Prawie nikt nie zauważył, że nowa gra ojca serii BioShock, Judas, została opóźniona bez większego zamieszania
Mnie przesunięcie premiery żadnej gry nie ekscytuje. Dodaję do listy życzeń, kiedy, i jeśli, wyjdzie, dostanę powiadomienie.
Oby ta gra w końcu wyszła. Pewnie jak w przypadku Bioshock Infinite będzie musiał przyjść ktoś, co uporządkuje grę.
Ta gra to bardzo ciekawy temat, szczególnie dla mnie, z punktu tworzenia żyjących światów.
Ken Levine obiecał system (czyli w domyśle coś nie opartego na skryptach... ale to tylko moje założenie) oceny poczynań gracza przez NPC w grze.
Do tej pory to wszystko działało na skryptach i w sposób mocno uproszczony i tylko w niektórych grach. Np. jesli zrobiłeś jakiś quest w grze cRPG, to zmienna w bazie danych generowała określony komentarz NPC, np "o, zbawca krainy takiej i takiej".
Judas miał pójść krok dalej, NPC miały mieć złożony algorytm oceny zachowań gracza. Pytanie na ile to opowieści Levine'a w stylu Petera Molyneux albo Tpdda Howarda, na ile faktycznie Judas coś takiego zaoferuje. Czy z dużej chmury wyjdzie mały deszcz?
Na pewno zrobie na swoim kanale materiał o takich żyjących systemach reakcji NPC na działania gracza. Nie ma jednak tego za dużo i dlatego na Judasa czekam z niecierpliwością.