Prince of Persia: Warrior Within
@wluczyki222:ty chyba żartujesz...gra z 100h? teraz gry są maks 6-8 godzin a ty w tamtych czasach chcesz gre z 100h? jeśli naprawdę tak długo chcesz grać to włącz se wiedźmina bo slasher(ale za to nie bezmyślny)po tylu godzinach by się znudził chociaż ta gra jest dobra(baaardzo) więc było by fajnie:) za samą grę daje 1000/1000:P ale za całą trylogie daję 1000000/1000000:) po prostu ta gra jest super i nawet grafika w tamtych czasach była cudowna:D teraz tylko czekać na nową część która będzie(będzie?)trzymać klimat duszy wojownika:)(DAHAKA RLZ)
Noo, właśnie ukończyłem i muszę powiedzieć, że gierka super. Mnie się podobała troszkę bardziej niż poprzedniczka. Wszystko co dobre przeniesione do dwójki, całkiem zmieniony system walki, mnie się akurat spodobał. Dla mnie dużym plusem jest możliwość wyboru poziomu trudności, osobiście grałem na trudnym i gdzieś w dwóch momentach musiałem uciec z pola walki, a ostatni boss, nie będę spojlerował, nie martwcie się, potrafił mnie zatrzymać na tyle, żeby powtarzać całą sekwencję kilka razy. Gra jest zdecydowanie dłuższa, co jest zaletą tej gry, a do tego się nie nudzi. Wielu, którzy przeszli Piaski Czasu, może się nie spodobać klimat tej gry. Jest on mroczniejszy, Wyspa Czasu zdecydowanie różni się od pałacu Azad, po którym się poruszaliśmy w pierwszej części. Mnie ta zmiana klimatu przypadła do gustu. Mogę z czystym sumieniem polecić tą grę wszystkim.
siemka ludzie mam problem w misji ołtarz ofiarny jestem w pomieszczeniu z takim spiralnym kółkiem na końcu i nie wiem gdzie mam iść pomocy
Jak chodze to gościu tak dziko biega nie wiem dlaczego kompa mam dobrego NVIDIA 9600 GT,2,5 Gb ram i procesor AmD Athlon 2.11 ghz pomóżcie
Już dobrze przeinstalowałem grę !!!!!!!!!!! mogę grać spokojnie !!!
Już dobrze mogę grać spokojnie !!!!!! SUPER GRA
Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy gra wymaga obsługi pixel shaders ?
Chociaż patrząc po screenach sądzę, że tak...
Nie wiem
Tak wymaga
Podobnie jak poprzednią częśc tę ukończyłem z pomocą trainera.Z reguły takie ułatwianie sobie psuje przyjemnośc grania ale w przypadku Księciunia czuję się usprawiedliwiony no i uratowałem klawiaturę przed roztrzaskaniem a monitor przed wyrzuceniem przez okno.Ale gra podobnie jak Piaski Czasu świetna a nawet lepsza.
Witam Nie mogę sobie poradzić w rozdziale 17 " YOU CANNOT CHANGE YOUR FATE" na końcu tej misji która taki teks zawiera w opisie który posiadam "WDRAP SIĘ NA SAMĄ GÓRĘ GROBU CESARZOWEJ .PRZESKOCZ NA DRĄŻEK POMIEDZY TOBĄ , A WODOSPADEM I Z NIEGO NA WPROST " a problem polega na tym że nie moge sie dostać na grób ,bo nie wiem jak mam zejsć z ostatniego gzymsu na grób bo tam sie zatrzymuje chyba że w inny sposób Proszę o pomoc Dziękuje Pozdrawiam .
JackieR3 - > Ja bez większych problemów przeszedłem bez kodów i trainerów...
Zebrałem wszystkie "znajdźki" oprócz 1 w teraźniejszości (chyba bug, bo kilka razy podchodziłem do tego i nic), 2 zakończenia ukończone, chociaż to z dahaką przyprawiło mnie o frustrację - dopiero za 13 razem pokonałem go :P I nie gadaj, że to cię usprawiedliwia Cheaterze! ;)
No fakt że jestem czasem cheateremnie za często,ale nie lubię za mocno się frustrowac przy rozrywce.Z reguły jeżeli jakaś gra jest dla mnie za trudna to jej nie kończę ale w wypadku Księcia użyłem cheatow ze względu na urodę i widowiskowośc gry.
Najlepsza część. Klimat taki mroczny zarąbisty10/10.
Gra świetna ale zdarzają się bugi. Ostatnio przechodziłem sobie ją po raz drugi i wczytuję save'a a tu mi sie wczytuje fragment którego jeszcze nawet nie przechodziłem na tym kompie. Miałem już maskę w tedy.
Też to miałem próbowałem grać ale miałem pajęczy miecz który nie zadawał prawie obrażeń tym lepszym przeciwnikom.
Ale najfajniejsze to było drugie zakończenie gdzie walczyłeś z Dahaką.
JACIE TE WIELKIE CYCE U BABEK SĄ SUUUPPEEER (nie umiałem się obejść bez dużych liter sry) :D
jak dla mnie zbyt mroczne i nastawione na rzeź wrogów, piaski czasu znacznie bardziej mi się podobały
właśnie fajne ze mroczne ale każdy lubi coś innego mi się podobają wszystkie części oprócz zapomnianych piasków i tej gdzie jest komiksowa grafa
Najlepsza część serii PoP.
Najlepsze gra z serii PoP , jak kolega powyżej. Mam oryginał i nie żałuje kupna :)
w WW o wiele lepszy tryb walki, triki itp. Ale ogolnie w grze kamera jest tragiczna. za dużo miejsc, gdzie nie mozna swobodnie się porozglądać. gra faktycznie morczna (może nie tak jak w F.E.A.R., ale troszkę mroku jest ;), wolalam klimat z SoT, ale ten w WW nie jest najgorszy, da sie przyzwyczaić. Gra ogolnie bomba.
kiko 18 - jak masz problem z przejściem tego to znajdź sobie opis przejścia gry i tyle.
