To, co CD Projekt Red robi przy Wiedźminie 4, pomoże nie tylko Wiedźminowi 5 i 6 czy kontynuacji Cyberpunka 2077. Po...
Unreal Engine = brak własnej tożsamości technologicznej.
Szczególnie duże gry kiepsko wypadają na tym silniku.
Jeśli CD Projekt w takim tempie będzie wypuszczał swoje gry na rynek to Wiedźmina 6 ja już nie dożyję i wpływu na całą branżę nie zobaczę :))
Pitu pitu, wyjdzie gra to będzie można dyskutować.
Do premiery jeszcze kilka lat, a oni znowu ta sama śpiewka typu '- ''złapaliśmy Pana Boga za nogi''
Proszę wydawać szybciej gry, bo nim wyjdzie jakaś koontynuacja słynnej gry to umre już xD. Nie mowie tu od odgrzewanych kotletach typu Assasyn, Far Cry itd. tylko tych solidnych grach.
Unreal Engine = brak własnej tożsamości technologicznej.
UE to wcale nie jest zły wybór, skupia się na grze, a nie na rozbudowie i aktualizacji własnego silnika. Do tego mają o wiele szersze spektrum osób dostępnych worldwide, które już ten silnik znają.
Czego jak czego, ale wizji i talentu Redom nie można odmówić. Przydałoby się im jednak nieco pokory, zwłaszcza przy napędzaniu hype'u na swoje gry.
Ludziom spodobał się pokaz techniczny Wiedźmina 4, to CDPR od razy urósł w piórka... żeby tylko przy premierze nie zaliczyli uderzenia o glebe, bo im te piórka powypadają.
Oczywiście, życzę im sukcesu i mam nadzieje, że ich gry faktycznie będą bardzo dobre i rewolucyjne dla gatunku gier RPG, ale trochę pokory i skromności nie zaszkodzi. Zbyt duże pompowanie balonika w przypadku porażki, bardzo mocno odbija się czkawą, co CDPR powinien już doskonale wiedzieć... w końcu premiera Cyberpunka mocno odbiła się na ich wizerunku.
Obstawiam, że CDep dostał UE5 za kompletnie darmo, właśnie w ramach współpracy technologicznej i upstreamowania ich usprawnień i narzędzi
A ja jestem ciekaw efektów, jeśli silnik spełnia ich wymagania to dlaczego nie? Być może CP2077 przysporzył tyle problemów że wolą gotowe narzędzie niż rozwijać własne. W szczególności że UE 5.6 wygląda na całkiem nieźle zoptymalizowany patrząc pod kątem tego pokazu. Co do zarzutów kierowanych pod samym silnikiem to mi się wydaje że w znacznej mierze to opieszałość devsów, chęć szybkiego wydania tytułu, iście na skróty. Prawda jest taka że przy W3 też był downgrade ale z tego co pamiętam to silnik gry nie był w stanie udźwignąć tak wielkich lokacji, każde miasto loading, każdy obszar osobny loading... No a jednak Wiedzmin3 wygladał świetnie jak na tamte czasy i zero ładowania swoje robiło. Ja tam w nich wierzę. Myślę że skorzystanie z UE wyjdzie im na dobre. To też byłaby ciekawa promocja samego silnika bo jak na razie to szału w grach nie ma na nim