Wcześniej żaden moder tego nie zrobił. Polak przeniósł do Wiedźmina 3 rozwój postaci i drzewka talentów z Wiedźmina 1
"Za dużo newsów o GTA 6 dziennie!"
No to macie teraz o Wiedźmin 3 :D
Ohhh, the irony ;)
----------------------------------------------------------------------
Drzewko umiejętności z W1 było najlepsze a unikalne skille za części stworów dawały satysfakcję z ich zdobycia.
Ciekawe.
Tylko w jakim celu?
O ile rozumiem potrzebę(?) tworzenia modów poprawiających niedoróbki albo błędy, to tworzenie takich jak ten to doskonały przykład marnowania swojego czasu, który mógłby być wykorzystany na coś produktywnego.
Naprzyklad na narzekanie na forum ze ktos smie robic to co lubi i bycie pretensjonalnym gluptakiem nazywajacym cudze hobby "marnowaniem czasu".
Sam sobie odpowiedziałeś, system rozwoju w Wiedźminie 3 to jedna wielka niedoróbka.
Szczerze mówiąc pierwszy Wiedźmin jest pod względem systemu rozwoju postaci lata świetlne przed Wiedźminem 3. Bardzo fajna modyfikacja. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze stylów z W1, ale dobrze, że trwają już nad tym prace.
cholera trzeba zwiedzić nexus mod za tymi modami do wiedźmina 3 bo zawsze tylko fallout new vegas (the frontier) i fallout 4 (london , vermont )
"Ładocha zdradził też co nieco na temat dalszego rozwoju obu modów, w tym o planach dodania nowych lokacji oraz odtworzenia systemu walki z pierwszego „Wieśka”, włącznie ze stylami. Na razie moder testuje „surowe” animacje, ale nie ukrywa, że to dużo pracy i nie obraziłby się, gdyby ktoś podał mu pomocną dłoń„
To mnie ciekawi. najbardziej
Jedynie co bym zostawił z Wiedźmina 3 to umiejętność młynek.
Ja w sumie rozumiem ideę za rozwojem z W3. Miało to pozwolić utrzymać jakikolwiek balans. Czyli już wyższe poziomy dają nam szerszy zapas możliwości, między którymi możemy się przełączać w jednej rozgrywce ale przepakowują naszej postaci dając jej wszystkie narzędzia na raz. Ale fakt, ze średnio to wyszło w praktyce, bo gra i tak jest bardzo łatwa to inna sprawa.