Cyberpunk 2077 - patch 1.04 naprawia przygody i stabilność gry
Nie poprawili systemu uników na PC ani nie dali możliwości przestania śledzenia misji czy wyłączenia markerów, które są niepotrzebne skoro jest mini mapa. Na chwilę obecną te rzeczy najbardziej mnie irytują w Cyberpunku.
Do świąt może poprawią większość bolączek. To był tylko mały hotfix, więc cudów nie ma co oczekiwać.
Do świąt może poprawią większość bolączek
Chyba tych 2077
Do świąt nie ma szans. Jak do końca stycznia poprawią większość błędów to będzie sukces.
Po opiniach graczy mimo że nie traktuje ich zbyt poważnie bo za krótko od premiery jeśli o świętach mówimy to najwcz Wielkanoc.
Teraz to się zacznie prawdziwy Crunch ;)
Marketingowcy przeszli samych siebie budując hype, na produkt, któego chyba nie byli świadomi, w jakim jest stanie, a teraz wszystko się odbija. Czasem mniej znaczy więcej...
Ja mam największy problem właśnie z tymi durnymi unikami. Praktycznie zawsze kiedy musiałem zrobić krok żeby coś podnieść i wcisnąłem dwa razy kierunek zbyt szybko postać odlatywała i nie potrafiłem się przestawić do takiej gry żeby tego nie robić. Było to irytujące do tego stopnia że gram na padzie.
Trochę mnie to zastanawia, czy jest ktoś kto gra na K+M i z ręką na sercu może przyznać że nie miał z tym problemu ani razu?
Mam to samo. Na początku myślałem, że to bug, a nie te nieszczęsne uniki. Z drugiej strony jak dochodzi do walki to mam właśnie problem, żeby ten unik wykonać.
Nie mialem z tym problemu ani razu na klawie. Wiem o co Ci chodzi. Pewnie jesteś wyczulony na to może haha i podświadomie wciskasz dwa razy podczas normalnego poruszania się, nie wiem.
U mnie normalnie to działa. Chodzę postacią, a gdy dwa razy wcisnę w daną stronę klawisz kierunkowy to jest unik. Dodam że to podwójne wciśniećie jest takie zdecydowane jakby.
Wczoraj pierwszy raz uruchomiłem Cyberpunk.
Gra mi działa stabilnie, doświadczyłem jeden mały błąd i jeden dziwny błąd.
Pierwszy błąd, to jakiś obrazek wódki miałem na ekranie ciągle, opis co daje itd. Pomogło wczytanie gry.
Dziwny błąd był, że na wysokich gra mi spadła do jakiś 20 FPS, a jak dałem wszystko na ultra ( byłem jak mogłaby wyglądać gra), gra zaczęła chodzić bardzo płynnie. Żadnych spadków nie miałem. RTX na super ultra itd.
Odpalam na laptopie ASUS ROG SCAR III z monitorem 31 calowym w rozdzielczości 2440 x 1440. Mimo, że mam tylko RTX 2070 gra normalnie działała. Chociaż sądzę że 4K by nie uciagneła, ale nie mam takiego monitora żeby to zobaczyć.
Sprawdź, czy ustawienie DLSS nie masz czasem włączone na Auto. Presety graficzne to zmieniają.
Ja na laptopie Asus Rog Strix G17 z taką samą kartą, też miałam taki dziwny spadek klatek do około 10 fpsów raz na jakiś czas, pomagała pauza w menu i powrót.
Ale powiedz mi, jak masz ustawiony Armoury Crate, bo mi temperatury procesora dochodzą do 95'C przy Performance i Turbo (na turbo to właściwie od razu)? Paradoksalnie, jedynie Silent potrafi utrzymać temperature około 70-80'C max.
Pomogło by ci zeskanowanie nowego przedmiotu najprawdopodobniej... byle czego.
DLSS mam włączone na jakość obrazu.
