Star Wars: The Old Republic - jak wyglądać będzie system kompanów
Ciekawi mnie jedno - czy kompani będą widoczni dla innych graczy? Jak w takim razie rozwiązać problem powielania? Przecież gra nie będzie oferowała dla każdego gracza uniklanych pomocników?
The Old Republic to obecnie najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra! Choć na Wiedźmina 2, Diablo III, Starcrafta II i Mafię II też bardzo czekam!
Świetne spostrzeżenie Mastyl... dołączam się do Twojej myśli i z niecierpliwością czekam na odpowiedź...
P.S. Must Have! ;)
Mastyl - podejrzewam, że będą widoczni. Dla gracza kompan może zapewnić naprawdę fajne opcje interakcji (jeśli powyższe deklaracje nie są przesadzone), dla pozostałych graczy będzie po prostu kolejnym celem do eliminacji. Jak dla mnie dobry układ.
@Mastyl - każda klasa będzie miała innych towarzyszy, do tego każdy będzie mógł chodzić tylko z jednym aktywnym w jednym czasie. Do tego będą opcje customizacji wyglądu i ekwipunku towarzyszy. Nie wiadomo jednak, czy będą oni dopuszczeni do PvP (co wymagałoby masy pracy nad balansem rozgrywki).
Dla mnie to fajny dodatek, zawsze to bonusowa historia i dialogi ;]
Mastyl - widzę kilka rozwiązań
1. Stałe zestawy umiejętności/charakteru kompanów + generowane imiona (jak pomocnicy w Diablo II)
2. Zasada wspólnych znajomych
3. Wyłączanie kompanów w trybie co-op
@up - Niestety nie (a może i stety). Imiona nie będą generowane losowo, bo każdy towarzysz ma swoją własną historię - biografię Vette, towarzyszki Sith Warriora możemy już przeczytać na oficjalnej stronie.
Każda z takich postaci zaoferuje nam dodatkowe questy, sprzęt oraz bonusy do charakterystyk.
A nie statystyk? :P
Naprawdę czuć kotora bardzo mocno. To będzie wielki hicior ;)
Zgadzam się. Bardzo czuć KotORa w TORze :) Myślę, że (stety niestety) tym samym można skończyć marzyć o KotORze 3.