Polecam film Brodatego z YT o tej mobilce. Tam można się czego dowiedzieć, nie jak w tych pochwalnych laurkach na tej stronie.
https://www.youtube.com/watch?v=ezgfTcPHWOk
Ja to się zastanawiam, czy granie na padzie może być tak wygodne jak na klawiaturze
Jest o wiele lepiej, niż się spodziewałem, szczerze mówiąc, nie mam jeszcze 25 lat, ale bardzo lubię spędzać czas grając w główną kampanię i zadania poboczne.
Oczy bolą.
... mnie fakt że narzekają na interfejs tej gry, że co za duży a grali oni w diablo 2 czy 3. To jest gra Hack and slash i powiedz mi jakich zmian oczekujesz co do interfejsu użytkownika, inaczej jest jak jesteś graczem gry MMORPG i tam interfejsy są czasem najebane za dużo. Ja lubię jak jest jak najmniej na ekranie
-Dostęp do umiejętności jest
- Dostęp pod q do leczenia jest
- pokazuje ci tak samo jak w każdym diablo życie i manę
- przycisk do emotek i szybkiego wyboru(np. opuszczenie lochu) jest
- pod spacją jest odskok
- no linia samego expa
jeszcze do tego tylko mapę w prawym górnym rogu i nic więcej.
To jest beta a ludzie oceniają lokalizacje czy misje czy lochy po 25 lvl, nie jestem jakim ekspertem co do takich gier ale chyba dobrze pamiętam że gra się zaczyna po wbiciu max lvl i zaczyna się endgame. A nawet spojrzeć na konkurenta diablo PoE to tam interfejs jest brzydszy i moim zdaniem gorzej rozłożony
Zdania są podzielone ale jednak za grę wołają 350 zł więc i wymagania są spore. Jak będzie za 100 zł w promocji to można przymknąć oko na to i na tamto.
jak z optymalizacją bo za tydzień zagram i nie wiem czy 16 gb ram wystarczy i czy procesor i7 9 generacji oraz rtx 2060 super 8 gb czy trza coś wymienić np kartę graficzną. proszę odpowiedź
Z tego co zaobserwowałem na transmisjach to w tej grze jest bardzo dużo chodzenia po pustych ścieżkach, by dotrzeć w miejsce gdzie się coś dzieje. Nie lubię czegoś takiego w grach. Ale to może dlatego że oglądałem jakieś urywki rozgrywki z początków gry. Nawet w Diablo 3 opuszczało się bezpieczne schronienie i wszędzie byli przeciwnicy do pokonania. A tu jakaś pusta ścieżka, to przejście nad przepaścią. Nie wiem co o tym myśleć. Zobaczę jakie będą opinie po starcie pierwszego sezonu, bo do Actiblizz nie mam za grosz zaufania.
Gra wyglada fajnie, laczy pare fajnych rzeczy z D2 i D3. D2 mialo swoje problemy, a D3 za bardzo poszlo w strone ala "arcade WoW" mimo bardzo obiecujacej alphy z arenami i etc. Jezeli nie namieszaja za bardzo przed premiera jak mialo to miejsce z D3 to moze byc najlepszy Diabelek od czasu D1 i D2CL.
Trzymam kciuki.
Czego mi brakuje:
Podnieść kamerę tak o 15-20%.
Scalowanie interfejsu.
Przybliżanie/oddalanie minimapy.
Poprawa niektórych animacji postaci.
Skrót do szybkiego używania potek specjalnych (chyba, że się da jakoś do tego kółka dodać?).
Dopracowanie interfejsu. Wygląda trochę biednie i trochę odbiega artystycznie od całej reszty, która wygląda przezacnie.
Poza tym sieczka super, poziom trudności spory więc super. Sporo do zwiedzania/odkrywania. Generalnie bardzo przyjemne 6h-7h. Właśnie idę na podejście nr 2.
Beta która poniekąd ma zachęcić jeszcze niezachęconych a wygląda na to że:
- legendarne rzeczy są beznadziejne, sypią co minutę i dowolny item może paść z dowolną legendarną mocą
- dungeony to zabij 500 mobów, drzwi będą zamknięte i trzeba pójść w prawo i lewo aby je odblokować. Zapewne tak będzie wyglądała duża część endgame
- bossy w dungeonach są trzy rodzaje
- skille podstawowe są dokładnie te same co w D3, nawet nie czytałem opisu bo po obrazku już wiedziałem co to za skill
- pasywki są żenujące, nie czuje możliwości tworzenia ciekawych buildów
- jest ATTACK POWER, czyli mobilniakowy przelicznik wszystkiego w DMG. Zapewne będzie się dropiło w nieskonczoność coraz lepsze itemy podnosząc attack power - zabieg identyczny jak w Immortalu
- paladyn pewnie do dokupienia w DLC
Przez bliskość kamery mam wrażenie jak bym grał w diablo immortal 2/PoE.
Na steamdecku już to tak bardzo nie przeszkadza.