Używam programu ThrottleStop firmy Tech Power Up, do wyłączenia Turbo. Zauważyłem że wszystkie programy i gry chodzą tak samo z i bez Turbo a tylko procesor się niepotrzebnie grzeje.
A na procesor i karte graficzną używam Liquid Ultra firmy Coolaboratory paste. Żadne Arcticy czy inne pasty tak dobrze nie działają i temperatura w połączeniu z programem i pasta nigdy nie wzrasta powyżej 70 stopni.
Tylko jeśli miałbyś zamiar użyć ThrottleStop to uważaj. Ponieważ to mimo wszystko zabawa z napięciem. Regularnie sprawdzam mój procesor czy wszystko z nim w porządku ale nie chce żeby mnie ktoś później oskarżał że zepsułem mu procesor ;)
Ile waży ten hotfix? Mam jeszcze 40 GB wolnego miejsca na dysku z CP2077, a wyskakuje błąd E8 (za mało wolnego miejsca na dysku)...
Niby Steam ściągał mi 1.36GB ale na potrzeby rozpakowania zablokował mi 70GB na dysku. Po zakończeniu operacji powróciła zablokowana przestrzeń dyskowa.
Na PS5 jest to 17,489 GB , na GOG 586MB i Steam 1,5GB. https://www.ppe.pl/news/152603/cyberpunk-2077-patch-1-04-aktualizacja.html
ku*wa.. wczoraj pousuwałam co mogłam, zostało usunąć system, żeby zmieścić CP z tym hotfixem xd
No to Eulwina, czy jakoś tak :D
A u mnie na gogu nie chce się w ogóle ten patch ściągać, cały czas jest błąd pobierania. Tak więc super premiera, taka nie za dobra. Ok w plikach dodatkowych można pobrać instalatory offline do patcha. Zobaczymy czy zadziała.
co do uników i robienie ich bez 2x klikania tez juz wyszedl mod:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/38
ten jeszcze nie testowalem, ale zawiera kilka usprawnien na raz: np. chodzenie, ktorego tak mi brakowalo i dziwie sie,ze CDRED tego nie zrobil, bo na konsolach mozna a na PC ciagle postac biega.
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/60?tab=description
Cóż. U mnie działa doskonale. Nie zauważyłem póki co jakichś spektakularnych błędów, które zalewają internet. Miasto wygląda przepięknie, ludzi multum na ulicach.
Ustawienia średnie - wysokie.
I to wszystko na HDD, gtx1060, core i5 8400. 35-50fps.
Ale takich batów jeszcze mój gtx nie dostał do tej pory, cały czas 99% :) Za to cpu rzadko kiedy wchodzi na 60%.
Więc wpadnie 3060ti i będzie bajka.
Bo masz przyzwoity komputer, u mnie na 3 letnim PC też chodzi bez zarzutu. Większość płaczów to od właścicieli złomów
To ja nie wie jakie muszą mieć sprzęty ludzie, którym ta gra nie działa.Chyba jakieś Core2duo i 1050.
SSD Crucial MX 500
R 2600
580 sapphire 4gb
2x8 3000
30-45 fps na średnich
Zjaniepawlili optymalizacje i tyle
Twój Ryzen jest 11% wolniejszy od mojego i5...Radek porównywalny, ale masz mniej Vram, a zauważyłem, że gra zabiera go około 5GB.
Za to najciekawsze jest to, że różnica między niskimi a ultra to jakieś 20fps. Tu jest pies pogrzebany.
Wydzie trochę łatek to jakoś zbalansują te ustawienia grafiki.
Chciałem teraz zmniejszyć jakoś tekstur bo chyba miałem na wysokich ale znikła mi ta opcja XD
Nie ważne jednak ta opcja jest tylko w menu gry, co nie zmienia faktu, że zmiana tekstur na średnie nie wiele pomogła. Mój rx działa dobrze, w Rdr2 50fps na wysokich-płynna gra, a reszta sprzętu rok ma
ja mam gtx 970 i i5 6500, 8gb ramu. Dziala dobrze na srednich, tylko wentylatory troche glosno chodza. Daje reke do obudowy i jest ciepla, ale nie mocno na szczescie. Zastanawiam sie, co zmienic, zeby sciszyc prace komputera. Oprocz czyszczenia w srodku z kurzu nie mam pomyslu, bo nie sadze zeby ustawienia graficzne cos zmienily, skoro i tak sa srednie, chyba ze jest jakas opcja ktora duzo zmienia.
