Po 25 latach jeden z elementów gry, która odmieniła gatunek RPG, ciągle spędza sen z powiek oryginalnemu twórcy Diab...
Stamina jest zle zaimplementowana i niedokonczona, nie powinna byc wymagania do normalnmego biegu tylko do przyspieszenia, np krotkiego sprintu i powinna jescze bonusowac ataki fizyczne, wtedy miala by sens.
Mnie bardziej wk.... synergie, a raczej ich ilosc na jeden skill, spieprzyly totalnie gre, na hellu niewrazliwosci karaja postacie walczace jednym zywiolem z synergiami, wiec trzeba gerac w grupie gdzie kazdy ma swoja swpecjalizacje, z kolei drop z mobkow jest otwarty wiec trzeba walczyc z innymi o lup, wiec lepiej jednak grac samemu.....ale niewrazliwosci...... bledne kolo, bez sensu. Jest pare buildow z mala iloscia niewrazliwosci na nie, np popularny i przepowerowany Hammerdin, ale ilez mozna nim grac, poza tym Czarka ma free Teleport i mozna swobodnie fruwac po mapie jak na jakims czicie :D
A mi się ten system podobał. Dodawał realizmu, ale nie w przesadzony sposób. Na początku postać jest słaba, i szybko się męczy a wraz z rozwojem biegnie dalej bez zmęczenia.
A mi się ten system podobał. Dodawał realizmu, ale nie w przesadzony sposób. Na początku postać jest słaba, i szybko się męczy a wraz z rozwojem biegnie dalej bez zmęczenia.
Pomysł nie jest zły, ale słabo zaimplementowany. Jakby korzystały z niej jakieś zdolności/umiejętności, były związane z nią talenty a sam stat nie był przyklejony na siłę/sztywno do życia to mogło by być ciekawie.
Ale przy finalnej implementacji i "trudności" mobków na początkowych obszarach - wyszedł z tego time-gating i to jeszcze taki który trzyma cię przy monitorze (gorsza opcja już i tak krytykowanego rozwiązania). Właśnie przez tego typu rozwiązania, granie w gry blizzarda generalnie potrafi być mocno irytujące jak ktoś nie ma olbrzymich ilości wolnego czasu czasu. Co gorsza, i ile na początku pozwalali to omijać skillem*, to z czasem obniżyli jego pułap w swoich grach tak bardzo że czołganie się jest jedyną opcją.
*) I nie sugerowałbym się tutaj złożonością współczesnych mechanik, które mają się podobnie do skilla - jak samodzielne zbudowanie rakiety zdolnej wynieść sztucznego satelity na orbitę i otrzymanie za to garści guzików ma się do inteligencji.
Mnie ten pasek zawsze irytował, jakby go po prostu wydłużyli, to byłby mniej wkurzajacy.
Jak dla mnie ot po prostu jedna z części diablo 2, które razem tworzą całą grę. Akceptuję i szanuję, lubię diablo 2. Tak samo akceptuję i szanuję heroes of might and magic 4, pomimo tych sporych zmian względem poprzednika, to jednak wyszło na plus. Choć to było spore ryzyko, ale jak dla mnie odwaga opłaciła się.
ProTIP
Stamina ma wplyw na rozgrywke max do Aktu 2, dalej juz nie ma zadnego znaczenia.