Cenzura pod PS5 i Xboxa odbiła się na wersji PC realistycznej strzelanki w stylu SWAT. Gracze Ready or Not odpowiedzieli review bombingiem
Już kiedyś pisałem o cenzurze w grach więc drugi raz mi się nie chcę. Jedyne co mogę powiedzieć to, że to jest żałosne. Takie TLOU2 gdzie są serio realistyczne i zajebiste animacje zabijania wrogów czy God of War 4 czy 5 i te "finishery" na wrogach to są akceptowalne i nie trzeba było ich cenzurować, ale tu już tak? xD. No i jeszcze np. takie RDR2.
Na domiar złego, twórcy dalej nie potrafią napisać dobrego SI, tylko idą na skróty, dając przeciwnikom SI absurdalne atrybuty.
I tak oto SI przeciwników wciąż ma reakcję 0,1 ms, celność 150% (widoczne info w plikach), a cała reszta z pathfinding'iem leży i kwiczy.
Niby jak celność może być większa niż 100%? Co to niby znaczy? Albo trafiają we wszystkie cele tzn. trafiają w 100% celów, albo nie i wtedy procenty spadają... Co innego np. takie obrażenia zadawane przez przeciwników, które mogłyby być na 200% ustawione czyli 2x więcej niż normalnie.
150% celności oznacza, że bot ma o 50% większy współczynnik celności niż wartość ustalona jako domyślna (1 czy inaczej 100%). Zapewne w tym przypadku niż sojuszniczy SI (na danym poziomie trudności?). Po co ktoś miałby tworzyć wartość, która sztywno określa jaki % wystrzelonych pocisków trafia w cel XD To idiotyczne