Spróbuj jeszcze się pobawić tym "fidelity cas" na samym dole, ja dostałem ładnego boosta po delikatnym zejściu skalowania i mam poniżej 40fps nie spada mi wcale. Co prawda trochę mydło się robi ale płynność o wiele lepsza - tylko kwestia znalezienia dla siebie pół środka :)
Obczaj sobie msi afterburner - w necie masz pełno tutoriali jak sobie skonfigurować, zmierzysz nim temperatury i możesz się pobawić pracą wentylatorów na karcie.
Ale tu jest też kwestia przewiewu w obudowie, ja mam 4 wiatraki wymieniające powietrze w skrzynce a gtx łapie 73 stopnie - tak jak napisałem, żadna gra go tak nie męczyła jeszcze.
Ten Patch to wydmuszka ktora nic nie naprawia. Zreszta oczekiwanie ze tak wielkie bledy zostana w tej grze naprawione tak szybko, a niektore w ogole to tylko pobozne zyczenia. Czas spojrzec prawdzie w oczy, CP2077 nigdy w pelni grywalny ani taki jakiego nam obiecywano nie bedzie.
Teraz zamiast 16 klatek na konsolach jest 18. Za 2 lata dociągną do 25.
A czemu wykres logarytmiczny zastosowałeś? W dwa dni dali 2 klatki, na jakiej podstawie kolejne 7 klatek zajmie 2 lata?
to przyszłość, jeden może być hologramem :D
a tak na serio, czy oni naprawdę oszczędzali tak bardzo na beta testerach czy po prostu to miał być szwindel byle tylko zarobić na hype'ie i pakowali w marketing więcej niż powinni w samą optymalizację gry na konsolach, gdzie na ps4 slim to prawdziwy koszmar jeśli chodzi o samo działanie jak i wygląd.
pamiętam podobną sytuację z batman arkham knight, kiedy gra była praktycznie niegrywalna to producent wstrzymał sprzedaż do czasu aż naprawił i gra od tego czasu wygląda i działa prawie idealnie zarówno na konsolach jak i pc, jak się chce to można, ale podejrzewam wina leży po tym, by zamiast skorzystać ze sprawdzonych silników tworzy się własny, który naturalnie nie chce działać jak się chce bo za mało ludzi nad nim pracowało
A może oni coś ten tego? A zresztą to Cyberpunk, więc nikogo nie powinny dziwić takie widoki.
Ja jestem szczęściarzem i gra działa u mnie stabilnie, więc najbardziej liczę, że naprawią dziwnie zachowujących się NPC na ulicach oraz błąd, w wyniku którego nie wyświetlają się animacje i to, że niektórzy NPC nie ruszają ustami.
Ja gram na xsx i też nie narzekam. To że gra jest niegrywalna to bzdury i kłamstwa wyssane z palca przez wylęgarnie troli.
Niestety, najbardziej płaczą ludzie z PS4 którzy oczekiwali, że CP będzie im na tak starym sprzęcie działał i wyglądał dobrze mimo, że to było nie realne. Gdyby nie wypuścili tej gry na stare konsole to znowu by ludzie płakali, że nie ważne jak by działała powinni byli to zrobić. Ja gram na pc i jasne jest wiele bugów, a gra nawet na low wygląda dobrze w porównaniu do innych gier które na low są dla mnie nie grywalne.
Dużo osób zapomina właśnie o obietnica... nie, jakich obietnicach... Padło nawet stwierdzenie z ust prezesa, że jest zadowolony z tego jak to świetnie wygląda i DZIAŁA NA STARYCH KONSOLACH.
