LucasArts zapowiedział oficjalną grę na podstawie trzeciego epizodu Star Wars
Mała poprawka:
Premiera pierwszej trylogii Gwiezdnych Wojen na DVD wyznaczona jest na 21 września, a nie jak jest napisane 21 sierpnia.
super tyle ze pewnie wyjdzie w 2007 roku z juz przestarzalym enginem jak we wszystkich nowych grach lucasartsu. Republic Commando ma wyjsc za rok na enginie Unreala 2 jak caly swiat zapomni juz o silnikach z dooma3 i hl2.
za jaki rok?! Republic Commando ma wyjsc jeszcze w tym roku :)
a nad eIII juz pewnie od dawna pracowali...
a co do engine lucasarts to w kazdej ich grze jest doskonala grafika
poczawszy od Monkey Island chocby czesci 4 poprzez Jedi Outcast do KOTORa, czy w produkcji Mercenaries i wlasnie Republic Commando...
James_007 - owszem stare gry byly na czasie, ale Jedi Academy wydany na enginie Q3 to kpina, Republic Commando wyjdzie moze i w tym roku ale na starym juz na dzien dzisiejszy silniku, po premierach w/w przeze mnie hitow
Dzabba ---> "Jedi Academy wydany na enginie Q3 to kpina" - Największa głupota, jaką w życiu słyszałem. Silnik Quake'a jest świetny, bo nie ma wygurowanych wymagań, a sama gra prezentuje się bardzo dobrze. Więc nie narzekaj na engine Unreala2, bo na nim pociągną jeszcze przynajmniej 2 lata. I możesz być pewien, że w 2007 świat będzie wciąż pamiętał o Doomie3 i Source'ie.
To może być ciekawa gierka. Chętnie bym sobie pograł, ale pewnie mi nie pójdzie :D
Mephistopheles - owszem engine q3 byl zajebisty ale 4 lata temu, czemu wszyscy pieja z zachwytu nad grafika far cry czy painkilera, ja tez chce pograc w gre ze swiata sw z zajebista, nowoczesna grafa
Dzabba ---> Far Cry jest teraz tym, czym Quake III był kilka lat temu. Oczywiście, że nie ma co ze sobą porównywać tych dwóch silników, ale nie obraziłbym się, gdyby nowsze gry wyglądały przynajmniej tak, jak Q3 na max detalach. A Splinter Cell (a co za tym idzie również jego kontynuacja) bazował na silniku Unreala, więc sam widzisz, ile można wyciągnąć ze starego engine'a.
tym bardziej ze sam Unreal do dzis moze sie pochwalic fajna grafika .. ze przestarzala bo gra ma wiecej niz 5 lat ? co z tego skoro do dzis wyglada swietnie i jest niesamowicie grywalna .. czego nie moge powiedziec o mojej grze wszechczasow HL - tam grywalnosc jest jedna z najwiekszych w historii gier , ale grafika juz nie .. grafika bodajze na q2
Mephistopheles - no masz racje, tylko ze wlasnie grajac w gierke ze swiata gwieznych wojen chcialbym zeby wszystko bylo takie naj, zeby pikalo, mrygalo, swiecilo i zeby bylo tak sugestywne bym poczul sie jakbym tam naprawde byl
jrsli grajac w Jedi Academy tego nie odczules , to juz ci nic nie pomoze :)
tyciu ---> Half-Life miał własny silnik, a jego grafikę znacznie ulepsza Higd Definition Pack. Nawet wersja 1.0 wyglądała lepiej niż Quake II. No i zastosowano tam pierwszy raz szkielety postaci.
Dzabba ---> Mi wystarczało takie, jakie jest. A już w Jedi Outcast było pikanie, mruganie i świecenie. Dla mnie to wystarczy. A wczuwanie się w głównego bohatera jest zasługą grywalności gry, a nie grafiki.
tyciu i Mephistopheles--> Może wydawać się to dziwne, ale taka jest prawda: Half-Life jedzie na silniku z pierwszego Quake'a. Oczywiście został on nieporównywalnie zmieniony, ale wyjście było od Q1.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-28 12:32:41]
U.V. Impaler ---> Nawet nie wiedziałem o tym. To pewnie dlatego, że mówi się o grach na silniku HL. A jeśli jest tak, jak napisałeś, to jakby nie patrzeć - Quake górą!
Raziel ---> Stul dziób, bo możesz spłonąć na stosie za takie słowa!!! Albo przynajmniej ukończ 12 lat, bo nikogo tutaj nie interesują twoje kompleksy.
No to chyba oczywiste ze HL bzaowal na silniku q2 .. ale moglby na Cryteku :D
No to chyba oczywiste ze HL bzaowal na silniku q2 .. ale moglby na Cryteku :D
Oczywiste to może i jest na pierwszy rzut oka, ale nijak pokrywa się z prawdą. Half-Life był tworzony na silniku Quake 1. Po pierwsze, Quake II został opublikowany w listopadzie 1997 roku, Half-Life jedenaście miesięcy później. Czy naprawdę myślicie, że id oddałby engine wcześniej niż po boomie na Quake II, który musiał nastąpić? Poza tym, Half-Life nie powstał w jedenaście miesięcy. Pierwsze zapowiedzi gry ze screenami w pismach zachodnich pojawiały się już w 1997 roku, o czym najlepiej świadczy choćby i ten skan:
http://www.planethalflife.com/nostalgia/halflife/cuttings/ng_aug97b.jpg
Polecam lekturę tego krótkiego tekstu.
Za silnik Quake'a zabrał się Raven i wycisnął z niego dużo więcej, czego dobrym przykładem był Hexen II. Programiści Valve udowodnili jednak, że można z tego zrobić coś naprawdę niezłego. Najlepszym na to dowodem jest to, że dajecie się nabrać na historie o Q2. ;)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-28 17:51:26]
kiedys byly takie piekne czasy, ze to gry z serii star wars wyznaczaly nowe trndy w grafice (dark forces to odpowiedz na dooma, a jedi knight to odp. na quake 2)
a dzis caly swiat sie sciga w grafice a lucas arts majac tyle szmalu wydaje gry na przestarzalych silnikach.
Idac trybem myslenia Mephistophelesa to optymalny silnik mial tetris - ten to dopiero smiga na kazdym sprzecie