Wiedźmin 2: Zabójcy Królów [PC] - Game Design w Wiedźminie 2 - dyskusja z twórcami [1/2]
Zróbcie coś z tym odtwarzaczem
uprzedzajac fale odkrywczego wypominania bledow od razu mowie, ze tak, WIEMY ZE TO JEST BRZYDKO NAKRECONE ;) no ale coz zrobic, szkoda fajnego materialu.
czy to normalne, że zamiast wywiadu odtwarza mi się filmik gramy z wspominania wiedźmina który był w zeszłym tygodniu? :/
ja tez tak mam jakis blad trzeba poczekac chyba ;/
[3] Kij z tym, że brzydko...tego w ogóle nie ma. Odtwarza się gramy z jedynki.
super artykul :-) wIEDZMIN POZAMIATA :p
Ja pier*ole...Klikałeś w ogóle w ten link?
blad, za ~5 minut bedzie juz dzialac
Nie spamujcie już tu bo napisaniem posta nic nie załatwicie. Już kilka osób napisało to wystarczy.
Uwielbiam wasze reportaże, dopiero co wróciłem z roboty a tu taka niespodzianka, naprawcie to i zabieramy się za oglądanie.
Już działa.
Kapelusz jest już na stałe przymontowany do Twojej głowy Lord?
A wywiad w porządku :)
Coś czuję, że Wiedźmin 2 będzie najlepszym RPG'iem 2011/2012 roku. My Polacy, mamy w końcu jakiś powód do dumy w dziedzinie gier komputerowych :)
Jak ten koleś siedzi, rozwalony na fotelu... człowieku, reprezentujesz coś sobą.
no i jeszcze mh i rozumiem denerwujące to jest. nie żebym był złośliwy. Ale materiał ciekawy demo będzie na pewno.
Jeżeli taki zespół "kolesi" i kilku porządnych hardkorowców robi Wiedźmina, to ja jestem o niego spokojny, tym bardziej, że nie są to panowie w garniakach...
Obejrzałem kawałek, ale nie oglądam dalej, bo nie muszę wiedzieć dużo o tej grze.
Ciekawe Kiedy wyjdzie na Xboxa;d
nie mogę się doczekać premiery wiedźmina 2 :)
Ciągle są problemy z odtwarzaczem, tylko idzie oglądać na LO.
Redzi podoba mi się wasze podejście do tworzenia gier chcecie zrobić dopracowaną i a zarazem pięknie prezentującą się grę
ogromnie cieszy to ze fabula jest najwazniejsza. w kwestii dialogo jestem zwolennikiem pelnych zdan bo jak chlopaki zauwazyli nie zawsze to co przedstawia ikonka oddaje to co powie postac. kompromis CDPR czyli skrocone sentencje oddajace pelny sens wypowiedzi i zajmujace malo miejsca to dobre rozwiazanie ale i tak wolalbym jednak pelne zdania no ale coz nie mozna miec wszystkiego.
pojawilo sie nawiazanie do Demons Souls w kwestii walki i od razu pojawil sie banan na mojej twarzy :) dobrze wiedziec ze walka bedzie na prawde wymagajaca a nie tylko klikanie czy maszowanie przyciskow.
lokacje jak to lokacje w RPG - musza byc otwarte przestrzenie jak i lochy/jaskinie. w tej kwestii nie mam nic do powiedzenia i zgadzam sie z chlopakami z CDPR.
sprawa z plakatami i ksiazkami bardzo fajna. martwi mnie tylko dziennik pisany przez Jaskra - oby zadania nie byly opisane zbyt zawile bo moga zaistniec sytuacje gdzie wiecej czasu spedzimy na rozkminie "gdzie, co i jak" niz nad samym zadaniem. wierze ze CDPR nie przesadzi z tym.
trzymam kciuki bo Wiedzmin 2 ma szanse podtrzymac dobry styl RPG bez ciaglego upraszczania dla debili jakie zaserwowalo BioWare w ME2 i DA2 a inni deweloperzy poszli za trendem. trzymam kciuki i na pewno zamowie tak jak zrobilem przy pierwszej czesci na ktore wlasnie patrze bo lezy na polce nad biurkiem :)
nie mogę się doczekać aż wyjdzie na xbox360
Wszystko pieknie i kolorowo się zapowiada, byle by rzeczywistość nie odbiegała za nadto od reklamy :) Jeszcze TYLKO miesiąc...