" CP będzie im na tak starym sprzęcie działał i wyglądał dobrze mimo, że to było nie realne". Pomijając już deklaracje twórców, że tak jest, przyjrzyjmy się temu bliżej. PS3... GTA V... No i co teraz? Gra wyszła na koniec tamtej generacji.. Było to widać. Gra płynnie też nie chodziła, ALE BYŁA GRYWALNA, a content i wygląd jak na tamte czasy wszystko usprawiedliwiał. Tutaj mamy kupę graficzną, kupę fizyczną, kupę conentową, kupę interakcyjną, a sama gra w przeciwieństwie do GTA V na PS3 JEST NIEGRYWALNA. O otwartym świecie można zapomnieć, bo freezy, framerate rzędu 23 FPS na PS4 Pro powodują frustrację, ale nawet niektóre misje są niemożliwe do przejścia. Gdy pojawia się jakiś pościg z większą ilością aut i dochodzi konieczność strzelania, to nie wiem, może na auto aimie się da, ale w innym przypadku nie zdąży się nawet wycelować.
Ja mam ps4 i nie płacze... błędy tylko należy naprawić, grafika wiem, ze bedzie gorsza, a mimo tego gram, gram i gram i sie swietnie bawie. patch duzo naprawil wbrew pozorom... jezdze bez zwiech teraz samochodem i wszystko prawie doczytane na czas! jak nie dbasz o konsole to czego oczekiwac na przegrzanym sprzecie?
Nawet nie ściągnę tego patcha, bo mam tylko 60 GB wolnego na dysku, a do jego pobrania potrzebne jest drugie tyle, co zajmuje sama gra (70 GB), pomimo, że po jego zaaplikowaniu wciąż będzie tyle właśnie zajmować. Także trzeba mieć de facto nie 70, a 140 GB wolnej przestrzeni. Tu się już deczko zdenerwowałem, bo ile sama gra działa na moim kompie spoko, to jednak kwestię instalacji łatek też potrafią spartaczyć. Instaluję od nowa już właściwą wersję. Dobrze chociaż, że idzie z pełną prędkością łącza, to będzie chwila.
Muszę przyznać, że wielka szkoda, że te poprawki nie były zawarte w Day 1 patchu. Optymalizacja gry na ten moment jest daleka od ideału, ale po tym patchu jest zdecydowanie płynniej i przede wszystkim stabilniej. Wychodząc z bloku na miasto, już nie doświadczam ogromnego spadku klatek, jest zdecydowanie lepiej. Polecam też zejść z cieniami z wysokich na średnie - robiłem porównanie screenshotami i różnica wizualna jest dla mnie na tyle mała, że zdecydowanie więcej klatek jest tego wartych. Warto wspomnieć, że po patchu różnica nie jest aż tak odczuwalna jak przy 1.03, bo gra ogólnie działa płynniej, natomiast warto sprawdzić. Gram na PC z Ryzen 5 1600
Jak dla mnie to powinni zostać wykupieni przez Microsoft lub Sony i wtedy, ktoś by nimi kierował i kontrolował, bo sami nie dadzą rady. Chcą być jak Rockstar, ale nie są jeszcze tak doświadczeni. Jeżeli chodzi o porównanie Wiedźmin 3 i Dying Light na premierę to Techland jest tym nr jeden. Niestety nie wiadomo, kiedy wyjdzie ich gra, ale jak wyjdzie to wydaje mi się, że będzie dużo lepsza na premierę niż Cyberpunk 2077
Moim zdaniem jeśli zostaliby wykupieni przez jakąś dużą markę, raz że stracili by trochę jeśli chodzi o odbiór tytułu, a dwa byliby sterowani przez kogoś z zewnątrz, może by to wyszło na dobrze, a może źle i tylko by im skrzydła podcinali
"Usuwa on problemy w wielu przygodach" ale jak to? Przecież błędy były "sporadyczne". Jaka żenada.