Mam problem. Mianowice na początku gry jest wszytsko w porządku lecz jeśli jestem juz na wyspie czasu myszka zachowuje się dziwnie. gdy wykonuję ruch w prawo ona odwraca się w lewo. co mam zrobic ?? bardzo prosze o pomoc
Ostatnio wróciłem sobie do tej gry i stwierdzam, że to najlepsza część PoP'a.
Macie legalnie Prince of Persia: Warrior Within? Ja tak-brat mi oddał, a sam dostał na urodziny parę dni po premierze. Dali wam płytę z polonizacją i instrukcę po polsku, a płyty 1-3 w papierowych opakowaniach, bo mi tylko polonizacji nie zapakowali oddzielnie
Zapomniałem dodać w moim wątku-mam problem na początku gry. Walczę z takim stworkiem co lata, ma mieczyk i powstał z kruków. Jak go załatwię to ten się nagle przenosi na górę, a ja nie wiem jak się tam dostać. Z góry dzięki za pomoc.
Ta gra jest po prostu wspaniała ! 10/10
W przypadku tej gry typowe hasło Cenegi: "poradnik, dzięki któremu poznasz wszystkie tajniki gry", jest ironiczne. W poradniku nie ma nic o drugim zakończeniu, a co z tym idzie - o położeniu źródeł energii. No i oczywiście nie ma opisów położenia skrzynek bonusowych ani dodatkowych super-broni. Ale dosyć o tym poradniku; a jeśli ktoś nie wie, gdzie są te źródła energii, lub chce mieć skrzynki bonusowe, to w internecie gdzieś była pełna solucja.
Ta część jest moją ulubioną z trylogii. Przy okazji powiem (nie będę się rozpisywał), że po odmianie z Upiora Piasku (właściwie chyba już po przemianie w niego) nie mamy już dostępu do jednej energii, więc nie ma już możliwości drugiego zakończenia.
Przy okazji napiszę miejsce położenia interesującej, jednak najsłabszej dodatkowej super-broni - Rękawicę Raymana zdobywa się podczas pościgu Dahaki w grobowcu (tam Książę dowiaduje się o Masce Upiora) po rozwaleniu pewnego stojaka z bronią.
Ej chlopaki mam problem ze znalezieniem tej gry . Napiszcie gdzie moglbym ja kupic przez neta . prosze o szybka odp :)
Wchodzisz na skąpiec.pl. Bierzesz w Gry Gry PC, PS 3 lub XBOX 360 i wybiera sz opcje, które chcesz i bierzesz szukaj. Ale szybciej będzie jeśli wejdziesz na tego skąpca i u góry wpiszesz
Gra mi chodzi bez zarzutow gra na 10/10 super gra przeszlem ja cala z mieczem skorpiona i z mieczem wody super gra Polecam ;)
Grałem to jeszcze na starym kompie, na low detalach.. :) świetna gra ze świetną muzyką! 10/10
Która część jest lepsza; Sands of Time, czy Warior Within?
Marusia;* - o gustach ponoć nie powinno się dyskutować, bo jest to cecha indywidualna, ale jak dla mnie bardziej podchodzi pierwsza część. W drugiej większy nacisk postawiono na walkę i jest bardziej mroczny klimat.
Dzięki :D
Zacznę od Piasków Czasu :)
Najgorsze jest to ze mam ta gre 5,5 roku i jeszcze jej nigdy nie przeszedlem mimo ze podchodzilem do niej wiecej niz raz. Niby jak sie juz przylozylem to bylem pod koniec gry ale nie dalo rady nic zrobic. Bylem w pomieszczeniu, w ktorym sie zmienia czas, drzwi byly zasypane a czasu sie nie dalo zmienic :S no coz. Zaczne jeszcze raz, tym razem z polska wersja zeby lepiej wiedziec o co w tej grze chodzi a do tego z poradnikiem. I zobaczymy wtedy.
Musisz posprawdzać w opcjach gry oś kamery czy coś takiego powinno zadziałać
Pochwalę się że niegdyś miętosiłem tą grę całe półtora miecha doputy, dopuki nie przeszedłem i nie odkryłem wszystkiego co się da w niej odkryć i przejsć. A dzisiaj, czasem sobie odpalam więzienie i bibliotekę na hardzie. Jedna z najlepszych gier na świecie. Nie ma bata!
Najlepsza z wszystkich części Prince of Persia.
+ System Walki
+ System wspinaczek.
+ fabułka.
+ wciąga
++ MUZYKA!!!
+ pomysł z dahaką oddzielnie :D
- troszkę za bardzo liniowa.
- za łatwy dahaka do rozwalenia.
9,5/10.
Sam nie wiem, kiedyś lubiłem Prince of Persia, a teraz w końcu nie wiem, czy mi się podoba, czy nie, no niby przeszedłem tą część, niby była fajna, ale jakby czegoś mi brakowało...
Co do mojego problemu, ktory mialem wczesniej to udalo mi sie przejsc gre juz dawno temu. Uzywalem poradnika pod koniec. Wszystko zrobilem w odpowiedniej kolejnosci i bylo ok ;)
Gra ideal jak dla mnie, oceniam 9/10
hmm, skoro to ideał to dlaczego tylko 9/10 ?
Gra wybitna. Fajna walka, mroczny klimat, metalowa muzyka... ale chyba nie o to w serii Prince of Persia chodzi. Nielogiczna (choć ciekawa) fabuła, ciekawi bossowie i zryta walka z nimi (zwłaszcza na hardzie... weź człowieku wal przeciwnika trzema oklepanymi kombosami przez 15 minut) i free form fighting system, który aż taki free nie jest. Bardziej wolę pozostałe, baśniowe części. Ale w WW lubię od czasu do czasu pograć.
fajna gra
Czy po przemianie księcia w sand wraith mogę jeszcze zdobyć wszystkie ulepszenia zdrowia i odblokować dobre zakończenie?
Bardzo dobra gra z bardzo dobrą ścieżką dźwiękową.
