Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Krytyka 8. sezonu Diablo 4 mogłaby być dużo mniejsza, gdyby Blizzard nie zapomniał o małej zmianie, która niesamowic...

15.05.2025 19:59
diaboł
1
diaboł
173
boss

Niech wreszcie poprawią lagowanie tej gry bo u mnie jest niesamowite choć komp i net bardzo dobry.

16.05.2025 00:23
YourFriendJudas
2
1
odpowiedz
YourFriendJudas
21
Konsul

ma się monetyzować walić graczy

16.05.2025 10:24
3
odpowiedz
tynwar
92
Senator

diaboł
Dlatego ja zawsze wolę gry singlowe bez żadnych wymaganych połączeń internetowych niż gry z takimi wymogami czy tym bardziej o zgrozo nowe gry w formacie multiplayer z serii gier nastawionych na singleplayer.
Nawet już nie chodzi mi o wymóg połączenia internetowego, to pół biedy, gorszą rzeczą jest kiedy gra z serii typowo singleplayer, jest zbudowana jako multiplayer co oznacza wielkie różnice w sposobie projektowania, stylu itd. i gry mp zdecydowanie gorzej wypada względem singlowej gry. Ja nawet nie podchodzę i całkiem olalem grę, mimo że zagrałem w poprzednie części i je polubiłem.

16.05.2025 11:31
4
odpowiedz
damulka11
14
Legionista

Przecież ta zmiana nic nie daję, oszczędza się jakieś 5s. W poprzednim sezonie było dużo więcej wyzwań w regionach więc npcy które tam były znacznie przyspieszały odbieranie nagród, bo robiło się to z 2-3 razy na region. Teraz tego nie ma i jest około 1 skrzynki na region. Tym bardziej że wtedy właśnie te npc były na mapie a nie w miastach co w ogóle nie ma sensu. Skupili by się na nowych aktywnościach a nie co sezon robią sezon mocy (tu wstaw losową nazwę) które nic nie wnoszą do gameplay loop'a.

post wyedytowany przez damulka11 2025-05-16 11:32:31
16.05.2025 12:13
Szlugi12
5
odpowiedz
Szlugi12
121
BABYMETAL

U mnie też te drzewa nic nie zmieniają, bo i tak ustawiony mam punkt teleportacji zawsze na drzewo szeptów, więc kij z tym, bardziej martwi to, że dalej nie ma licznika na piekielnych hordach która fala i ile eteru zebraliśmy, dalej są problemy graficzne gdzie np. legendarne itemy nie mają poświaty, czy Andariel której często ataku nie widać, raz widać raz nie, do tego lagi na piekielnych przypłwach jak się spamuje skille od speeda i teleportacji, co z tego że speedujemy lokacje na maksa ile się da, jak gra spowalnia i nie chodzi o komputer czy internet nasz, to raczej problem od Blizza, no a tak to jeszcze się gra nie znudziła a prawie 250 poziom mistrzowski :P

18.05.2025 13:44
6
odpowiedz
sylweriks
13
Legionista

Po zsumowaniu lat 2020-2024 Ubisoft przynisoło straty na poziomie 280 mln euro. Dobrze, że napisali ten raport, bo jeszcze bym pomyślał, że sobie nie radzą, a tak wezme kredyt i wwale się w ich akcje. Co może pójść nie tak

31.05.2025 11:12
7
odpowiedz
BogdanBoner
16
Legionista

Może gdyby micorsoft wymienił swoich pracowników z troglodytó na ludzi to może by coś z ich gier było OK. W ogóle to ja sie dziwie ze ktos w ogole płaci za robienie takiego gówna jak robią te partacze

Wiadomość Krytyka 8. sezonu Diablo 4 mogłaby być dużo mniejsza, gdyby Blizzard nie zapomniał o małej zmianie, która niesamowic...