Neverwinter [PC] - Neverwinter Nights przewraca się w grobie? Gramy w Neverwinter.
Czy to jest gramy z Neverwinter, czy Neverwinter Nights? Dellu za dużo porównań do NN, sam mówisz, że MMO Neverwinter ma niewiele wspólnego z klasycznym rpgiem a Ty ciągle nawijasz o jakichś role playowych serwerach z NN.
Widzę, że gra nie oferuje nic nowego a wzięcie będzie miała tylko dlatego, że ma nazwę podobną do starego klasyku.
Najpierw pada zdanie ze sami tworcy od dawna mowili ze gra nie ma nic wspolnego z NN.
Nastepnie lamety ze gra nie jest NN3... gdzie tu logika? Bo gra ma Neverwinter w nazwie? To jakby zarzucic WoW ze nie jest rtsem bo ma Warcraft w nazwie.
Rozumiem jakby gra nazywala sie NN3, ale sie nie nazywa.
Po pierwsze Neverwinter Night tak ostro ssało pałe nie licząc multi i narzędzi mistrza gry. Po drugie ta gra ma tylko wspólny pierwiastek czyli Neverwinter a samo forgotten realms jest w zupełnie innym okresie niz tamte gry i nie jest to żaden sequel tylko mmo a nie wyjątkowo nieudany singlowy biedny hack and slash bo ciezko to CRPG bylo nazwac.
Dell - DM w NN1? I to na serwie RP? To tylko pogratulować , Mega nerdzie ;D
naprawdę zazdroszczę ci profesjonallizmu, bo wierz mi - ja wiem co czujesz gdy mówisz np o zmianach odnośnie kleryków
Btw widze że rolowałeś tylko Wisdom? Cięzko jest dostać dobre rzuty? (np wisdom i const ?)
Czemu nie masz towarzysza? Czy jest ich duży wybór?
Czy wybór Bóstwa daje cokolwiek? Czy tylko flavor?
Czy są pułapki i elementy wspinaczkowo - zręcznościowe takie jak w DDO?
Bo widziałem już chyba z 5 filmików i jak na razie nie uświadczyłem. -.-'
Czy te lochy które widziałeś są typu " jednej słusznej drogi" czy też są skomplikowane (piętrowe, labirynty itp)?
Czy jest nawet jakiś ślad craftingu? (kolejna sprawa której nie idzie znaleźć)
[1] [2] Problem nie w tym ze gra ma niewiele wspólnego z NN 1+2 tyle ze ma niewiele wspólnego z jakąkolwiek inną grą D&D.
Pytanie: ile jest gier opartych na 4 edycji?
Otóż jest JEDNA: Neverwinter
A 4 edycja to DNO - choćby kleryk walący laserem na odległość - btw każda klasa ma atak na odległość "z dupy wzięty" tzn nie musiz miec strzał/noży/gwiazdek
W rezultacie nadal nie ma klasy rangera (zapowiadanej wcześniej) i bodaj nadal nie ma łuków(i broni dystansowej jako takiej)
Btw - z tego co wiem to każda klasa ma strasznie ograniczony ekwipunek - więc jak gracie np. Great Weapon Fighter - to NIE MOŻNA wziaśc do ręki broni jednoręcznej ani tarczy!
(klasa ogranicza cię tylko do broni dwóręcznych)
Nie ma skilli (w 4ed jest 17 skilli, w 3.5 było 36!), nie ma featów(zgodnych z podręcznikiem) - te co są to żałosna podróba, bez jaj
Gra może i jest fajna - dla fanów Vindictusa czy Last Chaos -(styl rozgrywki, możliwośći customizacji - tzn brak tej możliwości, to co jest to popłuczyny), ewentualnie slasherów.
Ale nie dla fanów MMORPG, nie dla fanów Forgotten Realms i D&D
Btw najważniejsze pytanie: Jak gra ma zamiar się utrzymać? Tzn nadal tak naprawde NIC nie wiadomo o sposobach płatności - wiadomo że ma nie być żadnych abonamentów/pakietów premium/Vip
Zapewne ciężkie kokosy będzie się płacić - za wszystko! (w astralnych diamentach- walucie sklepikowej)
[4]
i nie jest to żaden sequel tylko mmo a nie wyjątkowo nieudany singlowy biedny hack and slash bo ciezko to CRPG bylo nazwac
błąd - akurat to mają wspólne - Newervinter to wyjątkowo nieudany online biedny hack and slash bo ciezko to MMORPG nazwac
[1] [2] Problem nie w tym ze gra ma niewiele wspólnego z NN 1+2 tyle ze ma niewiele wspólnego z jakąkolwiek inną grą D&D.
Nie siedze w D&D, chodzilo mi o samo szukanie dziury w calym gdy sie wie ze gra nie jest tym czym bylo NN od ponad pol roku, zakladajac ze rozmawial na Gamescomie.
Gdyby faktycznie w tym materiale byla mowa o roznicach w edycjach i jak jedna jest lepsza od drugiej, to by bylo super, bo bym sie dowiedzial czegos nowego.
Niestety dowiedzialem sie tylko ze autor oczekiwal NN3 i sie nie doczekal mimo ze wiedzial o tym od dawna.
Jak akurat w NWN grałem chyba nawet na serwerze GOLa :-)
Każdy kto grał w poprzednie części jak usłyszał nazwę NeverWinter to od razu dopowiedział w myślach Nights 3. Nie dziwcie się, że można poczuć się troszkę rozczarowanym.