Merqury-> Z tego co pamiętam, w określone miejsca można się dostać tylko do określonego fragmentu gry, więc najlepiej zebrać wszystkie LU zaraz przy nadarzającej się okazji. Niestety, może się okazać, że już wszystkich nie zbierzesz bo jeśli dobrze pamiętam, książe w masce to już końcowe etapy gry.
gra na pewno nie jest ideałem, ja bym jej dał co najwyżej 8/10
Najlepsza z serii tyle w temacie.Dahaka rządzi!
popieram, murdagee! Świetna muzyka, dynamiczna walka i wspaniałe lokacje - mało jest gier, które mają taki niepowtarzalny klimat!
Najlepszy Prince ze wszystkich jakie do tej pory wyszły, klimat w tej grze jest miażdzący, cudowna muzyka dobrana idealnie, mocna podczas walki i spokojna relaksująca gdy przemierzamy lokacje. Cudowna gra
Ta gra jest naprawdę udana grałem w nią 8 lat temu znowu chciałem zagrać na lepszym sprzęcie na high detalach i poszło wogóle nie czułem nudy fajna grafika, TA MUZYKA!!!!!!,świetny gameplay,bestia piasku, a i ten moment gdy książe zdaje sobie sprawę że to przez niego to wszystko i że musi założyć maskę upioru żeby zmienić przeznaczenie,Dojrzała Fabuła,ten mroczny klimat który uwielbiam w grach<3,Książe w tej części jest jedną z moich ulubionych postaci dojrzały charakter nie jest takim dzieciakiem jak w piaskach czasu.
Chyba nigdy nie zapomnę ucieczek przed dahaką :D
dla mnie jest lepsze dwa trony od dusza wojownika
hehe najlepsza część pop dużo walki i dobra grafika a walczył ktoś z dahaką jak nie to musisz odnaleść te komnaty gdzie dodają życie jest ich w sumie 9 albo 10 i wtedy kiedy gadasz z kailiną to dahaka wyskakuje polecam spowalniać czas a i jesze 1 jak bedzpiesz miał całe hp to bedziesz miał miecz wody on jest w komnacie z klepsydrą
Kto mówi że ta gra jest zła to czub.
Ta cześć jest najlepsza z trylogii bo posiada prawdziwą muzykę.
Super gra. Wszystkim polecam, walka po prostu boska tak jak fabuła, klimat i muzyka. Fajny pomysł z alternatywnym zakończeniem. Kiedyś jak w to grałem to coś mi się zbugowało przy manipulowaniu czasem i jakimś cudem ZATRZYMAŁEM czas xD. Czasami są denerwujące bugi, ale rzadko (np książę schodząc ze stopnia wystrzeliwuje parę metrów w górę hehe). Gdyby nie te delikatne błędy to było by 10.0, a tak niestety 9.5 hehe. Ahh...kiedyś to się robiło gry... PS. Gra starczy na sporo czasu więc se można popykać.
vulpes433 fabuła nie logiczna ? proszę cie właśnie ona była dla mnie w tej grze najlepsza zwłaszcza moment gdy okazało się ze mroczna postać śledząca księcia to był on sam, fenomen. Trzema oklepanymi kombosami ?? gdybyś potrafił grac nauczył byś się więcej ta gra dała mi nadzieje ze jeszcze można zrobić ciekawą grę która nie nudzi sie po kilku misjach. 10/10
M.T.W.D + milion
vulpes433 Nie logiczna fabuła ? Proszę cię, nie ośmieszaj się dziecko. Sory za te słowa, ale musisz być debilem skoro nie potrafisz zrozumieć fabuły Duszy wojownika , dla mnie fabuła duszy wojownika to perełka wśród dzisiejszych gier które mają nudną fabułę , i oklepaną.
3 kombosy ? Śmiech na sali, jak jesteś ułomny i nie potrafisz bardziej różnorodnie grać to do kogo masz pretensję ?
< F A C E P A L M >
http://www.youtube.com/watch?v=QI9M1J0v-o8
To są według ciebie 3 kombosy ? :D Teraz się nieźle ośmieszyłeś ziomuś :P
Nic dodać nic ująć
Absolutne 10/10 gameplay, soundtrack, fabuła, klimat i najpiękniejsza według mnie postać ze świata gier "Kaileena":*
Grafiki nie ma co oceniać bo gra ma swoje lata.
Gdyby walkę żywcem wyjęli z tej części i dodali do Forgotten Sands to ostatni Prince miałby przynajmniej 2 oczka wyżej.
Soundtrack to czysta poezja :) Najlepsza część, będę sobie musiał zagrać bo tą grę przeszedłem tylko raz i to chyba 10 lat temu
Mała uwaga- grę oceniam na dziś, na rok 2016, czyli po czasie wracając do niej.
Muzyka: Choć bardzo lubię rocka i w POP:WW często wpada on w ucho, to jednak wydaje mi się on wciśnięty na siłę do tej gry. Prince of Persja i rock ma się jak cukier do rosołu, dobrze że przez większość czasu go jednak nie ma. Dźwięki moim zdaniem bardzo słabe, w absolutnej większo0ści nie robią wrażenia, no a w końcu mówimy o sferze która do dziś za wiele się jakościowo nie zmieniła.
Animacje - bardzo dobre, zdecydowanie jeden z dwóch największych plusów gry, jak na tamte oczywiście, jednak właśnie dobra animacja sprawia że gra się zbytnio nie starzeje.
Graficznie jest dobrze z małym plusem, w końcu 2004 to rok wydania Far Cry do którego PoP:WW ma się jak hejter do prawnika.
Całość mimo wszystko tworzy to co najważniejsze, pomimo niezbyt wybitnych ocen cząstkowych to jednak dobry klimat został stworzony.
Lokacje - jeśli gra jest platformówką to powinna mieć dobre lokacje skomplikowane przez ciekawy i najlepiej różnorodny system drzwi, dźwigni, sekretów ect i w tym aspekcie PoP:WW spisuje się GENIALNIE, to drugi wielki plus tej gry, zwłaszcza że często przenosząc się w czasie raz otrzymujemy jedno raz drugie, a wszystko składnie prowadzi do celu poprzez niezliczone przeszkody, a im dalej tym ich więcej i bardziej wymyślne! Niestety na ocenę gry wpływają także mniej fajne sprawy...
