Najciekawsze materiały do: Disciples II: Strażnicy Światła

Disciples III: Odrodzenie debiutuje na polskim rynku
wiadomość25 czerwca 2010
Od premiery w naszym kraju Buntu Elfów, czyli ostatniego rozszerzenia do Disciples II minęło już sześć lat. Teraz wreszcie nadszedł koniec oczekiwania na kolejną odsłonę tej sagi, gdyż część trzecia od dzisiaj dostępna jest w polskich sklepach.

Akella przejmie prawa do marki Disciples
wiadomość5 września 2008
Rosyjski wydawca gier poinformował w oficjalnym oświadczeniu prasowym o umowie zawartej z firmą Strategy First. Na jej mocy po premierze Disciples 3: Renaissance Akella przejmie wszystkie prawa do tej znanej w branży elektronicznej rozrywki marki.

Disciples II i Jagged Alliance 2 dostępne przez Steam
wiadomość13 lipca 2006
Jak podała dzisiaj firma Strategy First, jej dwa klasyczne tytuły za sprawą platformy Steam, wynalazku studia Valve, są już gotowe do pobierania. Mowa tu oczywiście o złotych edycjach strategii Disciples II oraz Jagged Alliance 2.
- Strategy First i Akella wspólnie wprowadzą Disciples III: Renaissance na rynek 2006.04.18
- Disciples III zmienia developera 2006.01.12
- Złota edycja Disciples II w "złocie" 2005.01.11
- Jagged Alliance 3D, Disciples III i Jagged Alliance 3 znajdują się w procesie developingu! 2004.06.05
- Nowy samodzielny dodatek do Disciples II 2003.09.18
- Dwa dodatki do Disciples II w drodze 2003.03.12

Disciples II: Strażnicy Światła - v.2.0 - v.2.1
patchrozmiar pliku: 925 KB
wersja: v.2.0 – v.2.1 NA Patch aktualizuje oba bliźniacze dodatki, tj. „Guardians of the Light” oraz „Servants of the Dark” do gry „Disciples II”, do wersji v.2.1, co wiąże się z poprawieniem błędów uniemożliwiających lub utrudniających ukończenie na...

Dzieje Nevendaar, czyli historia serii Disciples
artykuł24 czerwca 2010
Cykl Disciples powraca z pierwszą od ośmiu lat całkiem nową grą. Nim ponownie wkroczymy na turowe pola bitewne, warto powspominać przeszłość świata Nevendaar.

Rozgrywka praktycznie identyczna jak w podstawce, jedynie armie NPC rozstawione po mapie z absurdalnie wysokimi poziomami, a niektórzy obrońcy neutralnych miast mogliby spokojnie najeżdżać stolicę, bo siłą armii przewyższają strażnika. W celu zorientowania się w jakich przedziałach poziomu znajdują się przeciwnicy wprowadzono system "kolorowych mieczy" nad wizerunkiem jednostki.
Pod względem fabuły dość przeciętnie, mamy tylko 3 misje w porównaniu do bodajże 7 w podstawce - jednak ze względu na wspomniany poziom jednostek na mapie, misje mogą się ciągnąć dłużej ( przynajmniej na początku misji przed wyszkoleniem jednostek ). Potem już tylko korzysta się z opcji "szybkiego rozstrzygnięcia walki", także sama rozgrywka staje się bardzo monotonna.