Pełen smutku i wiary deweloper „jest skłonny wydać 25 mln USD”, by uratować grę, którą anulowano 6 lat po zapowiedzi. Twórca Stardew Valley może pomóc
Pierwszy raz słyszę o tej grze. Jeśli powstanie - spoko, kto chce, niech se w to gra. Jeśli nie powstanie - spoko, ludzie będą grać w coś innego.
co wy gadacie przecież studio hypixel nie jest zamykane bo to studio odpowiedzialne za jeden z największych serwerów w minecraftcie czyli hypixel.net tylko część studia która miała stworzyć tą gre :p
w 5 lat studio przejadlo ~70mln dolarow. Riot chcialo sprzedac Hytale, ale nikt nie chcial kupic. czemu? po pierwsze, 90% osob ktore tworzylo Hytale zostalo wymienionych na 'specialistow' z Riot - zero pasji, tylko kasa (tak sie awanasuje w Riot). po drugie, przepisali slinki od nowa, zeby bylo bardziej jak Minecraft a pozniej jak Roblox, jeszcze pozniej zeby bylo multiplatformowe - wyobrazcie sobie ze chcieli skrypty urzytkownikow na platformie Nintendo, dobre sobie. prawdziwi pasjonacie zostali przy serwerze Hypixel.
Plus w sumie mocne slowa o Riot, podczas gdy jest to jedno z niewielu studiow, ktore ma pozatrudniane ludzi tylko po to zeby rozwijali uniwersum piszac krotkie opowiadania (A te az ociekaja miloscia do settingu i gier), a na rozmowie o prace potrafi pasc losowe pytanie o lore Runeterry (swiat w ktorym jest umiejscowiony LoL).
Oraz ktorej dzial muzyczny jest tak duzy (i dobry) ze powstalo okreslenie ze RIOT jest firma robiaca muzyke z doklejona gdzies tam po drodze czasami gra.
Wiekoszosc problemow Riot, ktore od czasu do czasu wylaza na wierch wynika wlasnie z tego ze podchodza do spraw za bardzo na luzie (czasami az za mocno za bardzo). Zas w swojej historii przedkladali ambicje i chec rozwoju uniwersum Runeterra ponad rachunek ekonomiczny wielokrotnie (co zawsze konczy sie cieciami i ratowaniem budzetu a potem powtarza).
Choc zgodze sie z tyjm ze probowali chwytac zbyt wiele srok za ogon jednoczesnie, i ta gra wydaje sie jedna z ofiar takiej taktyki.
Dodatkowo w momencie, gdy riot zaczelo zwalniac ludzi (jakos po pandemii, bo mieli problemy z kasa) podobno x osob odeszlo z tego studia (to juz trzeba by doszukac, w jednym filmiku to widzialem)
Niedawno miedzy innymi te osoby dolaczyly do nowego studia (arcanite games), finansowanego przez simona (glownego tworce hytale)
Niektórzy deweloperzy którzy pracowali nad Hytale mogą dołączyć do Anego Studios, którzy pracują nad Vintage Story. Ponoć będą mogli pracować nad osobnym trybem który ma przypominać to co w zamyśle miało Hytale tylko na silniku z gry VS.
Źródło: https://www.vintagestory.at/blog.html/news/hytale-fans-you-are-very-welcome-here-r412/
Zagrałem w oryginał jakieś pół roku temu i ta gra w ogóle nie potrzebowała remastera... Swoją drogą rozgrywka dość nudna nawet na najwyższym poziomie trudności. Nie grałem jeszcze w 2, więc nie wiem czy gameplay jakoś się rozwinął względem pierwszej części.