Nie lubię jednak jak poziom trudności determinowany jest przez słabe sterowanie (szczególnie podczas walk, gdzie zbyt często nie wychodzi to co chcemy zrobić, głownie skok/turlanie się) i czasem fatalna pracę kamery, która raz spowoduje że przez dłuższy czas nie będziemy wiedzieli co dalej, a innym razem zamiast wdrapać się po ścianie to pobiegniemy po niej prosto w przepaść, lub też będąc przy ścianie zaczną się dziać rzeczy losowe. Te spore przeszkadzajki niszczą klimat gry powodując frustrację, nie doszczętnie, ale jednak sporo ujmują grze. To tak jakby w najlepszej grze wyścigowej przez połowę czasu gry ustawić pole widzenia na 50 metrów i jedziesz na oślep, nagle z najlepszej samochodówki robi się gra "na pamięć" a jak jej nie znasz na pamięć to każdego zakrętu musisz się nauczyć zasada prób i błędów. Odbiera to frajdę i to znacznie, gra staje się ociężała.
Fabuła jest dość szczątkowa, raczej nie ma co się o niej rozpisywać bo nie porywa, jest bo jest, klimatu nie psuje a to najważniejsze.
Sama walka jak na obecne czasy jest całkiem dobra... o ile nie dojdzie du bugów kamery. Zdecydowanie jednak brak opcji w grze by móc poznęcać się i popróbować ciosy, wówczas ucząc się i finalnie dysponując solidnym repertuarem kombosów walka mogłaby sprawić o wiele więcej frajdy już od samego początku gry a tak, przynajmniej mnie, zaczęła się podobać dopiero w połowie gry, co jak sie okazało nie potrwało zbyt długo. Walka jest genialna jak na dziś, ale jak na zwykłego "klikusa", tj. pare przycisków na przemian jest już bardzo dobrze. Preferuje jednak walki oparte na skillach (wiele mmo, Jade Empire), a nie Batman:AA-klikus, z którym PoP:WW według mnie wygrywa pod względem walki, po pewnym czasie...
+ lokacje+ lokacje+ lokacje
+ animacje
+ klimat
- dźwięki
- przewijanie filmików jest efekciarskie, ale to nadal strata czasu, czasem save'y są w miejscach które mocno nie sprzyjają dalszym próbom gry. W skrajnych przypadkach próby grania trwają 2-30 sekund a wczytywanie+filmiki 50 sekund. To niedopuszczalny błąd pod każdym względem, bo po to psuje odbiór gry, przede wszystkim jej klimat, zwłaszcza że w ów miejscu łatwo paść uciekając ze względu nie na umiejętności a...
- kamera i sterowanie, te dwa niby osobne minusy często w dodatku wspólnie się uzupełniają by czasem zupełnie niepotrzebnie wkurzyć, sprawić zupełną losowość nawet podczas walki...
- i popsuć klimat myśleniem o "geniuszu" twórców gry oraz rozważaniem dalszego sensu grania.
- szwankujące blokowanie i skok/turlanie się podczas walki (zwykle dzieje się dokładnie to co potrzebne nie jest).
W obecnych czasach każdy gracz kupując porządną grę przywykł do pewnych norm, PoP:WW ich niestety nie zapewnia, gra należy już do przeszłości, gdzie wybaczało się o WIELE więcej. Nadal jest ciekawie, nadal nie brak klimatu, ale zmarszczki nie nadają już szlachetności, a w przypadku niezrozumiałych czasem ruchów księcia podczas walk wręcz odrazę. Przypuszczam że OBECNIE z lekko podkręconą grafiką, naprawieniem nierzadko bzdurnie zmieniających się kamer i bez walk ze zwykłymi przeciwnikami a zostawieniem tylko tych dużych (jak w POP 2008) gra by nic nie straciła a tylko zyskała. Czasy gdy (tu o ucieczkach) od nauczenia się na pamięć kawałka mapy zależy wszystko zamiast wykazania się kreatywnością, refleksem czy umiejętnościami dawno temu minęły i nie ma potrzeby do nich wracać.
Kiedyś oceniałem grę na 8/10, dziś to tylko 5.0/10, to relikt przeszłości z tysiącem jednym bugów. Gra od więzienia staje się trudna i to ta najgłupsza jej część - walki, z niechęci do kolejnego uczenia się na pamięć skapitulowałem. Odinstalowałem i co ciekawe - poczułem satysfakcję że to już koniec. Zapis gry zachowałem, ale nie wierzę że kiedykolwiek wrócę do PoP:WW. Przeszedłem 2/3 gry, dalsze marnowanie czasu zostawiam dla wybitnie monotematycznych.
Ciekawostka - dla mnie gra po mocnym początku z czasem spadała w dół z oceną, zaczęło się od 9, liczyłem że gra będzie na 9,5 acz niestety złe blizny dały o sobie znać.
Kurde...pograłbym, ale nie wiem gdzie jeszcze kupić tą grę lub pobrać legalnie. Kiedyś miałem porzyczoną płytkę z KK od kuzyna z tą grą i bardzo mi się podobała. Fajna zabawa z czasem, walki, zagadki...grałem w całą serię PoP i Dusza Wojownika najlepiej mi się podobała dalej na drugim miejscu oceniam Dwa Trony, na trzecim Piaski Czasu, na końcu Zapomniane Piaski. Chciałbym ponownie zagrać w Duszę Wojownika, ale nie wiem gdzie jeszcze dostanę tą grę za pare groszy...
Na gogu Dusza Wojownika jest dostępna. Ale nie wiem, czy kwotę 10$, jaką obecnie trzeba by było na nią wydać, można w Twoim rozumowaniu nazwać sumką kwalifikującą się do określenia "parę groszy" ;) Jakby nie patrzeć jest to już 12 letnia produkcja i te ok 40zł to nie tak mało. Jak nie masz wielkiego parcia to lepiej poczekać na promocję.
