Stream o Cyberpunku 2077 już jutro, gościem Paweł Sasko z CDP RED – Find Your Next Game
Mi się tam występ Pawła Sasko podczas Night City Wire podobał. Widać, że żyje tą grą i widać, że się chciał podzielić swoimi emocjami i pasją z widzami. A ten jego notatnik rozłożył mnie łopatki. Oby więcej było takich ludzi którzy tak żyją grą którą tworzą :)
Pierwszy raz zobaczylem tego czlowieka na ostatniej prezentacji, to bylo tak slabe jak ostatnia prezentacja Bilzzarda, widac bylo ze sie wzorowal inspirowal tym. Odpuszcze sobie ogladanie tego, zeby nie psuc sobie bardziej opini o tej grze.
Ani trailer, ani gameplay mnie nie porwał. Gra będzie o wiele słabsza niż się tego wszyscy spodziewają i zawiedzie wiele osób. Niekoniecznie z winy CDPR, ale z wygórowanych oczekiwań graczy.
Stawiam na 9 w ocenie redakcji, a w 7-8 w ocenie graczy.
Masz rację ta gra jest po prostu słaba Wiedzminowi nie dorasta do pięt . Ten pokaz był żenujący .
Ciekawe... 7-8 to gracze dają pierwszemu przeciętnie dobremu tytułowi więc jakoś ciężko mi uwierzyć w twój scenariusz. Problem jest taki że ludzie twojego pokroju są krótkowzroczni gadasz o wygórowanych wymaganiach a sam masz niewiadomo jakie... zejdźmy na Ziemię.
I druga sprawa... natura leminga. Logicznie chcąc zrozumieć komentarz twojego pokroju pomyślmy redaktorzy tego portalu narzekali na samochody czy strzelanie... zakładam że na podstawie tych opinii wyrobiłeś sobie podobną ale jest pewien problem otóż nie wszyscy mają takie zdanie.
Tutaj np. autor filmu głosi że strzelanie jest zadziwiająco dobre a samo jeżdżenie prezentuje się lepiej od modelu przykładowo z GTA... https://www.youtube.com/watch?v=beaS9lT910M&t=606s
ciekawe prawda?
I generalnie taka jest światowa tendencja... opinie różnorakie więc ja bym nie zakładał póki co ostatecznego obrazu tej produkcji jedyne co się zgadza co wszyscy przyznają to błędy tutaj nikt nie ma odmiennych opinii. Każdy stwierdza że jak na razie jest ich od groma.
Rozgrywka wiele nie pokazuje prawda... to takie pierwsze rozdanie kart. Chociaż ocieniając ten kilkunastominutowy gameplay ja np. nie widzę żeby model jazdy był płytki albo że strzelanie jest jakieś słabe... grałem w gry tego typu posiadające obie mechaniki i prezentuje się to przynajmniej tak o z perspektywy obserwatora dobrze. A jak będzie ostatecznie? Ja mam nadzieje na wyrównany poziom na każdym froncie a to na co liczę najmocniej zostało właśnie potwierdzone. Ciekaw byłem głębi... ciężko to tak opisać ale znowu wszyscy co grali jednogłośnie przyznali że gra jest bardzo głęboka w myśl wielkości ale nie kilometrów kwadratowych ale zawartości na kilometry same.
Więc nudzić się nie będę... i powiem tak lemingu (nie obrażam stwierdzam fakt) noty 7/10 czy 8/10 to gracze dawali takiemu Days Gone czy Death Stranding świetne gry prawda ale właściwie to były produkcje Indie. Ambitni to oni byli że w ogóle jedna i druga gra powstała ale o ambitnych projektach... wyzwaniach nie było mowy.
Teraz tak... goście którzy robili wcześniej konie i miecze wzięli się za auta oraz bronie palne i co by nie mówić dali rade nawet jak te elementy będą średnie to przypomnę że również SĄ ŚREDNIE w prawie każdym innym open worldzie...
Także podsumowując dla mnie komentarze twojego pokroju to właściwie nieuzasadniona krytyka typu wchodzi na forum o grach człowiek co na co dzień pracuje w stajni i się będzie wypowiadał o tym jakie gusta, wymagania mają gracze mimo że gier nigdy na oczy nie widział. To nie są konie kolego.
Oceniam grę na ten moment na podstawie gameplaya a Ty zachowujesz się jakbym całą grę przeszedł.
Skoro nie wiadomo jakie mam wymagania, to po co ten pasywno-agresywny komentarz i rzucanie epitetami typu "leming"? Widzę co się dzieje z Cyberpunkiem 2077 na świecie. Jak tylko było jakieś pierdnięcie z Twitterowego konta Cyberpunka, to wszyscy się spuszczali. Naprawdę sądzisz, że gracze nie mają dużych wymagań co do tej gry?
