rzeczywiście, będziesz musiał iść do okulisty:
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/foN6D7.png
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/k3nVkO.png
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/901/UhRjFB.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/H5SSZZ.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/6Etqjd.png
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/6RYvms.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/Pv59i6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/gP0YMp.png
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/naLnrE.png
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/6Etqjd.png
Screeny co prawda Alka, ale u mnie też już teraz tak to wygląda i chodzi w ok 60 klatek :)
@kaszanka9 -> [11] Oto specjalny zrzut do porównanie z strony NVIDIA:
http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/the-witcher-3-wild-hunt/the-witcher-3-wild-hunt-water-quality-interactive-comparison-1-ultra-vs-low.html
Tak jak pisałeś, ten element praktycznie jest nie do zauważanie. :)
Hydro2 [12]
A ty do szkoły, umiesz ty czytać, te zrzuty są BEZ PORÓWNANIA do domyślnych opcji, czemu nie wrzuciłeś tych ostatnich? Bo mam rację, proste.
Dziwnym trafem to zawsze ci z mocnymi gpu widzą zmiany tam gdzie ich nie ma, jakieś urojenia...
Specjalnie dla ciebie z tamtego wątku PORÓWNANIE
4K wszystko max domyślnie
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/N875D6.png
4 wszystko max + modyfikacje
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/asvOuR.png
No i co, praktycznie to samo, głównie kolorystyka, bo o ile tam pisałem, że jeszcze mgła, to ona jest i w oryginale taka sama tylko zależy od momentu zrobienia zrzutu.
Więc skończ te brednie albo przedstaw konkretne porównanie, a nie pajacujesz, posiadanie mocnego pc nie zwalania z myślenia.
A tak szczerze to już chyba wolę te domyślne 4k ultra, choć oczywiście o 4k mogę zapomnieć.
Sir Xan [13]
Nie tylko woda, z porównania pc gaming wiki wynika, że głównie obciążają cienie, zasięg roślinności no i co śmieszne ta woda, czyli cienie, woda medium, zasięg roślin low/medium i reszta high/ultra, musi działać i wyglądać optymalnie.
No to wielkie łatanie czas zacząć, a ja standardowo poczekam sobie kilka tygodni (a jeżeli trzeba będzie to miesięcy) na finalny produkt i dopiero wtedy dokonam zakupu.
Panowie prawda jest jasna:
Low = high może nawet miejscami Ultra praktycznie w tej grze.
Wiec są 2 kwestie:
1. Po co kupować kompa z kartą za 2000 zł skoro na takiej za 1000 czy mniej też to wygląda identycznie prawie.
2. Dlaczego tak wymagania rosną mimo, że wygląd gry nie rośnie.
Jak dla mnie to chore. Albo gra na Low powinna wyglądać słabiej. Albo gra na Ultra powinna mieć mniejsze wymagania. Bo to jest nielogiczne, że zmiany widać głownie w spadku FPS. W jakości gry już mniejsze.
Pomijam 4k bo tak jak pisał Kaszanka sama rozdzielczość tworzy jakość. Rozmawiajmy o tym co dostępne dla śmiertelników czyli HD na Ultra.
Na ss moze bardzo nie widac tej roznicy ale jak sie gra to juz miedzy srednimi a uber widac gigantyczna roznice i spadek fpsow. Ja na srednich mam stale 60 a na ultra zdazaja sie spadki nawet do 40 ... Ale i tak gram na ultra bo wszystko wyglada cudownie ;)