Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 grywalny w TPP dzięki fanowskiej modyfikacji

04.01.2021 11:12
😂
3
18
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany441993
63
Konsul

Animacja wchodzenia po schodach cieszy oko.

04.01.2021 11:00
👍
1
kekpass
24
Chorąży

świetna wiadomość dla osób które nie trawią widoku fpp, żeby dać szansę cyberpunkowi

04.01.2021 11:11
Sarafan
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Sarafan
32
Pretorianin

FPP w CP2077 sprawdza się znakomicie. Szkoda tylko, że przez to tak rzadko mamy okazję obserwować wygląd głównego bohatera. Osobiście żałuję, że zrezygnowano z realizacji niektórych cut-scenek z kamerą znajdującą się poza głównym bohaterem. Sam mod to na razie ciekawostka, ale jak będzie w pełni grywalny, to zaoferuje alternatywną formę rozgrywki. Zapewne ucieszy to wszystkich, co wolą kamerę TPP.

04.01.2021 22:43
2.1
mehow91
105
Generał

I jeszcze w grze tak promującej ray tracing nie ma odbić głównego bohatera nawet... żenada.

04.01.2021 11:12
😂
3
18
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany441993
63
Konsul

Animacja wchodzenia po schodach cieszy oko.

04.01.2021 22:52
3.1
mehow91
105
Generał

Ta gra jest w takim stanie technicznym ogólnym, że nawet to wygląda w miarę "normalnie" jak na nią...

04.01.2021 11:16
4
odpowiedz
1 odpowiedź
ramirezrem
52
Pretorianin

kekpass nie wiem jak można nie trawić widoku fpp. To najlepszy i najwygodniejszy widok w grze, do tego najbardziej immersyjny.

04.01.2021 11:25
4.1
;-p
101
Generał

Można, bo każdy inaczej odczuwa tzw. "IMMERSJĘ". Także radzę zbadać temat, Kacper robił nawet film. Swoją drogą to jazda autem w FPP przy tak ciasnych ulicach i kiepskim hamowaniu jest prawie niegrywalna (tu TPP nie przeszkadza?), także już to wybija z tej IMMERSJI. Najważniejsze to jest dodatek, nieinwazyjny który tobie nic nie przeszkodzi, a komuś może poprawić radość z obcowania z tytułem.

04.01.2021 11:19
AIDIDPl
5
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
AIDIDPl
184
PC-towiec

To była kwestia czasu ten mod.

04.01.2021 13:19
5.1
1
sqez777
15
Chorąży

Wszystkie mody to tylko kwestia czasu.

04.01.2021 14:45
AIDIDPl
5.2
1
AIDIDPl
184
PC-towiec

Skoro do W3 zrobili FPP to wiadome było że tutaj zrobią odwrotnie, zwłaszcza że jakieś ciało pod kamera jest zawieszone, rusza się i rzuca cień.

04.01.2021 11:38
6
3
odpowiedz
zanonimizowany946917
74
Generał

Fajna sprawa dla wyjątkowo niecierpliwych, ale pewna grupa moderów pracuje już nad znacznie bardziej profesjonalną wersją tego moda - z normalnymi teksturami i animacjami, eksploracja, walka itd.

04.01.2021 12:12
7
3
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany637308
81
Konsul

Jak dla mnie to CD Red Dobrze żę wybrali widok fpp a nie tpp, źle to wygląda, nie pasuje do tej gry akurat.

04.01.2021 12:29
7.1
mariański
13
Chorąży

jak od początku pokazywali fpp to czego nie rozumiesz? tak działa podświadomość.

wyobraź sobie teraz nagle pierwszego lepszego coda, csa czy inną strzelankę w tpp. jedyną twoją reakcją jakbyś zobaczył te gry z innej perspektywy byłby pogchamp

04.01.2021 13:20
7.2
3
sqez777
15
Chorąży

Bo w końcu nie zrobili animacji dla TPP ;p Pewnie za kilka lat lepiej będzie wyglądał ten mod.

04.01.2021 14:08
7.3
1
zanonimizowany558287
180
Senator

mariański wyobraź sobie teraz nagle pierwszego lepszego coda, csa czy inną strzelankę w tpp. jedyną twoją reakcją jakbyś zobaczył te gry z innej perspektywy byłby pogchamp

Chciałbym tylko przypomnieć, że Modern Warfare 2 miał tryb multi z perspektywy 3 osoby. I swoją drogą najlepiej mi się w niego grało.