Myślę, że trochę poniosła Cię fantazja i może chęć dogadania mi jak przeczytałeś moje komentarze, ale ja po prostu dzielę się moimi przewidywaniami i nie twierdzę, że są one w 100% jedyne poprawne, więc zluzuj trochę. Rozumiem, że Ty gusta graczy znasz, więc dlatego wiesz, że się mylę?
Mówisz tu coś o pracy w stajni i o tym, że nie znam się na grach i w ogóle pewnie nie gram, bo jestem tylko biedny stajenny, więc co ja śmieć śmiem wmawiać ludziom jakie odczucia będą mieli co do gry. Idź może pograj w GTA, to się trochę rozluźnisz, albo może w jakieś "konie". Kolego.
Z takim nastawieniem na pewno.
Myślę, że spokojnie można ocenić chociaż częściowo model jazdy po tym co mówią ludzie i po tym co widać na materiałach. A widać głównie 3 (według mnie) mankamenty tego modelu jazdy:
1) Samochód przyspawany do płaszczyzny, po której się porusza, bez imitacji zachowania zawieszenia tak jak w GTA SA czy GTA IV. Widać to przy najechaniu na krawężnik, auto dokleja się do podwyższonego terenu tak jak w GTA V co jest bardzo słabe.
2) Gwałtowne przyspieszanie jak w Sleeping Dogs. Klikasz gaz i auto wariuje. Nie rozumiem czemu twórcy sandboksów z pojazdami nie mogą zrobić tego jak np. w zupełnie innej grze czyli Battlefield 3. Klikasz gaz, ruszasz normalnie. Dodajesz do tego L Shifta i jedziesz wtedy "na maxa".
3) Brak poczucia masy pojazdu i znów, przyspawanie do podłoża. Widać to podczas skręcania, te auta nie mają swojej masy, skręcają "w miejscu". Nie trzeba robić tego jak w Mafii II czy GTA IV gdzie model jazdy jest wymagający, ale nawet poziom GTA SA to jest coś co byłoby naprawdę odpowiednie.
Zobaczymy czy do premiery popracują jeszcze nad tym, jeśli nie to mi osobiście będzie smutno. W grze, w której pojazdy są głównym środkiem przemieszczania się mogę wymagać, aby był to element zrobiony dobrze, a nie na odwal się.
Średnio zrozumiałeś aluzje do tych koni... nie mam obowiązku nikogo rozpieszczać tym bardziej obcych forumowiczów. Dyrdymałów też tak o nie zostawię jak irytują. A w mojej ocenie bardzo słabe przypuszczenia i fatalne szacowanie to jest właśnie taki jeden wielki dyrdymał.
Godny splunięcia... ale spokojnie nie spinaj się tak to tylko słowa.
Rzeczowa argumentacja... spoko. Osobiście nie wymagam od CD Projektu niewiadomo czego na tym polu i tak naprawdę sam będę musiał to przetestować żeby wyrobić opinię. Ten model jazdy w sensie. Wydaje mi się że to będzie mocny Arcad'e ale jednak zupełnie inny od tego typu Watch Dogs... tylko o jednym trzeba jeszcze pamiętać. Mianowicie rok 2077... gdzie teoretycznie naturalnym biegiem ewolucji dla samochodów jest właśnie super przyczepność czy hamowanie ale to detal pominięty przez ogół oceniających... a przecież weźmy na tapetę takie GTA V (według mnie maksymalny poziom w zasięgu CDP jak chodzi o model jazdy) tam najlepsze auta też super hamują nigdy tego nie liczyłem ale kilka sekund max a co do ciężaru... też należałoby się zastanowić czy to co oferuje GTA (głównie grałem w piątkę starszych części nie oceniam, aczkolwiek gta iv model jazdy bardzo mi się podobał) w kontekście przyczepności czy jest takie sensowne właśnie w roku 2077 gdzie auta np. mogą być super ciężkie...
Wydaje mi się że bardzo dobry model arcade ale naprawdę bardzo dobry a zauważmy że te auta naprawdę tak fajnie płynnie skręcają zupełnie inaczej niż w takim Watch Dogs... może być strzałem w dziesiątkę dla tej gry.
I ostatnia kwestia... auto nam pokazane to bodajże pojazd startowy nie wiem czy wyrabianie opinii na bazie auta Franklina byłoby rzeczowe... bo raczej preferowałem totalnie inne samochody więc znowu pozostaje kwestia różnorodności pojazdów w kontekście prowadzenia.