we fleszu powiedziałeś że ma być W2 na x360...... FUCK YEEEEAAAAHHHH!!!!! pracujcie pracujcie, CD PROJEKT, nie chcę się na was zawieść
od pierwszego gościa nie dowiedziałem się nic, trochę takie mydlenie oczu. Korytarze to korytarze a mapy będą miały limity thx. Wolał bym się dowiedzieć w jakim stylu będą przedstawione lokacje krasnoludzie, elfickje, czy będą przeważały wioski, zamki a możne inne lokacje. A i najważniejsze czy będzie można wracać chociaż do części lokacji, czy znowu będzie podział na rozdziały. Co do drugiego to ciekawe jak bardzo będą skrócone te dialogi. Halo odpowiednio dopasowane kwestie to nie jest jakaś równowaga po miedzy całymi kwestiami i skrótem.To powinna być norma, a jeśli nie jest to po prostu niedopracowana gra. Dla mnie osobiście to można zrobić 1 zdanie albo fragment. Jeszcze jedno wiele elementów poza opisami jaska nie są wprowadzone, Te plakaty to po mojemu zapozyczenie z mass effecta 1, opowiadane były wydarzenia fabularne w windach itd. O walc emało było powiedziane, nie chce być ciemno widzem ale nie spodobał mi sie ten system walki. Takie to turlanie się w celach uniku. Wiedźmin to jest sredni berserker a nie jakiś akrobata. a tkaie unik poczekaj i zaatakuj i znowu ... Według mnie powijani wprowadzić system z jedynki albo co mi sie bardzo spodoba z assasina dodatek. tam to jest bardzo dopracowane i świetnie pasowało by do gry. zobaczy sie w grze :D . ale bardzo mało szczegółów i trochę oczekiwałem takie coś w sylu wooow coś nowego tego jeszcze nie było jak po premierze 1.
Do Gonciarza!!
EJ jak ty już rozmawiasz z tymi ludźmi to ciągle nie mów myhy no tak mmm to jest irytujace i obniża profesjonalizm waszych nagrań.Człowieku wystarczy że będziesz machał głową aby pokazać im że ich słuchasz albo mów swoje myhym z dala od mikrofonu.(Była to konstruktywna krytyka mam nadzieje że się nie obrazisz).Pozdrawiam acha i jeszcze ten typek z kamerą to był chyba koniu kamera ma chodzić powoli!!!!!! A nie drgać i szybko się przemieszczać!! Pozdrawiam serdecznie.
Bardzo fajny wywiad. Mimo długości, miło mi się słuchało. Czekam na mój pre orderek
A tam pieprzy ze musi mieć tła góry czy czegoś tam, w gothicu widziałeś daleko gore to sobie do niej mogłeś dojść. Zamiast postawić sprawę jasno, ze nie jest to w pełni otwarty świat (co nie znaczy ze gorszy bo pozwala trzymać spójną fabule) to owija w bawełnę i potem wychodzą rożne niejasności i jęki zawodu od fanów.
Co najważniejsze to kiedy wyjdzie wersja konsolowa głównie chodzi mi o ps3 , jeśli Wiedźmin 2 będzie kolorowy i ładny jak Two Worlds 2 to nawet ujdzie...
Fajna rozmowa. na pewno można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy :) Czas na drugą część.
Widzę, że nie tylko mnie wkurzało to zachowania Krzyśka "mhm, no, jasne". To trochę irytuję np. mnie, a wywiad fajny i czekam na część 2 :)
Mam zamiar wysłać firmie Bioware edycje kolekcjonerską wiedźmina 2 z adnotacją jak się robi gry RPG.
dobra wszystko fajnie, ale co oni zrobili z Geraltem? Nie wygląda jak w jedynce (co jest ważne w grach RPG) no i te włosy. . . Po co oni mu zrobili ten warkocz? Powinna być opcja wyłączenia go (tak aby Geralt miał normalne włosy).
co materiał mam większą chrapkę na tą grę, cieszy mnie to że punktem odniesienia CDP jest fabuła a inne aspekty są na drugim planie.
Mam nadzieje, ze to jednak wyjdzie na x'a, bo nie wiem czy komp mi pociągnię Wiedzmina :D
Jak tak słucham o tej fabule, to mi brakuje ogromnie pytania o porównanie Wiedźmina do Alpha Protocol, czy się inspirowali nim itp?
Fajny materiał. Czuć było, że ludzie, którzy brali udział w tej dyskisji znają się na rzeczy. Na szczęście nie było to zautomatyzowane zadawanie pytań tylko ciekawa wymiana spostrzeżeń.
Ciekawy materiał . Dzięki niemu można było jakby wejść w tajniki i poznać trochę grę od " kuchni "