04.01.2021 14:33
Xetrov
7.4
2
Xetrov
11
Legionista

Nie kumam jak by działało skanowanie w TPP o_O byłoby bez sensu.... no ale mod jest i ciekawe jak się w nim skanuje. Wole FPP.

04.01.2021 19:36
😉
7.5
1
cudak82
40
Centurion

Diuran
nie ma czegoś takiego jak pasuje / nie pasuje. Każdy gracz woli inny tryb.
swoja drogą nie wyobrażam sobie grać w GTA, Wiedźmina, RDR czy Elder Scrolls w FPP.

post wyedytowany przez cudak82 2021-01-04 19:42:16
04.01.2021 12:13
sakkra
😁
8
3
odpowiedz
sakkra
73
Generał

Mod pokazuje, że FPP to była dobra decyzja :)

04.01.2021 12:21
ghoulas
9
2
odpowiedz
ghoulas
24
Pretorianin

Tak jak myslałem wygląda to sztucznie i kiepsko widać ze na siłę wepchany żeby tylko było. Postać zasłania celownik, jak robić interakcje z obiektami? Jedyny sensowny TPP to z postacią lekko przesuniętą na lewo i bliżej. NO nic jak dzięki temu więcej ludzi w to zagra to tylko dobrze dla moich akcji :D

04.01.2021 12:26
10
odpowiedz
zanonimizowany1353630
20
Konsul

Skoro Cyberpunk miał nas zbawić, to jak u Rockstara powinien mieć od samego początku taką opcję, swobodnego zmieniania widoku kamery. Dobry pomysł na mod, jak go poprawią, to chętnie spróbuję.

04.01.2021 12:27
Matysiak G
😜
11
odpowiedz
12 odpowiedzi
Matysiak G
154
bozon Higgsa

W końcu grywalny?

CDPR nie mógł, moderzy podołali.

04.01.2021 12:46
Bukary
11.1
2
Bukary
235
Legend

Komentarz bez sensu. To gra tworzona z myślą o FPP. Cały interfejs w grze (animacje, ruchy rąk, walka, hakowanie) jest dostosowany do perspektywy pierwszoosobowej. Dlatego nie uświadczysz w CP2077 przerywników filmowych - patrzysz na świat oczami bohatera, co ma również istotne znaczenia dla fabuły (zaangażowanie emocjonalne, romanse itp.).

Moim zdaniem CP2077 z możliwością ustawienia widoku z perspektywy trzeciej osoby byłby zupełnie inną (gorszą) grą. Co więcej, uważam, że pełnoprawna i poprawnie działająca modyfikacja autorstwa jakiegoś fana, która umożliwi komfortowe przejście gry w trybie TPP, jest po prostu niemożliwa, ponieważ wszystkie sceny rozmów, walki, wślizgów, wspinaczki, przerywników przygotowanych z myślą o FPP itp. będą wyglądały po prostu komicznie. Wystarczy sobie wyobrazić sekwencję z Panam w bazyliszku w trybie TPP, żeby zrozumieć, jak absurdalnie by to wszystko wyglądało.

CP2077 ma różne problemy, ale widok z perspektywy pierwszej osoby nie jest jednym z nich.

post wyedytowany przez Bukary 2021-01-04 12:54:57
04.01.2021 12:53
Matysiak G
😊
11.2
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Komentarz to ironia na temat jakości technicznej produktu oraz beznadziejnego sposobu tworzenia nagłówków na GOLu, a nie umiejscowienia kamery.

Pała za odpowiedź nie na temat.

post wyedytowany przez Matysiak G 2021-01-04 12:56:49
04.01.2021 12:59
Bukary
😉
11.3
1
Bukary
235
Legend

No cóż, odległość twojej wypowiedzi od nagłówka jest dosyć spora. Jak chcesz, żeby również ludzie o nieco niższej inteligencji (jak ja) dostrzegli tego rodzaju zależności i ironię w komentarzu, zachęcam do korzystania z cytatów. ;)

A co do "grywalności" CP2077: jakoś po ponad 100 godzinach w grze - nie narzekam (za bardzo).

post wyedytowany przez Bukary 2021-01-04 13:03:17
04.01.2021 13:27
Matysiak G
11.4
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Myślałem, że emotka z jęzorem wystarczy.