Tak czy siak ja uważam że minuta rozgrywki oraz niespójne opinie dziennikarskie to stanowczo za mało żeby oceniać a pamiętajmy... redaktor takiego eurogamera (pl) ocenił model jazdy Cyberpunka znacznie wyżej od tego z GTA V czy gier Watch Dogs, więc sorry ale ta niespójność istnieje i to jest naprawdę spora niespójność.
https://www.youtube.com/watch?v=rUTg8GLs5aA
Podziwiam ludzi którzy mogą wypowiadać się o modelu jazdy i przede wszystkim masie pojazdów, nie grając w grę. Tym bardziej że dziennikarze którzy jeździli różnymi pojazdami, wyraźnie zaznaczają że każdy ma inną masę i tak pojazd z demo jest znacznie bardziej zwrotny niż van...
chyba jednak miałem rację.
Nie wiem czy było, w sieci pojawił się 23 minutowy gameplay bez komentarza (to co było w jednej ciągłości).
https://m.youtube.com/watch?v=RF0cRaVVQco&feature=emb_title
Wrzuciłem z telefonu bo na razie jestem bez kompa, a na nim nie ma tragedii. Ale domyślam się, że to nagrany obraz z twitcha i sklejony więc rozumiem, że jest bez szału.
Ciekawe, zwykle gdy Sasko gdzieś się wypowiada, pod spodem jest masa komentarzy w stylu "Chcę zagrać w tę grę razem z nim, jest taki pełen entuzjazmu, że mnie tym zaraża".
tylko 5 newsów o Cyberpunku dzisiaj? co tak słabo?
Znowu webkamerki czy w studiu?
Bo juz od 3 miesiecy mam dosc patrzec na czyjas mebloscianke w mieszkaniu.
Wczoraj ta dziewka byla ladna ale jak na taki event nadawac ze schowka na miotly slabo to wyglada. Przynajmniej z CDP o jakas klimatyczna scenografie sie postarali.
Chciałem zadać pytanie: dlaczego robicie słabą grę zamiast wydać Wiedźmina 4?
W4 miałby 10/10 zamiast 7/10 CP2077
Ej, ty to się tak znasz...Szkoda opisywać całość dlaczego tak robią, ale powodów jest wiele.
Ja tam się cieszę. Doświadczenia jakiego nabiorą wyjdzie im na dobre. Zmiany w silniku oraz jego rozbudowa również będzie dobrze rzutować na przyszłe duże produkcje.
Wkopuję się w bagno tym pytaniem, ale czemu wy wszyscy uważacie, że gra jest słaba? Gdyby robili wiedźmina, wyglądałby tak samo, tylko zamiast samochodów byłby konie, a zamiast betonowej dżungli trawa i lasy. Nie wydaje mi się żebyście oceniali jakość gry po scenografii, więc o co chodzi?
Cyberpunk 7/10? Ile godzin już zagrałeś, że wystawiasz ocenę?
Acha sorry, oceniasz na podstawie urywka prologu.
Poza tym przypominam, Wiedźmin na GOLu dostał 8.5/10, a Dragon Age 3 dychę, także ocena gry - pojęcie bardzo względne.
Mi się tam występ Pawła Sasko podczas Night City Wire podobał. Widać, że żyje tą grą i widać, że się chciał podzielić swoimi emocjami i pasją z widzami. A ten jego notatnik rozłożył mnie łopatki. Oby więcej było takich ludzi którzy tak żyją grą którą tworzą :)
Czy będzie zapis z tego liva? A jeśli tak to gdzie? Na kanale TVGRYplus?
Czy tylko mi Paweł Sasko na tym zdjęciu przypomina waldena z Jak zostałem gangsterem?
Niech się go zapytają kiedy w końcu wprowadzą TPP albo czy chociaż udostępnią narzędzia by moderzy mogli to zrobić.
2145 opcji w kreatorze postaci którą będę kreował 20 razy dłużej niż będę ją widział na ekranie.
To że nie będziesz widział postaci w scenkach przerywnikowych nie oznacza, że nie będziesz jej widział wcale. Na pewno będzie widoczna w menu i pewnie też w jakichś odbiciach jak lustra, tafla wody, czy witryny sklepowe.
To że nie będę jej widział podczas samej rozgrywki przeżyłbym, ale żeby nie widzieć jej w przerywnikach ? To jest przegięcie pały. Najlepszym połączeniem było to zaprezentowane w Deus-Ex'ach - FPP podczas gry i TPP podczas przerywników.
Ale jak to sobie wyobrażasz, skoro tych przerywników odbierających kontrolę będzie tylko kilka na całą grę, a tak w każdej akcji masz możliwość kontroli nad postacią?
No właśnie ta opcja kontroli postaci podczas przerywników w ogóle mi się nie podoba. Kilku recenzentów zwracało uwagę że zdarzało im się gubić na ekranie postać z którą rozmawiali a także mieli problem z wycentrowaniem ekranu na niej.
