Potężna broń w Baldur's Gate 3 może zrujnować kilka historii, ale zdasz sobie z tego sprawę dopiero wiele godzin później
Tej broni używało się w każdej walce z nieumarłymi. Początkowo miała buga. Przed oślepieniem nie chronił rzut obronny, a ten efekt można było włączać i wyłączać bez ograniczeń w jednej turze. Sposób w jaki działa odpędzenie nieumarłych - odpędza wszystkich, którzy widzą kapłana - sprawiał, że włączając i wyłączając efekt oślepienia zadawało instant 4k6 obrażeń od światła przy każdym przełączeniu efektu. Można tak było w jedną turę wybić np. całą obstawę Baltazara czy jakichkolwiek innych nieumarłych.
Jeśli dobrze pamiętam, to po jakimś czasie jeden z patchy dodał rzut obronny na efekt oślepienia i jednocześnie odpędzanie nieumarłych zadawało obrażenia już tylko raz w ciągu tury, nawet jeśli kapłan bawił się modalem broni, aplikując oślepienie wielokrotnie.
Może nie wiedziałeś, że da się exploitować jej właściwości?
Znalazłem video, od 1:50:
https://youtu.be/nsJE87cUkVk