04.01.2021 13:32
jasonxxx
11.5
1
jasonxxx
155
Szeryf

Popieram w 100% to co napisał Bukary
Cały misterny plan CDP oglądania tego świata oczami bohatera, co nadaje mu niepowtarzalnego klimatu i pozwala odebrac świat w taki a nie inny sposób, poszedłby w piz..u gdybyśmy mieli na to patrzeć zza pleców naszej postaci.

Odnosze wrażenie, że niektórzy na serio sądzą, że co... niby nie umieli zaimplementować TPP?

Ja tego moda nawet nie spróbuję, choćby był dopracowany do perfekcji, bo to zwyczajnie bez sensu.

04.01.2021 13:42
kęsik
😒
11.6
kęsik
161
Legend

Dlatego nie uświadczysz w CP2077 przerywników filmowych - patrzysz na świat oczami bohatera, co ma również istotne znaczenia dla fabuły (zaangażowanie emocjonalne, romanse itp.).

Nie uświadczysz w CP2077 przerywników filmowych bo je po prostu wycieli, a miały jak najbardziej w grze być. Nie wiem jak mam się zaangażować emocjonalnie jeżeli nie widzę mojej postaci w grze a tylko steruję latającymi rączkami?

04.01.2021 14:13
jasonxxx
11.7
jasonxxx
155
Szeryf

kęsik --> to gramy chyba w inne gry. Postać widzisz na motocyklu, w lustrze, w menu. I także w jednej scenie 18+ :) Mi tam wystarczy, żeby się utożsamić i wejść w jej świat. Trochę wyobraźni :) Książek też nie czytasz bez obrazków? :P

post wyedytowany przez jasonxxx 2021-01-04 14:14:20
04.01.2021 14:50
11.8
adi9568
64
Generał

kęsik od samego początku było mówione że cutscenki będą jak w half life. Zagraj to zobaczysz jak dobrze sobie poradzili i jaka immersja jest

04.01.2021 15:01
Bukary
11.9
Bukary
235
Legend

Kęsiku, ta gra nie sprawdziłaby się w trybie TPP. Jednym z najwspanialszych, najbardziej angażujących emocjonalnie momentów w grze (a czytałem takich opinii już naprawdę wiele) jest scena, w której przytulasz przy ognisku dziewczynę, spoglądasz w jej oczy i wspólnie patrzycie w gwiazdy. A takich momentów jest wiele (pocieszanie płaczącej Judy, rozmowa o przyjaźni z Johnnym, wspólny wypad do kina z Rogue itp.). Na nich opiera się również fabularna potęga tej gry.

Wszystkie te sceny byłyby NIEMOŻLIWE (kompletnie by straciły ładunek emocjonalny) w trybie TPP.

Dlatego też decyzja o rezygnacji z przerywników w trybie TPP była jak najbardziej uzasadniona.

post wyedytowany przez Bukary 2021-01-04 15:02:15
04.01.2021 19:39
11.10
1
cudak82
40
Centurion

Bukary
Moim zdaniem CP2077 z możliwością ustawienia widoku z perspektywy trzeciej osoby byłby zupełnie inną (gorszą) grą.

Każdy woli co innego. ja np. lubię widzieć swoją postać, szczególnie gdy jest możliwość customizacji.

post wyedytowany przez cudak82 2021-01-04 19:41:38
05.01.2021 22:39
adam11$13
👍
11.11
adam11$13
130
EDGElord

Bukary

Podpisuję się pod tym obiema łapami.

10.01.2021 14:18
Herr Pietrus
😂
11.12
Herr Pietrus
231
Jestę Grifterę

Kęsiku, ta gra nie sprawdziłaby się w trybie TPP. Jednym z najwspanialszych, najbardziej angażujących emocjonalnie momentów w grze (a czytałem takich opinii już naprawdę wiele) jest scena, w której przytulasz przy ognisku dziewczynę

Jak w Far Cry 3!
A te cut-scenki to zdaje się były immersyjne co najwyżej na fejkowych trailerach, gdzie sami autorzy sterowali kamerą (ponoć gracz ma swobodę rozglądania się, więc filmowości będzie zero, jesli sam jej sobie nie stworzysz)?

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2021-01-10 14:20:21
04.01.2021 12:30
kęsik
👍
12
odpowiedz
2 odpowiedzi
kęsik
161
Legend

Dobrze, gry action RPG w FPP to jakieś żarty.

