Ubisoft po cichu i skrycie ulepszył fundamentalną mechanikę Assassin’s Creed: Shadows. Twórcy „nie mogli się doczeka...
Chciałbym, żeby do serii wróciła konieczność ucieczki po dokonaniu zabójstwa, żeby trzeba się było gdzieś schować + więcej misji przygodowych, polegających na czym innym niż zabójstwo bo tych jest trochę w Shadows za dużo ;)
Mogliby też zrobić odsłonę podobną do nowej Mafii, czyli liniową i skupiającą się na przygodzie :P
Mi się wydaje że ten Hexe ma być liniowy, bo to trochę nie ma sensu, być ściganą o czary i dać możliwość zbierania pierdyliona dupereli po mapie
Twórcy „nie mogli się doczekać, by to zrobić”
Niesamowite, to czemu tego wcześniej nie zrobili?
Ubisoft ma pecha, że nie ma takich psychofanów jak ci od Stalkera 2, który do dziś jest optymalizacyjnym i gampleyowym crapem.
Uf, a już myślałem że będzie w formie płatnego DLC zawartego w mapie drogowej. A tu taka miła niespodzianka. Brawo UBI tak trzymać i rzeczy, które powinny znaleźć się w grze na premierę dodawać później, tak trzymać, brawo, brawo, brawo. Oni już chyba nigdy niczego się nie nauczą.