Zamiast tego mogliby wprowadzić przycisk "akcji" podczas przerywnika gdyby takowa była wymagana.
Wolałbym jednak sprawdzone rozwiązania.
zas ten gosc jemu zyla lada moment peknie strasznie sie napina podczas rozmowy xd
Te wszystkie wydarzenia chyba idą zgodnie z terminarzem premiery wrześniowej, ale ich nie przełożyli tylko premierę.
Mam nadzieję że jest więcej takich osób jak Paweł Sasko nie tylko pracujących u redów ale w całej branży bo to dzięki nim gry to coś więcej niż zestaw cyferek big corpo
Optymalizacja nie pozwalającą grać w 4k i 60fps na karcie za 6k.
Czekamy jeszcze 5 min. Mam nadzieję że dowiemy się o kilku rzeczy nad którymi teraz pracują ./
Oj czekam. I czekam coraz bardziej dzięki temu gameplayowi. Nie hypuje się bo to jest głupie i jestem za stary aby się nastawiać jak dziecko a potem marudzić i płakać jak to mnie ktoś oszukał czy coś. Obojętne. Gdy gra wyjdzie wtedy będę ją oceniał. Nie mam wysokich wymagań bo jeszcze w nią nie miałem przyjemności zagrać. Zagram to sobie wyrobię opinię. Więc trochę się będę wyróżniał w komentarzach i nie mam zamiaru oceniać niezoptymalizowanego i niegotowego produktu. Tyle. Niech się przyjemnie walczy, optymalizacja niech będzie dobra i ja to kupię.
Gorzej od Red Dead Redemption 2 na premierę raczej nie będzie. Mam taką nadzieję.
Fajnie brzmi jak opwiada o budowie questów, ale wiadomo, że in game, nie będzie tak spektakularnego odczucia tych questów i ścieżek wyboru :)
Jedno czego po redach moge być pewny, że gra będzie fabularną kosą, graficznie mi się podoba, setting nie mój ale kto wie, może mnie wciągnie. Nie jaram się tą grą ale jest ona przeze mnie na celowniku ciekawości
Muszę powiedzieć, że Paweł Sasko potrafi człowieka zachęcić do gry, bo po prostu strasznie widać po nim ekscytacje i dedykacje Cyberpunkowi. Jak tak posłuchałem tego wszystkiego, to wydaje mi się, że ta gra może być faktycznie rewolucyjna i bliska arcydzieła, zwłaszcza w kwestii fabuły. Wygląda na to, że rzeczy typu średnie strzelanie czy model jazdy zostaną przyćmione, przez genialny świat i fabułę. Obecnie moja największa obawa dotycząca gry, to ilość błędów i optymalizacja, które mogą być kulą u nogi dla tej gry.
Wybraliście dziadka U.V Impaler do oceny gajmelpeju lol . Przecież to ewidentny fanboj PS i jeszcze sam stwierdza, że już jest za stary... Kolo zawsze ocenia wyżej ekskluzywy PS niż multiplatformy niezależnie od gry.
Czy wy tego nie widzicie?
A może by tak CDP łaskawie zrobiło stream z Cyberpunka 2077? Taki dla ludu, nie dla wybrańców. Żeby można się było faktycznie przekonać, że coś tam z tej gry istnieje.
Nie macie wrażenia po tym streamie, że mimo wszystko UV i Michał zbyt łagodnie potraktowali tę grę? Moim zdaniem wydźwięk obu wrażeń z 4-godzinnego etapu jest dość pozytywny mimo tego, że niektóre mechaniki były według nich średnie. Natomiast błędy, o których tutaj mówi UV, czyli że nie mógł wsiąść do samochodu albo nic odjechać, skreślają grę na starcie i jeśli aż tyle błędów było w 4-godzinnym fragmencie to aż strach pomyśleć, co z całością gry. To pokazuje, że premiera listopadowa jest mocno wątpliwa. Natomiast konstrukcja świata i questów wygląda mega i zapowiada się, że będzie to jeden z najmocniejszych punktów tej produkcji.
Podobało mi się też wystąpienie Pawła, widać, że żyje tą grą i chce, żeby była jak najlepsza i jak najbardziej dopieszczona. Oby wszystko się udało i gra na premierę wyeliminowała większość dużych błędów, a będzie super
PS. sam mam zamówiony preorder, jeszcze sprzed pierwszej daty premiery w kwietniu, więc tak samo jak większość z was, czekam na premierę
Polscy dziennikarze i tak są bardzo surowi w porównaniu z innymi. Generalnie wrażenia z innych krajów są mocno pozytywne.