Mam nadzieje, że wystarczy im kasy na dobre wypłaty i premie dla deweloperów, którzy są wyciskani do granic możliwości.
Takie pieniądze pakować w marketing to naprawdę musi im zależeć na sukcesie gry. Strach pomyśleć z jakimi jeszcze reklamami wyskoczą. Oby tylko dochody z Cyberpunka 2077 zwróciły im poniesione koszty i zapewniły całkiem dobre zyski.
jak to mówią dobry produkt sam się sprzeda
wiec lepiej wdać w pierwszej kolejności na produkt jak jego reklamę,
do tego w NY to tam aż tylu graczy mieszka?
Ale by było jakby znów przesunęli.
Ostatnio w nowym jorku pojawiła się nowa moda, okna są zabijane dyktą. Po prostu pojawiło się więcej miejsca na reklamy. Tylko pytanie czy warto skoro każdy teraz z tego miejsca ucieka gdzie pieprz rośnie.
Tymczasem wczoraj przechadzając się po galeriach zauważyłem, że cedep nie odświeżył żadnej reklamy cyberounka. Wszystkie mają date premiery 19.11.2020.
Żeby tylko, CP 2077 nie okazał się "łabędzim śpiewem" CDP RED.
(Nie, nie mówię tego złośliwie. Po prostu jest to dla mnie niepokojące, że tytuł zalicza obsuwy, a kampania jest prowadzona z taką pompą, że brakuje jeszcze makiety Night City w Łodzi xd)
Żadne to zaskoczenie dla kogoś kto śledzi cyberpunka i wypowiedzi redów na temat Marketingu już kilka miesięcy temu powiedzieli że w listopadzie i grudniu będzie największy nacisk na to że i tak się dzieje.
Tak więc jak kogoś irytuje to że ktoś reklamuje swoją grę i praktycznie gdzie nie zajrzy tam nazwa cyberpunk to musi się wylogować z internetów na kilka miesięcy ;p
Jaki budżet może mieć ta gra, skoro na jedna reklamę władowali 10 milionów? Wiesiek miał 300 milionów zyla. To ma chyba ze 4 razy większy budżet, przewyższający GTA V.
Kupię pół roku po premierze jak już będzie popatchowane, bo pewnie do wersji GOTY nie dam rady wyczekać.
Za mało porządnych gier RPG jest na rynku, żeby móc olać tą grę.
Wiedźmin 3 dostał więcej GB patchów niż sam zajmował na płycie (pisze o wersji konsolowej).
CDP już zarobił miliardy na akcjach (kto mądry teraz je sprzedaje), na grze zarobi kolejne i 20 lat będzie żył z tej kasy.
A reklamy? Nie są potrzebne, chyba, że na zachodzie gdzie tłuki kupują tylko to co widzą na reklamach.
U nas ludzie mają mniej pieniędzy i lepiej się znają, więc zanim się pojawi reklama to już wiedzą, czy chce tą grę czy nie.
Ja poczekam, aż gra będzie w pełni naprawiona, zoptymalizowana i zbalansowana.
Nie chce co uruchomienie oglądać paska ściągania gigabajtów aktualizacji.
Oni chyba wydali na marketing 10x więcej niż na samą grę.
CD Projekt RED chce wyjść ze swoim tytułem do mainstreamu i nikogo nie powinny dziwić licencjonowane buty, energy drinki, smartfon czy współpraca z Porsche.
to akurat strzal w 10! CDPR robia mistrzostwo - beda zbijac kokosy oprocz gry rowniez na gadzetach... Tak jak GW czy HP robia ze swoich produktow prawdziwe uniwersa... Co daje im duze pole manewru... Juz wiedzmin jest wielkim uniwersum... na glupich etiu do telefonow (oczywiscie jesli oryginalne a nie z allie) mozna zbic mnostwo kapuchy a co dopiero masa tylu gadzetow... mysle ze to i tak dopiero poczatek :)
No ale jak już na tej kosmicznie drogiej reklamie na Times Square jest data premiery, to nie ma ona prawa ulec zmianie. Prawda?
