Łatka 1.2 do gry The Elder Scrolls V: Skyrim dostępna na PS3 - jutro na X360 oraz PC
Ja mam problem, którego poprawki w patch notes nie widzę;/
Nie ważne jaki poziom ustawień wybiorę (low<->ultra), tekstury (zwłaszcza razi ubiór NPC) pozostają niezmiennie na bardzo niskim poziomie. Razi zwłaszcza wygląd ubioru NPC:(
smoki juz dawno zostaly poprawione w modach...
Ubrania takze...
ostatnio widzialem modpack ktory zajmowal 1,8 gb :) nie instalowalem jesezcze ( mam juz ponad 15 modow wgranych :P ) nierozumiem po co czekacie na patcha.
Srednio rozgarniety idiota potrafi wgrac mody wiec wierze ze wy takze sobie poradzicie :)
Ten patch to dla mnie PORAZKA, naprawiono co prawda 2 dosc istotne problemy (na konsole) i 1 istotny na PC > crashe przy "zlej" czestotliwosci dzwieku (naprawialne samodzielnie w 2 minuty w systemie)
Bonusowo dodano obsluge klawisza ESC.
Hell yeah, tak trzymac Bethesda!
W koncu kto by sie zajmowal interfejsem na PC, obsluga LAA, wypuszczeniem Creation Kita czy jedynymi 500 bledami zglaszanymi obecnie przez community
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1291244-buglist-so-far-thread-3/
btw >Emisariusz ogrnij sie troche, jakie mody zobaczysz opocz retexturerow gdy te pacholki reakcji nie wypuszcza CK do pierwszego DLC ?
@WrednySierściuch A Ty myslisz, ze im czegos wiecej do szczescia potrzeba ?
@Cziczaki zapłacili także za otwarty kod zrodlowy ktory pozwala im wlasnie na korzystanie z wszelakiej masci modow.
WrednySierściuch- poczekaj na oficjalne patch notes bo tutaj masz tylko zdawkowe info o patchu.
[up] tzn na te oficjalne patch notes?
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1294878-12-update/
bo o innych BARDZIEJ oficjalnych to ja nie slyszalem
a tu do 1.1
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1255753-update-11-for-skyrim/
Wierzysz w bajki? Nic wiecej w tym patchu nie bedzie. Bethesda koncentruje sie glownie na suportowaniu konsol i olewa PC. Zreszta nic dziwnego bo gdzies ostatnio czytalem ze na konsole poszlo 85% sprzedazy -.-'
"Najważniejszą poprawką dla posiadaczy konsoli firmy Sony wydaje się zredukowanie tzw. lagów "
na pc tez to jest tak samo freezy...po co mi patch ENB series wydalo i dziala gra x razy plynniej nawet;]
@Zero-Cool [ gry online level: 31 - Pretorianin ] >Dajcie trudniejsze smoki, bo teraz są tak nędzne, że szkoda gadać.
to zwieksz sobie poziom trudnosci?
Emisariusz -> Co to jest ten modpack? Mam wszystkie mody na poprawę wyglądu gry jakie znalazłem, ale o tym modpacku pierwszy raz słyszę. Zapodaj jakiegoś linka.
@Damian
Bo to jest po prostu zbior wszystkich packow HD ktore sa dostepne, nie bede tu wklejal linku z torrentow ( tam po prostu ktos zebral je wszystkie do kupy )
Drau
to zwieksz sobie poziom trudnosci?
Gram na maksymalnym.
Tak btw to nie wiedzialem, że już jest mod, który czyni smoki trudniejszymi do ubicia. Będę musial go obadać. Mam nadzieję, że nie ma z nim żadnych problemów jeśli ma się polską wersję gry (bo jak pamiętam swoje przygody z Obkiem i F3, to bywalo z tym różnie).
Ja nie wiem, gram w Skyrim już jakiś czas, a jakoś nie natrafiłem na jakiekolwiek bugi, podobnie jak zawieszanie się gry czy wywalanie do pulpitu. Nie twierdzę przez to że ich nie ma, ale i tak się postarali, bo całość jest dobrze dopracowana. Jedynie parę rzeczy typu interfejs do wymiany. Tak czy siak patcha zainstaluję, zawsze warto mieć aktualną wersję.
@Zero sprostowanie: szybko cztalem twoj i drugi post i sa mody graficzne smokow, poziomu trudnosci nie widzialem :) moje niedopatrzenie
MAM PYTANIE, ale najpierw cytat z newsa:
"zredukowanie tzw. lagów w przypadku graczy, którzy spędzili więcej czasu przy produkcji studia Bethesda, w związku z czym zapisane stany gry zaczęły zajmować bardzo dużo miejsca na dysku"
Jak mam to rozumieć? Spędzili dużo czasu w ogóle, czy przy jednym posiedzeniu? I dlaczego sejwy miałyby tak dużo zajmować? Czyżby autosave nie nadpisywał poprzedniego tylko co chwilę robił się nowy? Ja zawsze robie max 5 sejwów i później je stopniowo nadpisuję, też będę miał takie problemy?
Mówię o wersji PS3.
@jaro1986 [ gry online level: 38 - Generał ] chodzi o to, ze wielu uzytkownikow PS3 zaczelo narzekac na zbyt lagujaca gre wtedy, gdy plik z ich stanem gry zaczal zajmowac okolo 5-6mb (mowa o pojedycznym pliku, a nie o paru) i wzwyz. Od tego momentu zaczylo sie lagowanie - ktore rzekomo zostalo naprawione.
Drau, dzięki za odp. Trochę to dziwne, w sumie co ma wielkość save'a do działania gry? Rozumiem, że w czasie automatycznego zapisu mogłaby wtedy lagować, ale non-stop.. A czy wielkość save'ów faktycznie zawsze przekracza wspomniane wartości w późniejszym etapie rozgrywki? Jest na to jakaś metoda? (oprócz wspomnianego patcha, który niekoniecznie musi pomóc)
w sumie co ma wielkość save'a do działania gry
Zapewne nie jest to przyczyna błędnego działania gry, tylko skutek/objawy.
mroczne bractwo na screenie:D
@jaro1986 [ gry online level: 38 - Generał ]: nie doczytalem sie o zadnej metodzie innej niz patch. lepiej sprobowac patcha, niz nie probowac.
Czy ta łatka wyeliminuje problem z widocznymi, zostającymi w ciele strzałami, lub innymi pociskami? Kiepsko to wygląda, że będą absolutnie zdrowym, ganiam ze strzałą wbitą w głowę, albo z korpusem przebitym lodowym kryształem.
"Fixed issue where projectiles did not properly fade away"
Z tego wynika, ze tak.