No cena faktycznie aż za wysoka jak na sam wiek gry. No coż...szkoda, bo mogliby dać np. Trylogię w PKK za 35 zeta i byłoby idealnie :D Wtedy bym kupił. W sumie to trochę dziwne, że Cenega nie zechce wydać takiej trylogii Prince of Persji tym bardziej, że Dwa Trony i Zapomniane Piaski są dostępne w PKK, ale osobno. Z kolei Duszy Wojownika i Piasków czasu w ogóle nie widziałem w PKK tylko w kilka lat temu w zwykłej Kolekcji Klasyki (z Fronczewskim hehe). Ale dzięki za szybką odpowiedź i za info :) Może kiedyś znajdzie się w Biedronie za 9,99 xD
Dwóch Tronów i Zapomnianych Piasków też już nie ma w PKK. Były kiedyś. Podejrzewam, że są jakieś problemy z licencją.
gra jest strasznie głupia okropna grałem w to kiedyś
myślałem że to będzie fajne ale jest glupie
całkiem fajna zręcznościówka, ale sterowanie (próbowałam i na klawiaturze i na padzie) TRAGEDIA. Moje cierpliwość skończyła się po godzinie gry.
O jakże mi przykro, że gra za trudna dla ciebie. Lepiej tłuc 1 guzik przez całą grę.
Jak dla mnie jedna z najlepszych gier TPP/akcji/platformowek.
To co mi sie nie spodobalo, to byla zmiana czasu w specjalnych do tego pomieszczeniach za woda. Nie raz szlo sie ta sama droga i mozna sie bylo zagubic. Wiecie co mam na mysli. Same poziomy raczej nie byly az takie trudne.
Grafika miodzio, ale to pokazala juz poprzednia czesc, Piaski Czasu (Sands Of Time).
Mroczny klimat z ostra rockowo-metalowa muzyka miazdzy.
Czego chciec wiecej? Gre przeszedlem 2 razy. Mysle, ze za jakis czas znow sprobuje zagrac. Za pomoca patcha mozna miec widescreena, wiec na nowszych komputerach nie ma z tym problemu.
Wg mnie, najlepsza czesc serii. Po tym Piaski Czasu, a dalej nie wiem, bo w PoPa z 2008 gralem tylko chwile, a z 2010r w ogole.
Podsumowujac: ta czesc jest prawie idealem gier TPP.
Zajrzałem sobie z sentymentu i po zobaczeniu niektórych komentarzy tutaj krew mnie zalała do tego stopnia, że aż musiałem zarejestrować konto i się wypowiedzieć. W dużym skrócie, ludzie piszą: "problemy z kamerą i sterowaniem sprawiają, że ta gra jest kiepska i wypada szczególnie słabo na tle obecnych czasów". Jakie z was, *****, casuale! Od razu zaznaczam, że również wróciłem do tej gry całkiem niedawno, bo jakiś rok temu, i nie miałem absolutnie żadnych problemów ani z kamerą, ani ze sterowaniem (grałem z użyciem klawiatury i myszki), a poza tym grałem na poziomie hard i ukończyłem grę z alternatywnym zakończeniem, czyli trochę pozwiedzałem teren, aby to zrobić. Ja nie wiem, czy macie jakieś ch***** wersje beta zaje**** od twórców we wczesnej fazie produkcji, ale narzekacie tutaj, że jakichś "przewrotów" nie umiecie zrobić, podczas gdy ja wyprowadzałem kontrataki, odbijałem się od ścian w czasie walki, poza tym szalałem z mocami specjalnymi i jedyne, od czego mogłem dostać nerwicy, to problemy z hp (poziom hard), a nie tam jakaś kamera. Ta gra, jak i cała seria, jest legendarną siekanką, która grywalnością bije na głowę wszystkie pozostałe gry tego typu. Teraz Prince'a zastąpił Altair, ale to już totalnie nie ten klimat. Wciąż marzę o powrocie serii i pozdrawiam wszystkich fanów oraz ludzi, którzy potrafią wypowiedzieć się rozsądnie, a nie że za jakieś wymyślone problemy z kamerą obniżają ocenę o całe 4 czy ile tam i od razu mówią "średniak".
szacun, hard z alternatywnym zakończeniem... O ile ze zwykłym nie miałem problemu przejść na hardzie, tak z alternatywnym końcowym bossem nie mogłem sobie poradzić i zawsze dałem sobie spokój :)
Hukuro szacun . Zaglądałem tutaj także z sentymentu . Ogólnie jestem tej myśli że assasin jest nieudanym marketingowym blizniakiem Princa. To co pokazał Pop tego żadna inna gra nie zrobila. Oby twórcy wzięli sobie w końcu do głowy to że zrobili jakieś dziadostwo, maszynkę do robienia pieniędzy pod tytułem Assasin Creed. Gdyby tę uwagę przywiazali do Pop to mieli by perłę a nie ogrzewany kotlet . No ale co . Gimbaza i inni podobni co lubią pajacyka skaczacego po dachach w kapturze uważają za jakieś huj wie co. Nawet stroje i broń można kupić na allegro(do użytku w realnym świecie ) Ale gdzie tu oryginalność. Książę był oryginalny a nie jakieś gówno gdzie przez jakiś program komputerowy przenosisz się do danego okresu historycznego. Gdzie tu klimat? Elementy historyczne i nowoczesne w jednym . Pogielo twórców
Część minimalnie, minimalnie gorsza od dwóch tronów, ale gra ogólnie jest świetna. Ma bardzo mroczny klimat, muzykę idealnie dopasowaną do sytuacji w grze, super wyglądające akcje akrobatyczne zarówno typowe np chodzenie po ścianach czy podczas walki. System walki jest całkiem fajny, dobry, chociaż gra nie jest mega trudna, nawet na najwyższym poziomie trudności jeśli wie sie kiedy i jak skorzystać z mocy "czasu" można przejść bez większych trudności. Na szczęście pozbyto sie tej grafiki baśniowej z poprzedniej części, która akurat mi bardzo przeszkadzała, tutaj dostaliśmy bardzo mroczną otoczkę i świetnie zaprojektowane lokacje. Ostatnim elementem o którym sie wypowiem jest fabuła, która za pierwszym razem ma bardzo zaskakujący zwrot akcji, jest wciągająca i zachęca do tego aby grać dalej aby dowiedzieć się co się stanie. Gra jest super, ma pewne wady, jak np powroty w te same miejsca dwa, może trzy razy w grze, nie pamiętam do końca, ale mimo wszystko, to napewno nie jest średniak, to pozycja obowiązkowa.