Mnie gra chodzi super na 1080 ale mam coś takiego, że haha, jestem w mieście i przez obiekty prześwitują palmy z oddali xD
Identyczny efekt był na pustyni na początku (ścieżka nomad). Migotanie oddalonych palm (są czarno białe).
A może ktoś tak miał i wie jak to usunąć?
Dodam, że nie montowałem jeszcze tego patcha.
Nowe sterowniki do karty graficznej. https://steamah.com/cyberpunk-2077-trees-glitch-plants-popping-out/
Zastanawia mnie to, że przez 7 lat tworzenia gry i ostatni rok przekładania stale nie dało rady usprawnić silnika i poprawić tak rażących błędów a teraz w ciągu tygodnia od razu masa poprawek. W miesiąc to już pewnie cała gra będzie perfect.
Udany fix, dużo poprawia, oby więcej takich. Jak to się mówiło, lepiej późno niż wcale!
Gracze bezlitośnie weryfikują błędy i jak tylko Redzi uważnie wysłuchają wszystkich uwag to będziemy mieli doczynienia z niemal perfekcyjną grą. Wiadomo, nie wszystko da się poprawić, ale sporo tak, np. zachowanie npc'ów policjantów. Hate jest przesadzony, ale to na pewno daje kopa Redom do szybkich poprawek. Kolejne pewnie szybcieh niż nam się wszystkim wydaje. Jeszcze Redzi wyjdą z tego obronną ręką.
Kopa to by mieli, jakby pre-ordery nie pokryły kosztów.
A tak to mają wywalone, w najgorszym wypadku sprzedadzą studio, zainkasują po kilkadziesiąt mln. za pakiety akcji i mogą leżeć do góry dupą do końca życia.
Teraz wszystko zależy od tego, czy chcą dalej ciągnąć ten wózek i produkować kolejne gry, czy może im się znudziło, jak to często bywa w biznesie (nie tylko polskim, ale bardzo często właśnie tu). Jak chcą ciągnąć, to przyda sie poprawa reputacji, a jak nie...
Gdyby mieli wywalone to by fixa dali 15-stego dopiero jak było w planach...
Tych fixów to będzie chyba z 90 :) Większej kupy jeśli chodzi o optymalizację to daleko szukać.
Stara konsola, duzo problemow. Mogli zawsze nie wydawac na ps4... co by bylo z du%$# dla mnie. A tak mamy ja na PS4, poprawia co sie da, a potem ogarna samodzielną na PS5.
Świetnie to wygląda na dobrym sprzęcie.
https://www.youtube.com/watch?v=Ogihi-OewPQ
Na GFN z RTX też świetnie wygląda.
https://www.youtube.com/watch?v=54KMMcFtS7Q
Moze jest nacpany?? lub ma VR? hehehe
Niegrywalna gra!
W takim razie dam im czas bo wiem że chcieli wypuścić później ale wszyscy naciskali od graczy po akcjonariuszy więc wypuścili w grudniu na takim etapie na jakim była.
Nie spieszy mi się mogę zagrać i za pół roku byle była dopracowana i bez błędów.
i dofinansowanie z UE bylo chyba tez, musieli wydac w tym roku.
Widze to tak...
1. Jakby nie wydali ludzie by darli pyski, że nadal gry nie ma. Cieszmy się tym co jest! Przecież większość z nas i tak by tą gre kupiła... można w nią zagrać po patchach już.
2. Brali chyba dotacje z UE i musieli ją wydać w tym roku, żeby nie zwracać kasy (tak słyszałem).
3. PS4 to już stara konsola i nie można na niej wymagać cudów, a tym bardziej porównywać innych gier typu EXY z tą grą (to chyba oczywiste dlaczego).
4. Na PC gra jest prześliczna i mało błędów w porównaniu z konsolami.
5. Na PS5 na razie jest CP2077 ze wstecznej kompatybilności, trzeba poczekać na pełnoprawną wersję!
PS4 to już stara konsola i nie można na niej wymagać cudów,
Tak tak, oczekiwanie że gra będzie wyglądać w miarę dobrze i będzie grywalna to oczekiwanie cudów.
