Twórcy cyklu EverQuest zrobią użytek z Unreal Engine 3.0
Gdy zaimplementują tą technologie do EQ2, to rozważe swój powrot. W przeciwnym razie, no way!
Ralion ---> Przecież ten silnik ma być uzyty w nowych produkcjach, a nie w EQ2 :)
a tak btw. to uważam, że EQ2 ma najładniejszą grafike z dostępnych MMO. I wymagania kosmiczne jeszcze do niedawna :)
Ralion -> Z całą pewnością SOE od Twojego powrotu dużo uzależnia.
Adasiu, pewnie uzaleznia, mimo ze nie bezposrednio, po cos ten news sie pojawil. Bo inaczej nikt nic by nie wiedzial, i nie rozwazal swojego powrotu (badz rozpoczecia grania)
Cainoor - wymagania spadły z powodu poprawek w engine, czy ewolucji pecetów ? :P
Bo jak odchodziłem z EQ2 to gra wyglądała ślicznie na max. ustawieniach, ale na raidach się z takimi ustawieniami nie dało grać :)
sprzet ewoluował i staniał - gf 6600 lub cos w ten deseń poprawia konfort
tak wogule RL ciagle żyje i chodzi na rajdy T7 (wczoraj wypadło 14 fabledów)