Po latach (grałem chyba w 2005) wróciłem do niej i grało mi się przyjemnie.
Grafika nie wypada tak źle, ścieżka dźwiękowa już dawniej zbytnio mi nie podchodziła, ale powiedzmy ze jest ok.
To co w tej grze wypadło słabo juz w 2004 roku to backtracking, wiem, ze wymaga tego konstrukcja fabuły, ale można było te miejscówki jakoś bardziej urozmaić. Chyba w żadnej innej grze nie męczyło mnie wracanie do tych samych lokacji jak wlasnie w WW. Fabuła poprawna, na tyle ze wciąga.
Ogólnie niestety sama zawartość gry jest dość mała, bo nie dość, ze przeciwnicy często się powtarzają to także własnie lokacje, główna bron niby się zmienia, ale jakiejs specjalnej różnicy się w walce nie odczuwa.
No wlasnie system walki nie jest też zbyt rozbudowany, wiem, ze wtedy nie bylo god of war'a jeszcze, ale bylo dmc..
Nie jest to idealna produkcja, ale mimo wszystko caly ten system akrobacji, klimat bardzo motywuje do gry.
Gra roku 2004 to też nie byla, bo wyszly takie gry jak HL2, GTA SA, Riddick, Far Cry, Thief 3 czy Tribes Vengance, które jednak są co najmniej o klase lepsze.
Nie mniej dziś czy dawniej 8/10, wydaje się słuszną oceną.
Ja aktualnie po raz kolejny przechodzę, tylko tak się dziwne złożyło że grałem tym razem całkowicie nie po kolei. Zacząłem od Dwóch Tronów, potem Piaski Czasu, a teraz Dusza Wojownika.
Natomiast co do walki to się nie zgodzę, bo była bardzo dobra i pozwalała na łączenie wszystkich ciosów. Jeżeli chodzi o mnie, to ta część ma dużo lepszy system walki niż jedynka i trójka. Daje dużo satysfakcji i nie tylko.
Ja aktualnie za to w TT gram i jak na razie cholernie mi się podoba ;)
Klimat idealny, nie ma backtrackingu i system walki (przemiana prince'a) jest znacznie lepszy imo, ścieżka dźwiękowa tez duzo ciekawsza (fanem metalu nie jestem. Wlasciwie chyba idealnie polączyli SoT z WW.
Na dodatek ten glos w glowie prince, prawie jak w Hellblade xD
Wstyd przyznac, ale w tą część nigdy nie grałem.
Z SoT mialem bardzo krótki kontakt, jakos sie od niego odbiłem parę lat temu, ale jak przejdę TT to moze się za SoT wezmę znowu.
Też gram od d#py strony.
Jak na razie to WW dalbym ostatecznie 8,5, a TT zapowiada się na 9 mocną ;)
12 letnia gra, a cieszy bardziej niz wiekszosc z tego roku ;) zrobię sobie chyba dluzszy odpoczynek od nowosci ;)
Zdecydowanie najlepszy z serii PoP.
Szkoda, że Ubi przeszło z konceptem na Assasin'a
Patrząc po tych PoP komiksowym z 2008 polegającym na zbieraniu światełek i średnio udanym PoP'ie z 2010 (bodaj) roku z zamrażaniem wodospadów, koncepcja AC wcale nie jest taka zła. A właściwie nie była- AC Rogue było ostatnią dobrą częścią AC. Nie grałem jeszcze w Origins, być może ją jeszcze dodam do listy tych dobrych AC. Swoją drogą PoP Dwa Trony też były dla mnie rozczarowaniem, mimo że wciaż to była dobra gra- do pięt nie dorastała Piaskom Czasu i Duszy Wojownika, które klimatem miażdżyły.
Dla mnie 2 trony to najlepsza część serii
Wiadomo Dwa trony to już był odgrzewany kotlet.
Prince of Persia - Sands of time 2003 - 9/10
Prince of Persia - Warrior within 2004 - 10/10
Prince of Persia - Two Thrones 2005 - 8/10
Prince of Persia: The Forgotten Sands 2010 - 7/10
Prince of Persia - Warrior within 2004 to chyba najlepsza gra Ubisoftu. Choć są inne b.dobre gry tego studia np:
Rayman 2 1999, Rayman 3 2003,
Prince of Persia - Sands of time 2003, AC II 2010,
Far Cry 3 2012.
Dżejkob, Kaczmarek35 zgadzam sie w 110%. Ahh ten system walki. Od lat czekam na coś choćby podobnego.
Nier automata daje nadzieje. Planuję ograć.
youtube.com/watch?v=QAU_8GEgSwI
ale książę nadal najlepszy
youtube.com/watch?v=ZpmeosZH3ZI
Świetna gra. W tym roku skończyłem ją drugi raz, tym razem z drugim zakończeniem. Plusy: Mroczny klimat, mocny soundtrack, świetne lokacje, ładne animacje, świetne elementy platformowe oraz manipulacja czasem, rozbudowany i efektowny model walki. Ponadto ciekawa i dobrze poprowadzona fabuła oraz postacie: księciunio, Dahaka oraz Kailena<3 Najlepsza część z trylogii wg mnie. Dla tych co nie grali a lubią takie klimaty gorąco polecam;) Niedługo chyba sobie jeszcze wróce do dwóch tronów;)
Rety...to była jedna z pierwszych gier, w które zagrałam :D Co prawda miałam wtedy z 13 lat lecz wspomnienia pozostały.
Grałam w trzy części Księcia, ale ta część szczególnie przypadła mi do gustu. Mroczny klimat i ta muzyka...do dzisiaj lubię posłuchać soundtracku :D Szkoda, że jest już zapomniana...
Bardzo dobra, w sumie najlepsza a grałem części 1-3. Gram na hardzie i utknąłem na walce z Kaileeną. Chyba się nie przebiję przez nią...
