Koledzy pomóżcie, od jakichś dwóch dni po każdym uruchomieniu Wiedźmina na ps5 wita mnie komunikat, że gra została zaktualizowana i muszę ustawiać sobie wszystko od początku. Zupełnie jakbym dopiero ją zainstalował. Do tego tracę dostęp do sejwów sprzed paru dni, bo gra prawdopodobnie uznaje je za niekompatybilne z aktualną wersją (choć żadnej aktualizacji w międzyczasie nie było). Widziałem na necie, że ludzie zgłaszają podobne problemy, ale nie znalazłem rozwiązania. Może ktoś wie co zrobić?
Nie wiem czy to widziałeś, myślę że to nie zadziała ale możesz spróbowac o ile to zrozumiesz xD
https://www.youtube.com/watch?v=N-zfQTlHMy4
How to Fix Couldn't Sync Your Saved Data Due to a Conflict on PS5 (Fast Method)
Nie wiem czy ja dobrze zrozumiałem, ale pobiera się starsza wersje gry razem z savami, stare się kasuje i nadpisuje się - mówię tylko jak to zrozumiałem.
Najlepiej zrobic krok po kroku jak mówi o ile nie znasz tego jeszcze, lub nie testowałes, czy coś pomoże.
Jednak ja mam wrażenie że problem jest nieco inny i to nic nie da.
Gra ma jakiś problem z synchronizacją save'ów przy zbyt dużej ich ilości. Mi pomogło usunięcie większości zapisów i zostawienie tylko 2-3 ostatnich.