Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość W nowej grze RPG pokonasz głównego bossa, kiedy zechcesz. Aby walka w Dawnwalkerze była przednia, twórcy studiowali szermierkę

10.06.2025 11:56
Ohydny Czerwonodupny Pirat
😁
1
Ohydny Czerwonodupny Pirat
79
Gracz raczej autystyczny

Oby to pokonanie ostatniego bossa nie wyglądało jak w Two Worlds 1

10.06.2025 12:13
Shadoukira
2
1
odpowiedz
Shadoukira
108
Chill Slayer

Osobiście ta koncepcja "narracyjnej piaskownicy" bardzo mi odpowiada. Kiedyś nawet sam jak sobie dumałem nad moim własnym projektem gry i rozgrywki to celowałem w coś podobnego. Czyli gracz jest wrzucany do świata, ma jakiś określony cel, ale to jak dojdzie do tego celu, z kim się sprzymierzy itd. jest już w pełni dowolne.

Dodatkowo tak samo dopuszczałem możliwość, że jeśli gracz chce to już na samym początku może iść do siedziby głównego bossa i się z nim zmierzyć. Oczywiście najpierw trzeba by było wiedzieć gdzie tego bossa można znaleźć, a szanse na jego pokonanie byłby minimalne (o ile gracz w ogóle dotarłby do głównego bossa, bo po drodze też nie byłoby łatwo), ale najważniejsza w tym wszystkim jest wolność dana graczowi.

Ogólnie według mnie świetna koncepcja, która daje grze dużą regrywalność.

post wyedytowany przez Shadoukira 2025-06-10 12:15:27
10.06.2025 14:21
sakkra
😒
3
odpowiedz
sakkra
74
Generał

Jak widzę fryzurę z kucyczkiem to robi mi się niedobrze. Mam nadzieję, że będzie to można zmienić w grze.

11.06.2025 07:21
Lothers
4
odpowiedz
Lothers
203
Senator

Czyli jak w Fallout.

Wiadomość W nowej grze RPG pokonasz głównego bossa, kiedy zechcesz. Aby walka w Dawnwalkerze była przednia, twórcy studiowali szermierkę