Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Teraz rozumiem, czemu tak niewielu próbowało”. Szef inZOI wyjaśnia, dlaczego tak trudno pokonać The Sims

12.03.2025 13:30
K I R O S H I
1
1
K I R O S H I
42
Pretorianin

Jeżeli to co stworzyli to 2 lata pracy to ciekawe jak będzie prezentować się gra za 10 lat

12.03.2025 14:58
Shadoukira
2
odpowiedz
Shadoukira
106
Chill Slayer

Już niedługo się okaże, czy ta gra faktycznie będzie miała predyspozycje do obalenia Simsów. Zapowiedzi są obiecujące, ale biorąc pod uwagę, że gra wyjdzie teraz w early access to na początku może być średniawo. Chociaż podstawowa wersja Simsów 4 to też był trochę taki early access...

12.03.2025 17:23
dj_sasek
3
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
165
Freelancer

Bym się mocno nie napalał na ten tytuł. Połowa tego co widać na ekranie jest zbudowana z darmowych assettów dostępnych przy tworzeniu na tym silniku. Ale konkurencja dla Sims się przyda.

12.03.2025 19:45
3.1
Chris4132
110
Pretorianin

Tak jak dosłownie wszystkie gry? Jeśli można umieścić darmowe/kupne assety, lub z innych banków assetów, prywatnych lub nie, to zawsze się to opłaca. Właśnie ta druga połowa o której wspominasz to jest problem.

12.03.2025 19:12
4
odpowiedz
Maxyiliangames
36
Centurion

Chiny Japonia są tak daleko przed nami w technologii że dla nich taka grafika to pikuś. Zobacz sobie dla przykładu pierwszy film anime finał fantasy nie mówię o advent children. Na tamte czasy inne kraje o takiej grafice nie śniły.

13.03.2025 22:44
😊
5
odpowiedz
Andrzej11i
16
Legionista

Wszyscy to zauważyli. Czy to szefowie InZo stwierdzili i tak fakt , że Sims 1 2 3; to Wielkie gry. Tylko EA , wydaje się że ma to gdzieś i nawet nie wspiera tych wspaniałych gier, których można nadal kupić. Aż żal, na to patrzeć. Jak UE, przegrywa, swoją dominację. PS. Szkoda że nie ma emotki, "kopnij w pizdę".

14.03.2025 08:59
6
odpowiedz
trumpf
4
Konsul

po raz kolejny powtórzę to co pisze od pierwszych publikacji o tej grze.

Ta góra urodzi mysz.

14.03.2025 11:22
7
odpowiedz
Jaya
67
Generał

Teraz rozumiem, czemu tak niewielu próbowało

Dziwić może zdziwienie kogoś w tej kwestii.

To typowe zjawisko gdy nowo dodana funkcjonalność wpływa na poprzednio dodane, zwłaszcza w złożonych symulacjach.

Dlatego denerwuje mnie gdy laury zbierają gry takie jak Wukong czy Last Of Us, które są ubogie w symulacyjne mechanizmy, a na premierę baty zbierają gry typu No Mans Sky, CP77, Starfield, choć historii o tego typu grach jest dużo więcej gdy serie zostały porzucane na etapie Early Access lub zbyt wcześnie wychodziły w z Early Access jako pełnoprawne gry.

Nie pracuję w gamedev, ale przy ilości trudnego w ogarnięciu kodu raczej obowiązuje zasada: "Działa? Nie ruszaj".

Z kolei gdy jest zbyt duży porządek i zbyt duża automatyzacja, wtedy przychodzi na myśl po prostu dawny przykład języka Java gdzie pamięć jest zarządzana automatycznie. Java bywa tragicznie wolna, zwłaszcza w kwestiach gamedev w kwestii zarzadzania pamięcią, podobnie bardzo mnie zastanawia sensowność Unity C# w przypadku Cities Skylines 2, a nawet już w tej chwili w przypadku Rimworld'a z bardzo minimalistyczną grafiką.

Inzoi myślę, że dobrze postawił na UE5 skoro mierzy w coś więcej niż AA i realizm i myslę, że dość łatwo pobić serię Sims w dzisiejszych czasach, zwłaszcza przy mnogości bezsensownych pomysłów w tej serii i niewykorzystanego potencjału, nawet jakby podsumować dostępne DLC.

Pewnie będą problemy i z błędami i wydajnością na start, ale oby się rozkręcili na dobre i zostawili z tyłu serię Sims, która poprzestała jakby na laurach.

post wyedytowany przez Jaya 2025-03-14 11:23:57
Wiadomość „Teraz rozumiem, czemu tak niewielu próbowało”. Szef inZOI wyjaśnia, dlaczego tak trudno pokonać The Sims