Szkoda że nie wydają na produkcje gry bo już teraz wiadomo że nie będzie tutaj fajnych systemów tylko "ręczna robota", oczywiście wstyd żeby w ten sposób projektować gry z otwartym światem w 2020.
To znaczy wątpię żeby teraz ta reklama była wymagana. Natomiast za mała reklama też jest zła bo widziałem już wiele przykładów dobrych gier będących porażką finansową. O większości z nich nawet nie wiedziałem na początku z braku żadnej reklamy.
Dobrze robią, ale absurdalna jest ta cena za wyświetlanie reklamy. Tak czy inaczej jedną rzecz wam powiem, bo niektórzy paplają głupoty, że jak dobry produkt to sam się sprzeda. Po pierwsza gówno prawda, bo marketing to jedna z najważniejszych rzeczy, a po drugie produkt nie musi być dobry. Bethesda pokazała, że dzięki marketingowi można i słabe gierki sprzedać. Nie lubię Todda ale muszę przyznać ze koleś zna się na reklamie i potrafi wcisnąć kupę tępym ludziom. :)
Oto jak marnuje się pieniądze.
Kupie cyberpanka jak gra wyjdzie, jak bedzie dobra, to bede sie dobrze bawil, jak bedzie zla to sie znudze i jej nie skoncze.
Nie rozumiem bólu spowodowanego przekladaniem premiery, tracicie na tym cos? Za kilka miesiecy i tak bedzie po wszystkim.
A reklama na Times Square to kolosalny rozglos i prestiz, wart kazdej kasy.
Według mnie lepiej jakby wydali te pieniądze na budowę szpitala. I reklama i zrobiliby coś pożytecznego
2021: "CDP podpisuje kontrakt na grube miliony z GRY-Online na zakup maszyny losującej daty premier CP2077"
pusty Times Square to dopiero CyberPunk - a My w Polsce? My powinniśmy brać pudełko zamiast digitala i wspierać swoich.
Próba trafienia do mainstreamu kiepska bo grę kupią gracze ewntułalnie osoby które grały w papierowego RPG albo ci którzy kupili książkę Cyberpunk Odrodzenie.
Za tydzień przesuną premierę i będzie jak z autobusem w Londynie. Gdyby oni tyle energii poświęcali na zrobienie gry co na marketing i bzdurne pierdoły z logiem, to byłaby gra roku, a zamiast tego nie wiadomo czy to w ogóle będzie grywalne. Zamiast kolejnych butów/bluz/breloków pokazali by jakiś gameplay na żywo.
Moim zdaniem tego typu reklamy gier to czyste marnowanie pieniędzy. Ilu z was kupiłoby grę, po tym jak zobaczyłoby ją na billboardzie na ulicy ?? Jedyny sens marketingowy jaki w tym widzę, to to, że GOL i inne tego typu portale o tym napiszą.
Ekscytujące. Czekam na artykuł ile kupek zrobią projektanci gry podczas prac nad Cyberpunkiem.
serio 10 mln na reklame trwającą miesiąc i że niby to sie zwróci? ile w tym niu jorku osób przewija sie przez te ulice i jaka część z nich to gracze? tam chyba mieszka 10 mln osób z czego po ulicy sie przewija 1 mln a graczami jest 20% osób więc 200 tyś osób x 150zł cena gry = 45 mln ale wątpie aby tak to wyglądało.. mogli dać mi milion zł to bym im roznosił ulotki po całej Warszawie z prośbą o zakup cyberpunka 2077 a tak na poważnie to za 10 mln by wyświetlili reklame wszystkim użytkownikom facebooka i instagrama czyli jakieś 500 mln wyświetleń około
Tak męczycie tego Cyberpunka, że to już przestaje być nawet zabawne.
CD Projekt RED wydaje miliony na reklamy Cyberpunk 2077 w Nowym Jorku
... a wydać samej gry na świat już nie potrafią - nie mówiąc już o ustaleniu, kiedy będzie premiera.