Pierwsze screenshoty oraz parametry techniczne Unreal Engine 3.0
chyba bede musiał podkręcic mojego athlona 1700 na 1900
ten screen mnie rozwalil... tylu szczegolow nie bylo nawet przy wyplywie screenow z q4... w hl2 postacie beda zbudowane z ok 7000-10000 poligonow. w ue3 bedzie ich 2000000 :D no coz :D jak moj kumpel by zagral w cos takiego to dostal by pierdolca z powiklaniami hehe :D zreszta UE zawsze byl najlepszy w dniu premiery i nie tylko :P
Na screenach zawsze wszystko pięknie wygląda;) Ciekawe jak w grze będzie to wyglądało.
te screeny mnie rozwalily. szczegulowosc ich jest niezywykle wielka.
a to do piero przedspak tego co bedzie !!!
nasowa sie tez pytanie czy owe screeny niesa takowy jakoby powiazane z nadchodzacym Unreal-em 3 ? bo ja mam przeczucie ze tak,ze tez screeny sa z jakiegosc techdema Unreal 3. :) no mam taka...
>>ten screen mnie rozwalil. 1 000 000 !!!
nie wiem czym tyu się podniecać? GF6 miejscami haczy licząc taką scenę, a nie zapominajmy że jest to tylko czysty FLY by!!! Dodajcie teraz sobie kod gry, skrypty , AI, fizykę a zostanie wam może 30% tego performance:). Demo FLY by , a gra to zupełnie różne rzeczy:)
screenshoty robia oszalamiajace wrazenie, rzeklbym - zbyt piekne, aby bylo prawdziwe. nie twierdze, ze niemozliwe jest wygenerowanie przestrzeni zbudowanych z liczby polygonow bliskiej nieskonczonosci, lecz ostatnim trendem wsrod czolowych developerow, jest zachowanie wysokiej wydajnosci przy duzej szczegolowosci obrazu (poly bump mapping), ktory ma sie nijak do setek tysiecy polygonow na przedostatnim screenshocie ... biorac pod uwage to, ze pierwszy pokaz musi wywrzec niezapomniane wrazenie na graczach, a moze przede wszystkim konkurencji, rzeczywista jakosc poddana zostala retuszom ;] jak dla mnie, jest to po prostu prerenderowany obraz z 3ds max, odpalony na naprawde poteznej maszynie - w koncu brak tam jakiegokolwiek ruchu, ot jedynia martwa natura.
dobra mozecie se mażyć ja wiem jedno carpe diem (karpia bijem kijem) chwytaj chwile a co bedzie dalej to pryszcz...na co się podniecać ta gra to przecież jakiś projekt na 2008 rok...
ps. ale screen'y EXTRA...
Widzialem filmik z mozliwosciami tego enginu...Sceptykow musze zdolowac. Niestety nowy engine masakruje. Naprawde nie widzialem jeszcze tylu szczegolow i chyba nie zobacze na swoim kompie:/ Ale warto sobie sciagnac ten filmik (poszukajcie na google bo nie pamietam adresu)...
ejay, ogladac filmik bedacy produktem wtornym, materialem w ktorym mozna dosc latwo wyrzezbic _bog_wie_co, a odpalac techdemo, ktore daje mozliwosc sprawdzenia rzeczywistych mozliwosci enginu to dwie calkiem rozne rzeczy. owszem, nie twierdze, ze engine u3 jest cienki/oszukany, ale z drugiej strony popadanie w skrajnosc i wynoszenie pod niebiosy czegos, czego namacalnie jeszcze sprawdzic nie mozna jest troche na wyrost. bo jesli wziac pod uwage jedynie to, ze obrazki prezentuja bardzo szczegolowe, ale statyczne obiekty, trudno mowic o przelomowosci ...
koniec koncow, engine doom 3 rowniez moglby pociagnac tak szczegolowe modele. pytanie brzmi: czy da sie grac z takimi detalami, obciazonymi jednoczesnie pozostalymi funkcjami gry/programu ?
screny robią zdecydowanie wieksze wrazenie niz film zaprezentowany na E3, wiec co do niech jestem nastawiony sceptycznie ... ale to co pokazana w tym krótkim 5 minutowym fragmencie i tak moim zdaniem wbija w ziemie konkurencje .. szczególnie ostania animacja ... dla zainteresowanych podaje link ...
peanut o to sie nie martw bo Epci zawsze jak pokazywal techdema silnikwo to gry na nich robione wygladaly nawety jeszcze piekniej :D:D:D I jakbysa nie wiedzial sam silni kw sprzedazy bedzie dopiero za dwa lata a gierki na nim stworzonej mozna sie spodziewac w 2007-2008 roku :D
gra na ue3 epic ma wydac kolo 2006 roku, ale juz teraz kilka firm robi wlasne gry na tym engine, wiec moga wyjsc wczesniej niz 2006
watpie aby engine doom3 ze na technologie bsp i pare innych szczegolow takie cos pociagnal
tim sweeney ".. that Unreal Engine 3 runs @ around "25 to 35 FPS" on the new cards "
http://www.gamespyarcade.com/livewire/
http://www.unrealtechnology.com/flash/technology/ue30.shtml