Możesz mi wierzyć, Dahaka (w alternatywnym zakończeniu) na hardzie jest dużo silniejszym przeciwnikiem niż Kaileena. :) Ostatecznie na alternatywnym hardzie nie udało mi się tej gry ukończyć jeszcze nigdy, może wykonam ponowne próby jak kupię porządniejszą mysz. (grałem na klawiaturze ze zmienionym sterowaniem- środkowy przycisk myszy obecnie u mnie nie działający służył mi za bieganie po ścianach/blok, LPM i PPM do walki.)
Przeszedłem przed chwilą całą na easy...
spoiler start
na końcu jak się ma wszystkie life upgrady to dostaje się miecz wodny i jest klepanie dahaki.
spoiler stop
Sklepałem frajera w minute bez kodów hehe. Niestety nie wszystkie sekrety mam odkryte w bonusach ale olać. Niewiele mi zostało.
Jutro odpalę sobie profil na hardzie i spróbuje dojechać kaileene i przelecieć gre do końca.
Ps. czemu dahaka się boi wody ???
To daj znać, jak dojdziesz do Dahaki na hardzie. Ja z Kaileeną nigdy nie miałem problemów, chociaż z drugą walką z Sahdee miałem problemy za pierwszym razem przechodząc. Jak się ogarnie schemat walki i mechanizmy (ruchy przeciwnika i ich comba) to te walki wcale nie są takie trudne.
Czemu się boi wody? Tak sobie twórcy wymyślili żeby książę w ogóle miał jakieś szanse z nim :)
Cesarzona sklepana za 20-30 razem. Nie jest w sumie trudna tylko trzeba ją wyczuć.
spoiler start
Wkurza mnie jak się teleportuje ale można użyć piaski i ją ogarnąć. Szybko jej zabrałem życie. Moja walka trwała chyba z 3 minuty. Cios, cięcie z wyskoku to najlepsza opcja, no i blokada.
spoiler stop
Teraz miałem w grobowcu Dahaka chase (pościg) ale zrobiłem go leciutko. Jutro dalsze granie.
Ps jak Dahaka goni w grobowcu to
spoiler start
po lewej stronie na drewnianym stojaku jest broń specjalna biała łapka.
spoiler stop
Mam ją...
A miecz świetlny (taki złoto-żółto-zielony) znalazłeś? :) Białej łapki chyba nigdy nie znalazłem. Kij hokejowy (bodajże) i miecz świetlny owszem :)
tak mam ten zielony miecz ale go trace jak dahaka mnie klepie
A tak, pamiętam już. To wyglądało tak, że jak 1 raz zginiesz w walce z nim to przy checkpointcie zaczynasz bez broni dodatkowej :) Też mi się wczytywać za każdym razem po śmierci nie chciało, mimo że moim zdaniem z tą drugą bronią walczyło się nieco łatwiej.
Walcze z dahaką na hardzie, 2 razy mi się zgliczował nad przepaścią i wrócił, trochę chamskie,bo nie sprawiedliwe powinien spaść. Walka wygląda tak:
klepie go na zwolnionym, normalnie też idzie tylko trzeba robić co 2 ciosy unik na glebie, spada w przepaść, klepie go, wraca i zaczyna uciekać i odnawia energie, ja go klepie na zwolnionym jak mogę ale odskakuje frajer więc kończą mi się piaski i mam klape, piaski na ziemi wolno się odnawiają, trochę niesprawiedliwe i męczące
I właśnie z tego powodu dałem sobie w końcu spokój :) Może zrobię jeszcze kiedyś próbę, chętnie bym odświeżył grę po ładnych kilku latach.
Udało się tak jak pisałem w temacie poniżej, jak spadł ze skały to waliłem w niego jak opętany, piaski-klepanie-piaski-klepanie i zbieranie piasków i znowu klepanie tutaj trochę nieczytelna fotka ale się cieszę. A gliczy masa i strasznie to potrafi wkurzyć ale gra mega klimacik. Od jutra biorę się za hitmana.
Prawie wykończyłem Dahake na hardzie, nie jest to trudne ale chyba dzisiaj sobie odpuszcze, bo mam urodziny i nie chce sobie psuć humoru.
Pokonałem dahake na hardzie ale chyba przez glicz. Dostawał w papę i wisiał nad przepaścią tyle,że jego miarka hp znikła ale dostawał.Klepałem go z 2-5 minut, nie umiał się podnieść i dostał na amen. Nie udało mu się odskoczyć ponownie jakby był za słaby. Nie ważne ale pokonałem frajera !!! Jestem szczęśliwy :)
Fotka nie z frapsa tylko fona niestety ale się cieszę.
Gratulację, dokonałeś czegoś, czego mi się nie udało od 2004 roku :)
Wrócę do trylogii za jakiś czas ale wtedy przejdę na easy lub normal. Mam ochotę przelecieć na easy ale może lepiej odpocząć trochę. Jak Max Payne przeleciałem 6 razy pod rząd to mi się lekko zbrzydło.
Po przejściu gry jest zapis i można odpalać ostatni filmik z klęski dahaki, ja odbijam i chyba czas odinstalować grę. Zapis z gry sobie zostawię na przyszłość lub dla kogoś.
Papa dahaka:
to na dahake :
Usuńcie tą białą fotkę wyżej,bo mi nie zedytowało, nie wiem czemu. Broń na dahakę:
https://www.youtube.com/watch?v=Vx6bcd09b88&ab_channel=Axtmoerder
Najszybsza walka z Dahaką na hardzie i wykorzystanie mocy czasu: Zniszczenie czasem a w eng wersji ta moc to ravages of time.
Gameplayowo jest lepiej od sot ale zmiana tonu mi się nie podoba gra próbuje być zbyt mroczna i edgy na siłe
Bardo podobala mi sie do momenyu walki z golemem...Na arenie walki z golemem porozstawiane sa skrzynki i koszyki, z ktorych wylatuja zlote kulki pozwalajace spowolnic czas.I tu pojawil sie ogromna wada gry na hardzie.Kiedy probuje rozwalic koszyk ksiaze bardzo mi to utrudnia robiac te swoje akrobacje w strone golema i bijac jego zamiast koszyk...To naprawde jet wkurzajace kiedy golem wywala Ci lufe i przez to giniesz.Pewno na nizszych poziomach to az tak nie wkurza bo blad nie konczy sie jebitnym ekranem blyskajacym krwia na morde przez 3 sekundy.(Swoja droga naprawde nie rrozumiem po kiego wala ten zjebany motyw game over).
