Pierwsze wrażenia z Anno 117: Pax Romana - szykuje się bezpieczny sequel dla fanów starożytnego Rzymu
Z wszystkimi DLC pewno za 3 - 4 sezony pomyślimy :)
Też się obawiam że początkowy kontent będzie dość biedny to stały problem gdy poprzednia część gry jest rozwijana przez wiele lat.
Zagram na pewno :) Akurat tego się spodziewałem, czyli więcej tego samego z kilkoma nowymi mechanikami w Rzymsko Celtyckim sosie :D Ogólnie klimaty starożytne o wiele bardziej mi odpowiadają niż takie Anno 1800 (które też oczywiście było spoko).
Cieszy wprowadzenie walki jak w grach RTS, chociaż tutaj jeszcze zobaczmy, czy ta walka nie zostanie potraktowana po macoszemu jak np. w takim Anno 1404. Jeśli chodzi o możliwość uniknięcia walki, to pewnie da się to ustalić w opcjach na początku rozgrywki, jak bardzo agresywny ma być przeciwnik NPC.
Biorąc pod uwagę ich eksperymenty z Settlersami to chyba dobrze, że tu nie chcą robić rewolucji
Mam kilka pytań:
1. Czy gra będzie w języku polskim?
2. Co dają bonusy za zapewnianie dóbr? Bo z tego co widziałem, można zapewnić jedną z dwóch co przekłada się na bonusy. Jeśli zapewnimy Ryby to dostaniemy +1 do obywatela i +1 do złota a jak się zapewni ryż czy coś podobnego to dostaniemy +2 do obywatela. Bardzo fajny i nowy system rozwoju miasta.
3. Do 4K potrzebna karta 4080? Ciekawe jak niższe wymagania.
Jeśli mogę przekleić to polecam pierwsze wrażenia od fajnego Youtubera. Pozdrawiam :-)
Na pierwsze pytanie to odpowiedzieć możesz sobie sam.
Czy kiedykolwiek w ostatnim powiedzmy 15 leciu była gra Ubisoftu bez języka polskiego? No właśnie.
Czy gra będzie w języku polskim?
Anno 1800 i wielu części są po polsku, więc będę mocno zdziwiony, gdyby Anno 117 będzie bez PL. Chyba że ... to ma związek z zwolnienie prawie 200 ludzi w firmie UbiSoft. Na razie nie widzę PL na karcie STEAM, ale to może się zmieni.