04.01.2021 13:24
12.1
zanonimizowany1222151
36
Generał

Wracaj po raz 50 grać w gothica.
Jeszcze brakowało żeby z tej gry zrobili TPP

post wyedytowany przez zanonimizowany1222151 2021-01-04 13:25:46
04.01.2021 14:51
😁
12.2
zanonimizowany768165
119
Legend

Arkane miałby z tobą do pogadania...

04.01.2021 12:30
😉
13
odpowiedz
Moris91
6
Junior

Fajnie że dają opcje tym co wolą tpp. Osobiście omijam to z daleka. Nawet w Elder Scroll Online gram z FPP z wyjątkiem aktywności wieloosobowej.

04.01.2021 12:35
😉
14
odpowiedz
1 odpowiedź
pawel 222
73
Szary Jedi

Już wszystko wiadomo animacja chodzenia po schodach to tragedia .

05.01.2021 22:26
😁
14.1
Wojaszek1
4
Junior

Frontslide - taki odwrócony chód Michaela Jacksona, a tak na serio widać że postać przesuwa się szybciej niż wskazywałby na to jej chód - widać to wyraźnie na schodach

post wyedytowany przez Wojaszek1 2021-01-05 22:36:54
04.01.2021 12:41
Qverty
15
odpowiedz
1 odpowiedź
Qverty
45
Yarpen z Morii

Nie wiem jakim desperatem i masochistą trzeba by było być żeby grać w ten sposób, ciekawy jestem jak wygląda animacja strzelania, pewnie cuda się tam z modelem postaci dzieją patrząc po cieniach.

05.01.2021 13:40
15.1
Niemiec66
86
Pretorianin

Ten mod to raczkujący prototyp. Próba skanowania albo mierzenia z broni wywala z TPP i wraca to kamery FPP z tym, że mod poprzez komendę w Cyber Engine Tweaks dodaje postaci głowę (ta jest "wyłączona" przy zwykłej rozgrywce i gra sama sobie ją "włącza" w miejscach gdzie widzimy postać) przez co widzimy cześć wnętrza głowy, włosy i gałki oczne.

04.01.2021 13:03
😁
16
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany768165
119
Legend
Wideo

Ludzi powyżej narzekających na animację chodzenia pewnie nie pamiętają oryginalnego Dead Island, część jego developerów pewnie siedzi(ała?) przy Wiedźminie3 czy CP77.

https://youtu.be/hXmZX8iz2SE

widać wpływ Gothica w każdej polskiej grze...

Co do dyskusji co lepsze - TPP czy FPP to zależy od preferencji. Jeden lubi kierować postacią i przeżywać jego przygody a drugi dosłownie wciela się w nią.

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2021-01-04 13:05:03
04.01.2021 13:12
Bukary
16.1
Bukary
235
Legend

Dokładnie tak samo to wygląda w CP2077 (wystarczy spojrzeć na cień bohatera). Myślę, że po podjęciu decyzji o tworzeniu gry w FPP deweloperzy nie marnowali czasu na przygotowanie sensownych animacji V, skoro mieli na głowie inne, ważniejsze sprawy. ;) Mam jednak nadzieję, że w przyszłości będzie można patrzeć na cień pływającego czy biegnącego bohatera bez trzymania się za brzuch ze śmiechu.

04.01.2021 20:54
16.2
1
adi9568
64
Generał

No tak, bo przecież robienie animacji których gracz nie zobaczy ma sens.

04.01.2021 14:05
lordpilot
😉
17
odpowiedz
1 odpowiedź
lordpilot
224
Legend

Na tym filmie wygląda to beznadziejnie, ale widziałem też takie, na których wygląda to jeszcze gorzej i dużo bardziej komicznie (śmiechłem przy sekwencji pływania i nieruchomych nogach :D). Trudno (akurat o to) mieć pretensje do CDP, cała gra była projektowana pod FPP, tutaj Bukary już wyczerpał temat. Oczywiście moderzy polegną, to nie GTA V, gdzie do domyślnego widoku TPP, Rockstar dodał też FPP, choć dopiero w wersji PS4/Xone/PC. Fundamenty pod to podłożono już jednak na X360/PS3, choć nie udało się, ze względu na niedostatek pamięci w tych konsolach. Jednak nie zamknięto sobie drzwi i wszystko już wtedy zaprojektowano tak, żeby można było przejść całość w trybie FPP, jeśli ktoś lubi. No prawie wszystko, bo jest jedna sekwencja, gdzie musimy grać w TPP, nie da się tego obejść, gra z automatu przełącza się na widok TPP :).

