Twórcy Battlefielda 6 zaczęli rozsyłać do graczy ankiety. Chcą wiedzieć, jaki system dostępu do broni jest właściwy
Zdecydowanie wolę bardziej otwarty system broni, dzięki temu mogłem biegać jako lekarz z shotgunem zamiast z lkm, których nie cierpię
Powinno być po staremu. W tej chwili przy otwartym dostępie był przesyt wsparcia. Każdy brał ta klasę ze względu na paczkę uzupełnień i szybkość podnoszenia rannych, biorąc oczywiście jakiś lekki karabinek. Zdobycie punktu było prawie nie możliwe bo ciągle wszyscy się momentalnie podnosili, ilość granatów i rakiet latających w koło tworzyło zamieszanie i uniemożliwiało jakąkolwiek taktykę
Bronie muszą być dostosowane do klasy bo inaczej będą się pojawiać chore sytuację w których wszyscy będą grać jedną klasą.... i nie mówię że taka forma rozgrywki jest zła ale na pewno nie pasuje do BF.
Ja bym się bardziej skupił na rozszerzeniu umiejętności klas żeby każda była giga unikalna i potrzebna na polu walki.
IMHO Każda klasa powinna mieć dostęp do swoich unikalnych broni, ale powinien być do tego też zestaw poszczególnych broni dostępnych dla każdej z nich (np. Shotguny, karabiny krótkie itp.). Nie zaburzyłoby to balansu, ale dałoby furtkę do eksperymentowania z buildami.
Jako miłośnik serii musze stwierdzić, że dość ciężki wybór.
Pozostanie przy obecnym stanie rzeczy czyli możliwość przypisania każdej broni do każdej klasy wydaje mi się kompletnie zepsute i fajnie by było gdyby z tego zrezygnowali.
System z Battlefielda 4 czyli karabinki automatyczne dla szturmowca, RKMy dla wsparcia, snajperki dla snajpera i pistolety maszynowe dla inżyniera ORAZ pula broni jak shotguny, karabinki półautomatyczne itd. dostępne dla wszystkich klas to udany kompromis.
A ja wam powiem że powinien być zamknięty, tak jak w 2042 oraz DF, w ten sposób jest różnorodność klas, na początku dla graczy CoD może być trochę niejasne ale to naprawdę kwestia czasu, np Diablo - nikt nie ma problemu z tym że Barbarzyńca nie może używać sztyletu assasyna, po prostu tak to działa ??