To tak jak by ktoś robił grę i nazwał Baldur's Gate Nights i twierdził, że pierwotną grą nie ma nic wspólnego - tylko system i miasto w którym się będzie toczyć :-)
Ano i sama nazwa Neverwinter jest napisana czcionką jak NWN.
Grałam sobię NwN, bo tak hardkorowi gracze wówczas nazywali i bardzo mi się podobała i nie raz zagram w tą grę. Nawet robię z niej zagrajmy na YT. Wracając do MMO Neverwinter to nic nie ma co byłoby podobne do Neverwinter. Samo miasto Neverwinter nie jest podobne do miasta z gry NwN. Jest to zupełnie inna gra z innymi postaciami i historią.
Samo miasto Neverwinter nie jest podobne do miasta z gry NwN
Zapewne dlatego że to jest New Neverwinter, wybudowane na gruzach starego - ta edycja dzieje się sto lat do przodu od tego co wszyscy znają z innych gier- można w filmiku zauważyć latającą wyspę - pozostałość po czasie gdy magia "oszalała/umarła" (Spellplague) + dodatkowo miasto dobił wybuch wulkanu
[6] w sumie to masz sporo racji, przyznaję
Btw tak właściwie to pierwsza! gra MMO w historii też nazywała się Nevewinter Nights (1991)
http://en.wikipedia.org/wiki/Neverwinter_Nights_%28MMORPG%29
[6]
+1
[7]
Gra nie ma wylączności ani na setting ani na miejsce jak z przykładem wczesniejszego "Neverwinter Nights" który podał WrednySierściuch.
@WrednySierściuch
MMO f2p wiec czego oczekiwac? Ludziska maja DD Online jak chca zasad wczesniejszych edycji.
@Mitsukai: ale Warcraft w nazwie nie jest tam bez przyczyny. To jest po prostu Warcraft, ale w innej konwencji. Bohaterowie, wydarzenia, świat, klimat - wszystko to zostało. Oczywiście potem z kolejnymi dodatkami WoW ewoluował w różne strony, gorsze, lepsze, ale lore Warcrafta pozostał taki, jaki był. Pytanie, czy w NW MMO czuć klimat NWN, czy to prostu jest fantasy mmo z chwytliwym tytułem. Jeśli to drugie, to cóż, kiepsko.
Po mechanice walki widać, że wydawcy NW idą w jej mniej statyczną formę wyznaczoną przez ArenaNet. Chociaż te uniki trochę lamowato wyglądają, mało w nich dynamiki.
Pytanie, czy w NW MMO czuć klimat NWN
Klimat, a oczekiwanie gry takiej jak NN1/2 to zupelnie cos innego :).
[12]
Co ty chrzanisz? NeverWinter po pierwsze to jest D&D, dopiero ewentualnie MMO z lat 90 podane przez siersciucha a potem ewentualnie mozemy mowic o beznadziejnym nowszym Neverwinter Nights.
Jakoś nie porywa mnie to co zobaczyłem. Przeciętne mmo, jest to beta ale cudów się nie ma co spodziewać. Nie czekam na to:)
Nie miałem okazji zagrać w Neverwinter Nights zapewne jak wiele osób, więc kieruje się z prośbą o zrobienie ligi nieśmiertelnych z tejże gry. Co do Neverwinter to na kolana nie powala, więc wątpię czy po premierze zdoła się jakoś wybić.
@Child Pain: eee, ja tu nic nie mówię o mmo z lat 90. Ja stwierdzam fakt, że jeśli w tytule mam "Neverwinter", to fajnie by było, gdyby coś z neverwintera tam było. Nie twierdzę, że nie ma, nie grałem.
@Mitsukai: ja tam nie oczekuje po Neverwinter 3 częsci cRPga. Po prostu uważam, że jeśli ktoś nawiązuje do tej marki, to faktycznie powinien do niej nawiązać.
@Xarvix: pisałam, żeby z gry Neverwinter Nights dali do ligi nieśmiertelnych. W prawie każdej lidze, ale niestety, albo im się nie chce, albo nie czytają komentarzy. Drodzy Del i Maestro (jeśli takie pseudo wybrałeś) proszę was z całego serca byście dla miłośników Neverwinter Nights z 1991 roku wstawili do ligi nieśmiertelnych by także nowi gracze jak Xarvix poznali tę grę z dobrej strony i być może zaczęli w nią grać.
są jakieś nagrody za wykonywanie zadań zrobionych przez graczy?( bardzo dobry pomysł swoją drogą)
i na czym żerują twórcy? bo przecież to f2p
nie mniej jednak zaciekawiła mnie ta gra
Kolejne MMO, które praktycznie niczym nie różni się od innych ...
Drogi Dellu co do twoich obaw i porównań do Neverwinter Nights, gdzie MG mógł kreować własne wirtualne sesje i zapraszać graczy online podobny system będzie również w Neverwinter Online. A znając community, nawet jeśli sama fabuła gry będzie badziewna jak to w MMO tak mogą trafić się perełki godne prawdziwych sesji RPG. Polecam poczytać http://nw.perfectworld.com/about/foundry
Gra ma pewien swój klimacik , na pewno o sile jej będzie decydować te tworzenie questów , ale jak to wypadnie w przyszłości ? Zobaczymy.