„Po prostu nie mieliśmy paliwa”. Mark Rubin ujawnia przyczyny porażki XDefiant i opuszcza branżę gier
To była bardzo dobra gra. W czasach gdy CODy są robione dla fortnajtowców to była miła odmiana. Gdyby nie zamknęli serwerów, to nadal bym sobie w to pykał od czasu do czasu.
Bardzo duży zmarnowany potencjał.
Problemem rzeczywiście był brak marketingu, bo o grze dowiedziałem się dopiero jak ktoś mi tutaj ją polecił w komentarzach jako alternatywę do CoDa.
Gdyby gra była od razu na Steamie, to by zdobyła dużą popularność, a jak była tylko w jakimś Ubisoft Launcher, którego nikt nie używa, to kto się miał o tym dowiedzieć...
XDefiant to faktycznie była bardzo dobra gra, a co ważniejsze przez długi okres czasu nie miała żadnej realnej konkurencji.
Z tego co rozumiem powodem przez który nie osiągnęła sukcesu było "złe zarządzanie" (chociaż nie wiem czy można użyć tego tego terminu kiedy zarządzający ewidentnie miał produkt od początku do końca gdzieś, bo to sprawia że: "it's not a bug it's a feature") za którą to porażkę oczywiście zapłacili ludzie tworzący sensowny produkt, podczas gry źródło problemów, ludzie którzy efektywnie zrobili z gry zakładnika swojej kupkowatej usługi, wciąż mają się jak pączek w maśle...