Watch Dogs 2 bez downgrade'u grafiki - FLESZ 15 lipca 2016
@luckyluki5 znawco E3 2012 było prawie 1.5 roku przed wypuszczeniem konsol więc skąd niby mieli wiedzieć ? Spójrz teraz na PS4 NEO potwierdzono co będzie w środku a premiera za 3-5 miesięcy ponoć
dev kity ps4 można było dostać na dłuuugo przed premierą, tak jak dev kity neo duże studia mają od dawna, po prostu podpisują NDA przed otrzymaniem takowej
Nie zmienia to faktu, że dopóki gra nie wchodzi w końcową pracę produkcji ciężko jest określić jak będzie działać na określonej platformie. Pojedyncze elementy mogą działać bez zarzutu, ale jak się poskłada do kupy i zacznie szlifować zaczynają się zwykle zgrzyty.
Każda gra przechodzi downgrade, przy WatchDogs po prostu za wcześnie pokazali co mają
jakie na długo przed premierą jak np. CD Projekt się na E3 tego rocznym dopiero dowiedział ze Xbox Scorpio istnieje więc nie wiedzieli tego 1.5 roku przed premierą nie rób parodii
Ja też usprawiedliwiam downgrejdowców, bo konsole były zapowiadane jako ósmy cud świata, a gry były w produkcji na długo przed ich premierą. A że okazały się być porażką (jeśli chodzi o moc) to trza było weryfikować plany i ciąć efekty.
Co innego teraz, gdy twórcy doskonale wiedzą na co tworzą, jaką ma moc i ile mogą z tego wyciągnąć.