1.lepiej, żeby darli ryja bo grę przesunęli ale dopracowali niedoróbki, niż darli ryja, że gra jest w fatalnym stanie technicznym na premierę
2.nie wydaje mi się, może brali na wieśka 3 ale na cyberpunka wątpię
3.spoko, stara konsola ale rewolucji w grafice nie widać nawet na najlepszym pc, a na konsoli można było oczekiwać chociaż minimum 30kl/s przy grafice na LOW ale bez błędów, że coś się nie wczytuje, zwykły poprawny port, nie dało się.
4.w takim razie pr-owym błędem było wydanie na konsole, marnowanie środków, czasu i tylko ludzi powkurzali
5.a za 5 lat będzie w ps plusie, po co teraz kupować.
Gra na PC wyglada niesamowicie z tego co koledzy mi mówili... może gracie na konserwach starych? Ale co wam to przeszkadza? zagracie pozniej i tyle... swiat wam sie skonczył? czy liczycie ile mogliscie forsy zaoszczedzic?
Do tego nie jaze... ja gram i bawie sie swietnie... z glitchy sie smieje jak wystapia... to jest tylko gra... :/ mimo to da sie grac... sami sobie oczekiwania wymysliliscie i teraz placzecie. Mozecie rowniez sami napisac CP2077! Banda dzieciakow, dusigroszy i potyrpancow umyslowych patrzacych tylko jak dosrac drugiemu. Zaden z was pewnie nawet w polowie nie osiagnie tego co osiagnely liczne firmy produkujace gry.
Ale co wam to przeszkadza?
To że branża gier przez takie podejście to syf. Jak produkt wychodzi to powinien być dopracowany, tyle. Resztę bzdur pominę litościwie.
No a jeżeli chodzi o podejście branży do dopracowywania gier, to właściwie w tej kwestii nic się nie zmieniło od wielu lat, bo praktycznie zawsze trafiały się gry, które potrafiły mieć srogie problemy na premierę. (Gothic 3, GTA IV, Batman, No Man Sky itd.) Jedyne gry, które takich problemów prawie nie mają, to mniejsze produkcje albo gry, które były tworzone tylko na jedną platformę.
U mnie taki konfig: i5 6500, 8 GB ramu, gtx 1060 6gb, ssd. W dniu premiery ledwo grywalne w mieście na 1080p, tekstury średnie, reszta najniższe. Po hotfixie dużo lepiej, dalej chrupnie jak się przez miasto jedzie, ale poza tym jest naprawdę grywalne. Z początku myślałem, że to już kres możliwości kompa, ale jak po jednym hotfixie jest taka różnica to można mieć nadzieję na dalsze poprawy wydajności.
Ja na swojej konfiguracji: R5 1600AF, 16GB i 1050Ti mam w grze na podobnych detalach do Ciebie 30-50 FPS, nie odczuwam żadnych chrupnięć podczas jazdy czy to przed hotfixem czy po ...
Co nie zmienia faktu, że tyle bugów w ciągu 22h grania w grę już widziałem, że byłem lekko w szoku. Zapomniałbym - po hotfixie przestało mi crashować grę co średnio 3h.
Mi wywala błąd aktualizacji (E8) za mało wolnego miejsca na dysku pod ścieżką C. Mam jeszcze 57GB wolnego miejsca na tym dysku a ta aktualizacja tyle nie waży. Skanowanie/naprawa plików gry nic nie daje więc nie wiem o co chodzi. Gra generalnie działa naprawdę dobrze na moim sprzęcie (RTX 2080Super, i7 6700K, 16GB RAM) na maksymalnych ustawieniach tylko ray tracing wysoki zamiast niewiarygodnego. Tylko w centrum miasta przy dużej ilości NPC klatki spadają do około 40 ale nie ma tragedii. Szczerze mówiąc na premierę myślałem że będzie znacznie gorzej. Gra wygląda obłędnie
Za mało masz miejsca na dysku. Ta aktualizacja wymaga minimum 75GB. Nikt nie wie dlaczego, bo w rzeczywistości pobiera tylko kilka gb. Gra po coś sobie zagospodarowuje te 70 kilka giga podczas aktualizacji.