W CP 2077 takich sekwencji jest natomiast MNÓSTWO, także cały ten mod można potraktować tylko i wyłącznie jako komiczną ciekawostkę, najgorszemu wrogowi nie życzyłbym żeby musiał tak grać. Można by się wówczas popłakać, ze śmiechu :P

post wyedytowany przez lordpilot 2021-01-04 14:09:09
04.01.2021 14:55
😒
17.1
adi9568
64
Generał

No AlE jA żĄdAm TPP! NiE mA tO nIE uMiEli. Ehh to tak ciężko zrozumieć że gra jest projektowana pod fpp i mod przesuwający kamerę nie jest rozwiązaniem

04.01.2021 15:49
18
odpowiedz
ArturP91
21
Legionista

Modder powinien zrobić hybrydę, tpp przy eksploracji jak wyciągasz bron to zmiana na fpp

04.01.2021 16:51
19
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1343577
6
Chorąży

Gra by sporo zyskała gdyby wyszła w TPP. Chociaż zakładając, że gra wyszłaby grywalna to i tak to by był tylko solidny średniak. Najbardziej przehypowana gra w historii.

04.01.2021 17:29
Bukary
19.1
2
Bukary
235
Legend

Gra by sporo zyskała gdyby wyszła w TPP.

Nie dość, że nic by nie zyskała, ale dodatkowo straciłaby to, co stanowi o jej sile.

05.01.2021 14:56
Shan Rivel
19.2
Shan Rivel
65
Pretorianin

Dokładnie Bukary.

Kopiując mój komentarz niżej "Ta gra nastawiona jest na fabułę, wydarzenia. To, co dzieje się w trybie "z oczu" totalnie straci na jakimkolwiek efekcie w trybie zza pleców. Ile to razy V się wypieprza na ryj, ma glitche przed oczami itp.
Z trzeciej osoby to traci zupełnie swój ładunek i przekaz."

post wyedytowany przez Shan Rivel 2021-01-05 14:57:00
04.01.2021 17:25
TraXsoN
😢
20
odpowiedz
TraXsoN
128
Generał

Zastanawiam się dlaczego tak olali te animacje tpp , przecież to było aż za jasne że bardzo szybko wyjdzie mod tpp.

04.01.2021 18:04
Lothers
21
odpowiedz
Lothers
202
Senator

Wygląda jak Anachronox.

04.01.2021 19:11
22
odpowiedz
kazimierzwichura
4
Junior

Czy na konsoli też wyjdzie ten nod?

04.01.2021 19:33
23
odpowiedz
2 odpowiedzi
cudak82
40
Centurion

Nie rozumiem dlaczego ludzie tutaj tak hejtują TPP. Ja bym mimo wszystko chciał aby gra miała taki tryb. A najlepiej gdyby był wybór i można się było przełączyć w każdej chwili pomiędzy TPP a FPP (już nawet znienawidzona przez większość Bethesda wprowadza to w ostatnich Falloutach czy eldersach).
To jest moim zdaniem najlepsze rozwiązanie bo każdy może grać jak mu się podoba.

05.01.2021 10:53
Hofmonek
23.1
Hofmonek
34
Chorąży

TraXsoN
Odpowiedź jest prosta. To wymaga minimum 2x więcej pracy a jak widać już z tym co mieli się nie obrobili. Dla fpp i tpp robi się zawsze osobne animacje ponieważ te wyglądające dobrze w tpp w większości przypadków w fpp są tragiczne i odwrotnie. Przy fpp postać często musi być nienaturalnie wykrzywiana aby było widać w widoku kamery odpowiednio ręce i wykonywane czynności, trzymanie obiektów itd. Same animacje to nie wszystko, do tego dochodzi kolejny kontroler animacji dla trybu tpp, który zwykle jest znacznie bardziej skomplikowany i wymaga więcej animacji niż ten dla fpp, ponieważ w fpp nie widać zbyt wiele z postaci a czasem zupełnie jej nie ma więc można ukryć braki animacji typu machanie stopami przy pływaniu. Kolejna rzecz to kolizje kamery w trybie tpp. W fpp kolizja postaci załatwia w większości wszystko a w tpp od zawsze w wielu grach są problemy z kolizjami kamery. Sam system przełączania się pomiędzy trybami też sam z siebie nie powstanie.

edit. sryy, nie tu dałem odpowiedź :P

post wyedytowany przez Hofmonek 2021-01-05 11:07:49
05.01.2021 14:55
Shan Rivel
23.2
Shan Rivel
65
Pretorianin

Słowo używane przez devów: Immersja.

