Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Pierwsze screenshoty oraz parametry techniczne Unreal Engine 3.0

14.05.2004 11:38
😜
1
Mark24
11
Legend

całkiem smakowite te screenzorki, może czas wrócić do gier offline :)

14.05.2004 11:39
zarith
👍
2
odpowiedz
zarith
252

można i tak i tak - jako multi do hl2 ma byc dodany cs...

14.05.2004 12:20
James_007
3
odpowiedz
James_007
187
Lord of Avernus

jak zawsze wyglada dobrze

14.05.2004 12:28
4
odpowiedz
zanonimizowany72699
20
Senator

chyba bede musiał podkręcic mojego athlona 1700 na 1900

14.05.2004 12:48
5
odpowiedz
Powazny_Sam
67
Pretorianin

ten screen mnie rozwalil... tylu szczegolow nie bylo nawet przy wyplywie screenow z q4... w hl2 postacie beda zbudowane z ok 7000-10000 poligonow. w ue3 bedzie ich 2000000 :D no coz :D jak moj kumpel by zagral w cos takiego to dostal by pierdolca z powiklaniami hehe :D zreszta UE zawsze byl najlepszy w dniu premiery i nie tylko :P

14.05.2004 13:00
Mutant z Krainy OZ
6
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
261
Farben

Na screenach zawsze wszystko pięknie wygląda;) Ciekawe jak w grze będzie to wyglądało.

14.05.2004 13:27
Vejt
7
odpowiedz
Vejt
89
The Chronicles of Vejt

niech teraz ktoś na tym dobrą gierkę zrobi

14.05.2004 13:27
Todd Rusell
8
odpowiedz
Todd Rusell
44
Zly z Natury

te screeny mnie rozwalily. szczegulowosc ich jest niezywykle wielka.
a to do piero przedspak tego co bedzie !!!

nasowa sie tez pytanie czy owe screeny niesa takowy jakoby powiazane z nadchodzacym Unreal-em 3 ? bo ja mam przeczucie ze tak,ze tez screeny sa z jakiegosc techdema Unreal 3. :) no mam taka...

>>ten screen mnie rozwalil. 1 000 000 !!!

14.05.2004 16:10
😊
9
odpowiedz
zanonimizowany165242
13
Konsul

nie wiem czym tyu się podniecać? GF6 miejscami haczy licząc taką scenę, a nie zapominajmy że jest to tylko czysty FLY by!!! Dodajcie teraz sobie kod gry, skrypty , AI, fizykę a zostanie wam może 30% tego performance:). Demo FLY by , a gra to zupełnie różne rzeczy:)

14.05.2004 18:22
10
odpowiedz
zanonimizowany99221
61
Generał

screenshoty robia oszalamiajace wrazenie, rzeklbym - zbyt piekne, aby bylo prawdziwe. nie twierdze, ze niemozliwe jest wygenerowanie przestrzeni zbudowanych z liczby polygonow bliskiej nieskonczonosci, lecz ostatnim trendem wsrod czolowych developerow, jest zachowanie wysokiej wydajnosci przy duzej szczegolowosci obrazu (poly bump mapping), ktory ma sie nijak do setek tysiecy polygonow na przedostatnim screenshocie ... biorac pod uwage to, ze pierwszy pokaz musi wywrzec niezapomniane wrazenie na graczach, a moze przede wszystkim konkurencji, rzeczywista jakosc poddana zostala retuszom ;] jak dla mnie, jest to po prostu prerenderowany obraz z 3ds max, odpalony na naprawde poteznej maszynie - w koncu brak tam jakiegokolwiek ruchu, ot jedynia martwa natura.

14.05.2004 18:26
😁
11
odpowiedz
Zax_Na_Max
116
Bo Emeryt Znał Karate

dobra mozecie se mażyć ja wiem jedno carpe diem (karpia bijem kijem) chwytaj chwile a co bedzie dalej to pryszcz...na co się podniecać ta gra to przecież jakiś projekt na 2008 rok...

ps. ale screen'y EXTRA...

14.05.2004 18:34
eJay
👍
12
odpowiedz
eJay
253
Quaritch

gameplay.pl


Widzialem filmik z mozliwosciami tego enginu...Sceptykow musze zdolowac. Niestety nowy engine masakruje. Naprawde nie widzialem jeszcze tylu szczegolow i chyba nie zobacze na swoim kompie:/ Ale warto sobie sciagnac ten filmik (poszukajcie na google bo nie pamietam adresu)...

14.05.2004 18:44
13
odpowiedz
zanonimizowany99221
61
Generał

ejay, ogladac filmik bedacy produktem wtornym, materialem w ktorym mozna dosc latwo wyrzezbic _bog_wie_co, a odpalac techdemo, ktore daje mozliwosc sprawdzenia rzeczywistych mozliwosci enginu to dwie calkiem rozne rzeczy. owszem, nie twierdze, ze engine u3 jest cienki/oszukany, ale z drugiej strony popadanie w skrajnosc i wynoszenie pod niebiosy czegos, czego namacalnie jeszcze sprawdzic nie mozna jest troche na wyrost. bo jesli wziac pod uwage jedynie to, ze obrazki prezentuja bardzo szczegolowe, ale statyczne obiekty, trudno mowic o przelomowosci ...
koniec koncow, engine doom 3 rowniez moglby pociagnac tak szczegolowe modele. pytanie brzmi: czy da sie grac z takimi detalami, obciazonymi jednoczesnie pozostalymi funkcjami gry/programu ?

14.05.2004 20:08
14
odpowiedz
zanonimizowany15417
80
Generał

screny robią zdecydowanie wieksze wrazenie niz film zaprezentowany na E3, wiec co do niech jestem nastawiony sceptycznie ... ale to co pokazana w tym krótkim 5 minutowym fragmencie i tak moim zdaniem wbija w ziemie konkurencje .. szczególnie ostania animacja ... dla zainteresowanych podaje link ...

14.05.2004 22:08
15
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

peanut o to sie nie martw bo Epci zawsze jak pokazywal techdema silnikwo to gry na nich robione wygladaly nawety jeszcze piekniej :D:D:D I jakbysa nie wiedzial sam silni kw sprzedazy bedzie dopiero za dwa lata a gierki na nim stworzonej mozna sie spodziewac w 2007-2008 roku :D

14.05.2004 22:34
16
odpowiedz
zanonimizowany7341
14
Legionista

gra na ue3 epic ma wydac kolo 2006 roku, ale juz teraz kilka firm robi wlasne gry na tym engine, wiec moga wyjsc wczesniej niz 2006
watpie aby engine doom3 ze na technologie bsp i pare innych szczegolow takie cos pociagnal

tim sweeney ".. that Unreal Engine 3 runs @ around "25 to 35 FPS" on the new cards "

http://www.gamespyarcade.com/livewire/
http://www.unrealtechnology.com/flash/technology/ue30.shtml

Wiadomość Pierwsze screenshoty oraz parametry techniczne Unreal Engine 3.0