Właśnie wyszła aktualizacja dla xboxa, 15,99GB
Zastanawiam sie nad stwierdzeniem, ze cos „poprawia bledy” czyli sprawia, ze sa jeszcze lepsze, wieksze etc.?
A nie powinno byc eliminuje? Albo niweluje, czy czesciowo eliminuje, bardziej okresla stan.
Poprawic mozna wydajnosc gry, zeby byla wlasnie lepsza.
Może twórcy poszli Twoim tokiem, "poprawili błędy", bo po tym patchu z doczytywaniem tekstur jest jeszcze gorzej. Jakie to było do przewidzenia. Żałosne tricki - późniejsze doczytywanie tekstur i zmniejszony ruch na ulicach, który i tak był nienaturalnie mały. No i płynność lepsza, hura.
Grajcie na dobrym PC to unikniecoe większości błędów. Mi gra sie swietnie i co ciekawe bez DLSS. Jedyne, co zredukowałem, to skalowanie rozdzielczości na 0.5 (z 3840x2160) i cienie kompozytowe na srednie. Poza tym wszystko maks i praktyczne przez cały czas mam 60 klatek. Warto. To najlepszy sandbox jaki w życiu widziałem. Gra mi sie na poziomie tlou 2 i Alyx. Ta trojca w tym roku pozamiatała i nikt z Was nic na to nie poradzi.
W tLoU2 pograj sobie na dobrym PC.
Najlepszy sandbox, bo? Jestem ciekaw.
A co do grajcie na dobrym PC, to mogłeś napisać do twórców: wydajcie grę tylko na dobre PC. To uniknęli by krytyki za wydymanie konsolowców. Bo jeśli prezesik pisze że dobrze to działa na konsolach PS4 i XOne, wydają kupę wbrew temu, to mam mieć wyrzuty, ze kupiłem na konsolę? Na stabilną platformę o tych samych parametrach, gdzie GRY MUSZĄ DZIAŁAĆ, jeśli są wydane, a nie być niegrywalne?
Jak gram na konsoli, bo tak lubię, ale mam jeszcze dobre PC, to mam podejmować decyzję wchodząc na stronę sklepu i "entliczek pentliczek", a jak źle trafię to będę miał kupę zamiast gry? Okej.
Dobrze gadasz ale mam małe zastrzeżenie do tego co piszesz. Nikt już nie gra na takiej rozdzielczości "3840x2160" to już jest stara technologia. Cienki bolek z ciebie jak nie możesz na 8192×4096 przestawić się. Tylko ten monitor jest dla prawdziwych graczy i wcale nie taki drogi Samsung SMART Signage QP98R-8K. 60 klatek to też śmiech na sali, co to rok 2017 ? u mnie wyrabia 120 klatek w 8k na tym https://www.komputronik.pl/product/701623/komputronik-extreme-lc-900-a2-.html
Jedyne, co zredukowałem, to skalowanie rozdzielczości na 0.5 (z 3840x2160) i cienie kompozytowe na srednie.
Czyli ustawiłeś rozdzielczość na FullHD, cienie na medium, włączyłeś DLSS i gra prawie trzyma 60fpsów :)
Wielki sukces!
AD.
Przepraszam
Co ciekawe zrobiłeś to akurat w grze, w której właściwie wszystkie testy zalecają jego włączenie (w ust. Quality) bo jego implementacja jest bardzo dobra i daje niewiele gorszy obraz od natywnej rozdzielczości.
Więc brawa Hydro, zamiast odpalić grę z bardzo chwalonym w tym przypadku DLSSem ustawiłeś renderowanie w FullHD na 100 calowym wyświetlaczu :D
Nazwałbym cię mistrzem optymalizacji, ale mogłeś przecież zejść z rozdzielczością do 480p :)