Ta gra nastawiona jest na fabułę, wydarzenia. To, co dzieje się w trybie "z oczu" totalnie straci na jakimkolwiek efekcie w trybie zza pleców. Ile to razy V się wypieprza na ryj, ma glitche przed oczami itp.
Z trzeciej osoby to traci zupełnie swój ładunek i przekaz.

05.01.2021 12:15
_D_R_A_G_O_N_
24
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
91
V

To wygląda gorzej niż Sleeping Dogs z 2012.

05.01.2021 22:32
adam11$13
25
odpowiedz
adam11$13
130
EDGElord

Całe miasto jest dosyć ciasne i mocno nastawione na wertykalność. Granie w TPP byłoby najzwyczajniej w świecie niewygodne.

09.01.2021 13:13
SpoconaZofia
26
odpowiedz
SpoconaZofia
85
Legend

Ciekawe czy Redzi mają w planach wypuszczenia edytora do gry. Do wieśka też był zapowiadany, a wyszło jak wyszło. Ogólnie Red Engine podobno jest koszmarem dla moderów, jak chcą coś więcej jak tylko podmiana tekstur czy kolejne wersje reshade. Pożegnanie Białego Wilka był dobrym przykładem jak walczyli z silnikiem gry, a cyberpunk chodzi na 4 wersji tego same engine.

09.01.2021 14:33
PokerFac3
27
1
odpowiedz
PokerFac3
26
Chorąży

Przecież to jest tragiczne. Gra stworzona jest do FPP ale ludzie i moderzy tego nie rozumieją i będą robić takie paździerze jak ten mod.

09.01.2021 14:38
imphraezl
28
odpowiedz
imphraezl
25
Chorąży

Tryb FPP jest bardzo w porządku jednak ogromnie brakuje mi możliwości przełączania do TPP zależnie od sytuacji. Lubię łazić postacią widząc jak wygląda i jak porusza się w tłumie. To mocno poprawia moją imersję i radość przebywania w świecie gry.

Mod sprawdziłem i niestety efekt jest pokraczny w obecnej jego formie. Póki co raczej tylko jako ciekawostka, ale świetnie że ludzie coś z tym próbują robić

09.01.2021 15:44
29
odpowiedz
ZlyBurek
21
Chorąży

ta gra to Syf , koniec tematu

09.01.2021 16:16
dj_sasek
30
odpowiedz
dj_sasek
166
Freelancer

Nie nazwałbym tego moda "grywalnym". Słabo to wygląda, mogli chociaż animacje 3rd person wziąć z NPC jak już się za modowanie biorą.

10.01.2021 12:40
31
odpowiedz
Szmugii
16
Legionista

Pograłem kilka godzin na PC i czekam aż będzie ogólnie grywalna a nie w TPP....

10.01.2021 13:14
Bukary
😂
32
odpowiedz
Bukary
235
Legend
10.01.2021 16:38
33
odpowiedz
1 odpowiedź
onek
40
Pretorianin
Wideo

Mod Judy Alvarez W Resident Evil 2 Remake

https://www.youtube.com/watch?v=52lLd2pMou4

10.01.2021 20:27
Wilk1999
33.1
Wilk1999
45
Wilkołak Asasin

Aż zastanawiąjące, ile remaki gier z serii "Resident Evi" doczekały się modów podmieniających modele oryginalnych postaci na te z innych gier?

10.01.2021 19:00
34
odpowiedz
ZwariowanaPancura
1
Junior

Szkoda ze gra nie ma takiego trybu jak Skyrim

10.01.2021 20:25
Wilk1999
35
odpowiedz
Wilk1999
45
Wilkołak Asasin

Gradka dla tych, którzy preferują perspektywę TPP nad FPP, chociaż momentami widać, iż mod jest jeszcze nie ukończony i nie dopracowany w pełni.

11.01.2021 19:46
36
odpowiedz
halowars
8
Legionista

Może z lotu ptaka, taki mały poruszający się punkcik i grafiką z ZXspectrum

Wiadomość Cyberpunk 2077 grywalny w TPP dzięki fanowskiej modyfikacji