Gram dalej i zobaczymy...Obawiam sie ,ze nie wytrzymam przy nastepnym bosaie jak bedzie podobna sytuacja.A szkoda by bylo bo gierka bardzo dobra.
Świetna, ta mroczna atmosfera i w ogóle. Tylko że diabelnie trudna! Musiałam dać na łatwy, żeby pokonać upiorną kobietę w pierwszej walce. Na średnim nie da rady.
Dobrze, że mam wszystkie 3 części z Premium Games: Prince of Persia Trylogia, kupiłam ostatnio.
Pewnie sterowanie zostawione domyślnie (tak strzelam) :P
ja mam sobie dane:
lewy shift i "e" jako specjalna czynność (bieganie po ścianach, wspinanie etc.), z czego shifta używam do biegania po ścianach i wspinania a "e" podczas walki jako obronę.
Prawy przycisk myszy - atak drugą bronią.
Gram tak od zawsze. Nigdy nie wyobrażałem sobie, by robić combossy ataków za pomocą "e"+ lewy przycisk myszki. Zmiana sterowania to pierwsza rzecz, jaką zrobiłem w tej grze 16 lat temu po premierze :P
Ja nie mam żadnych problemów z walką z cesarzową czasu na hardzie przy takiej konfiguracji klawiszy.
spoiler start
No, chyba że do gry używasz pada...
spoiler stop
Ja doszłam do momentu z mrocznym wojownikiem w czarnym turbanie, i za cholerę nie mogę go pokonać. Zawsze mi zjedzie pasek zdrowia do zera i umieram. Nie mam problemów z trzecią częścią Prince of Persia, bo Dwa Trony są łatwe, tylko ta jest taka trudna.
Ehh, nieaktualne. Przeszłam go już.
Tylko, że teraz dochodzę do momentu ze ścianami oraz balkonem i nie mogę się wspiąć - przeskoczyć się nie da, bo za wysoko, a bieg po ścianie i odbicie się to też nic nie daje. Level: Zrujnowana forteca - Wejście do fortecy - teraźniejszość.
Jeszcze lepsza niż poprzednia część !!! Uwaga! Gra ta nie dla niedzielnych graczy!
Gram w to pierwszy raz, nigdy wcześniej nie miałem z trylogią styczności. Była za jakieś 7 zł na stemie ostatnio, to kupiłem. Oczywiście „czuć” w niej, że to gra starego typu. Widzę, jak na dłoni, jak mocno rozpieściły nowe gierki. Na początku byłem zdumiony, że kiedyś ludzie w takie coś grali i jeszcze wystawiali po 10/10. Mnóstwo to bugów, błędów, wyskakujących przeciwników z niewiadomo skąd, problemów z animacjami. Ale gram dalej i widzę, za co ludzie pokochali WW. Uncharted to pewnie seria mocno wzorowana właśnie na trylogii PoP a nie TR. Wymagające sekcje platformowe, które stanowią wyzwanie, gęsta atmosfera czy ten grający metal w tle, tak to na pewno może się podobać. Nawet graficznie może dziś przypaść do gustu, jak się odstawi porównania i wyobrażenia z dzisiejszymi grami. Mroczna stylistyka dużo w tym pomaga, bo można zatuszować to i owo. W 2004 musiała robić wrażenie. Gra mi sie w to znacznie lepiej niż w Popa z 2008, który praktycznie się nie zestarzał(może z wyjątkiem walk) ale który też nie jest już tak wymagający, jak WW i ogólnie bardziej przystępny. Dziwie sie Ubi, że robią remake jedynki, skoro to WW zawsze robiło największe wrażenie, patrząc na komentarze w internetach.
Proponuje każdemu to zrobić. Taką odskocznie, zagrać w coś, co intrygowało jako nastolatka ale nie miało się okazji w to zagrać. Zobacz jaką furorę gra robiła w swoim czasie i porównaj sobie do dzisiejszy gier. Ludzie narzekają na niedorobione gry, patchowane przez tygodnie ale jak widzę, co się niekiedy dzieje w tym WW i uświadamiam sobie, że tego w ogóle nie połatali a gra i tak zebrała mnóstwo świetnych ocen, to nie wiem w czym widzą problem.
Według mnie, ta część zupełnie nie wyszła twórcom. Pomysł całkowicie nietrafiony. Pomimo dołożenia wszelkich starań i masy pracy, efekt końcowy jest nie najlepszy. Cała masa kiepskich i irytujących rozwiązań. Ciągły backtracking, nieczytelna mapa, momentami kosmicznie wyśrubowany poziom trudności, przekombinowane lokacje, bronie bez wyrazu i charakteru.
Lepsza,wieksza i przystępniejsza niz Piaski Czasu z 2003 r.Grafika jest ok,swietny metalowy soundtruck,bardzo mroczny klimat(w poprzedniej czesci był bajkowo-orientalny),ciekawa fabuła i mechaniki(podroze w czasie i ucieczka przed Dahaką robią wrazenie) ,bardzo dobry i rozbudowany system walki.Ogolnie gra jest łatwiejsza i przystepniejsza niz Piaski Czasu i to zarowno podczas widowiskowych walk jak i pokonywania pułapek/zagadek plus dodatkowo teraz mozna sobie wybrac poziom trudnosci.Gra i jej mechaniki są bardziej dopracowane a co za tym idzie mniej irytują i męczą.Zdarzają sie okazjonalnie bugi i glitche ale nie są na tyle istotne by popsuc odbiór gry.
Ahh co za nostalgia. Czasy kiedy Ubisoft robił gry z pasją do tworzenia :D A nie to co teraz...
Najlepszy Prince xd, walka fajna, widowiskowa, silnik gry naprawde dobry, co mnie wkurza? to zagięcia czasoprzestrzeni jak w soul reaverze 2, po co to? tylko myli xd
Na windows 10 niestety nie zapisuje i często crashuje.
Nie chce mi się bawić w pirackie cracki i fixy, bo już niestety wyszukiwarka google ssie pałkę i internet jest praktycznie cenzurowany.