Dość przyjemnie się ubija moby, Dość nieprzyjemnie ogarnia się ekwipunek.
Dużymi minusami są nagłe skoki fpsów do 1-2 oraz podziemia . . . . Małe piwnice to kopiuj wklej zmieniając kąt ustawienia pomieszczenia. Duże podziemia to: zdobądź 3: klucze, dźwignie, kamienie, cośtam, naładuj daną energię/krew/dusze by otworzyć drzwi. . . . I wszystkie mają taką mechanikę. Oj poszedłeś wpierw przy lewej ścianie i zdobyłeś klucz to teraz wróć całe podziemia bo po prawej stronie na początku miałeś zakręt do innego klucza. No i biegniesz barbem co jakiś czas uderzając w trupa/karton/stalagmit/śmieci by utrzymać rage :-) ale na powrót już brakuje rzeczy które możesz rozbić i duppa:-)
Jasne, że D4 będzie lepsze od Diablo 3. Od trójki to niewiele potrzeba aby zrobić lepszą grę. Natomiast lepsze nie zawsze oznacza np bardziej rozbudowane czy wymagające większego wysiłku. Stąd zarówno D3 jak i D4 to są przeciętne gry, dla casuali, którzy kupią, przejdą raz, drugi, trzeci, stworzą 3-5 postaci i potem odpoczną od tytułu jak od każdego kolejnego. Tak właśnie schodzi się z tworzenia gier legendarnych wręcz do tworzenia typowego produktu dla branży.
Rynek jak widać nie wymaga już czegokolwiek więcej, jakiegoś stempla producenta na tle rynku w swoich grach i wystarczy nowa fabułka, oprawa graficzna i elementy zmieniające tempo gry. Wszystko najlepiej dostępne zarówno na konsolach jak i PC online.
A ja powiem że nie tylko lepsza od D3 ale najlepsza z wszystkich dotychczasowych części. No dobra D1 nie przebije pod względem muzyki i klimatu zaszczucia. Przejście w duży otwarty świat dużo zmieniło. To coś jak Elden Ring dla starych części Dark Souls. Będą malkontenci ale ogólnie gra przyciągnie znacznie większe rzesze graczy niż w poprzednich częściach.
Niektórzy chyba co piszą o powtarzalności lochów mają na myśli piwnice a nie lochy. W grze są dwa rodzaje podziemi: lochy, długie z bossem na końcu po pokonaniu którego dostaje się aspekt przypisany do tego konkretnego podziemia oraz piwnice czyli małe popieszczenie z grupką mobów. O ile te drugie się powtarzają często o tyle zrobiłem 12 lochów i jeszcze żaden nie był taki sam, owszem niektóre z nich są podobne do biomu w jakim się znajdują ale nie czuć powtarzalności. Za to poziom trudności zaskoczył mnie fest, nie wiem czy to kwestia klasy ale np Barbarzyńca na niektórych bossach czy elitach potrafi dostać siermiężny wpierdziel jeśli się nie pilnujemy a jeśli nie robimy mechanik to już w ogóle. Ale to dobrze bo to pierwsze Diablo gdzie bossowie nie mają tylko zestawu skillu które odpalają a konkretne fazy i mechaniki jak w Wolcenie
Dungeony to jeden wielki copy-paste. Do tego backtracking i totalna liniowosc.
[link] www.youtube.com/watch?v=5bZU09KXwIM
Po obejrzeniu walki z world bossem nie chcę tej gry nawet za darmo. Wpychanie do gry stricte solo party z randomami to epic fail.
A potraficie przyjąć do wiadomości, że w becie drop legendarek mógł zostać podkręcony po to żeby gracze mieli okazję przetestować kilka buildów?
Któryś raz już widzę narzekanie, że za dużo leci przedmiotów legendarnych, dla mnie to jest oczywiste, że w pełnej wersji tak często lecieć nie będą.
Sprzedałem swoją PS Vite za 550 z bajerami i jak patrzę, że nie starczy to nawet na dwie "wspolczesne" gry to zrobiło mi się smutno.
Chciałbym zagrać, ale 350 zł za podstawkę, która dopiero dostanie dodatki to za drogo.
Szkoda, że Sony zablokowało połączenie MS z Blizzardem. Byłaby szansa, że kiedyś w gamepassie mógłbym zagrać, a tak...
Czuje się jak w latach 90tych, kiedy także gry miały zaporowe ceny.
Już się zaczęło WB w sobotę o tej godzinie, w niedzielę inny boss o tej godzinie...WTF Kolejna rzecz kto ma ochotę wywalić tyle kasy na tytuł jak na horyzoncie wiele ciekawszych pozycji i to bez niespodzianek a te jeszcze znając Blizzarda pojawią się w D4 i będzie znowu drama... Ten sam..... tylko w innym opakowaniu.... Osobiście widzę że gdyby nie bierni ale wierni fani to Blizz już by dawno zatonął...